تاریخ انتشار : شنبه 15 می 2021 - 3:30
کد خبر : 38523

دستیار صوتی گوگل در رنگ بندی جدید

دستیار صوتی گوگل در رنگ بندی جدید

دستیار صوتی گوگل در رنگ بندی جدید آخرین به‌روزرسانی طراحی ظاهری دستیار صوتی گوگل به سال ۲۰۱۹ برمی‌گردد. حالا به‌روزرسانی جدید این برنامه، رابط کاربری آن را ساده‌تر، جمع و جورتر و سازگار با حالت تیره گ..

دستیار صوتی گوگل در رنگ بندی جدید

آخرین به‌روزرسانی طراحی ظاهری دستیار صوتی گوگل به سال ۲۰۱۹ برمی‌گردد. حالا به‌روزرسانی جدید این برنامه، رابط کاربری آن را ساده‌تر، جمع و جورتر و سازگار با حالت تیره گوشی خواهد کرد. گزارش جدید خبر از ارائه رنگ‌بندی‌های جدید برای این دستیار صوتی نیز می‌دهد.

متیو پیرسزل (Mqthew Pirszel) خبرنگار وبسایت XDA-Developers چند تصویر جدید از شکل و شمایل گوگل اسیستنت در رنگ‌های آبی و سبز منتشر کرد که البته به‌نظر می‌رسد رنگ‌ها نسخه نهایی گوگل برای عرضه نباشند.

مطالب مرتبط:

  • رندرهای گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو لو رفت؛ دو پرچمدار با طراحی جدید

وبسایت XDA بیان می‌کند که ممکن است این رنگ‌بندی جدید برای نسخه اندروید ۱۲ در دسترس بوده و منتشر شود تا کاربران بتوانند رنگ‌های مختلفی را انتخاب کنند. همچنین به نظر می‌رسد که با انتخاب تم مورد نظر، به‌طور خودکار رنگ پس‌زمینه اعلان‌ها و صفحه تنظیمات نیز تغییر کند.

google assistant
google assistant
google assistant

پیرسزل همچنین بیان کرد که شایعات قبلی در رابطه با ویژگی «My Action» حقیقت داشته و کاربران می‌توانند با یک ضربه به بخش‌های بیشتر به کار گرفته‌شده دسترسی داشته باشند.

‌منبع: GSM Arena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.