تاریخ انتشار : شنبه 22 می 2021 - 12:13
کد خبر : 41910

دکتر دیسریسپکت: موتور بازی Call of Duty Warzone عامل تمامی مشکلات است

دکتر دیسریسپکت: موتور بازی Call of Duty Warzone عامل تمامی مشکلات است

دکتر دیسریسپکت ازجمله استریمرهای محبوب بازی Call of Duty Warzone و شخصیت‌های شناخته‌شده دنیای ویدیو گیم، اخیراً از موتور گرافیکی این بازی گلایه کرده و آن را عامل تمامی مشکلات موجود می داند. Dr Disresp..

دکتر دیسریسپکت ازجمله استریمرهای محبوب بازی Call of Duty Warzone و شخصیت‌های شناخته‌شده دنیای ویدیو گیم، اخیراً از موتور گرافیکی این بازی گلایه کرده و آن را عامل تمامی مشکلات موجود می داند. Dr Disrespect محبوبیت زیادی میان گیمرها دارد و معمولاً هر چند وقت یک‌بار خود را به تیتر اول رسانه‌ها می‌کشاند و این بار هم با اظهارنظر جنجالی دیگری، خبرساز شده است.

بازی رایگان بتل رویال شرکت اکتیویژن با نام Warzone حالا در اواسط فصل سوم قرار دارد و به‌تازگی اپراتورهای رامبو و جان مک کلین را هم طی آپدیت حجیمی دریافت کرده است؛ محتوای بسیار زیادی به نقشه وردانسک اضافه‌شده که ازجمله آن‌ها باید به برج ناکاتومی از فیلم جان‌سخت اشاره کرد. تقریباً هیچ بازی دیگری این اندازه، آپدیت‌های حجیم دریافت نمی‌کند اما مشکلات همچنان سر جایشان هستند و انتشار آپدیت ها هم، آن‌ها را حل نکرده است.

دکتر دیسریسپکت اخیراً عصبانیت خود را از باگ‌های بازی Call of Duty Warzone نشان داده است؛ او گفته که مشکلات زیادی در بخش صدا، نقشه و مراحل تکی وجود دارد و به نظر او، دلیل تمامی این مشکلات «موتور گرافیکی ضعیف بازی» است. او در ادامه اعلام کرده است که «تمام بخش‌های بد وارزون» ناشی از محدودیت‌های موتور فعلی بازی است که باعث جلوگیری از موفقیت آن نسبت به رقیبان شده است.

بازی Warzone از چه موتور گرافیکی استفاده می‌کند؟

بازی Call of Duty Warzone در حال حاضر از موتور Infinity Ward 8.0 استفاده می‌کند و به باور دکتر دیسریسپکت، این موتور غیرقابل اصلاح است و نمی‌توان آن را به‌طور کامل تغییر داد. این در حالی است که نسخه هشتم موتور IW در سال 2020 منتشرشده و به‌نوعی با یک موتور گرافیکی مدرن سروکار داریم.

برای افرادی که با این فناوری آشنایی ندارند، باید بگوییم که موتور IW ابتدا در سال 2005 و توسط استودیو Treyarch و بر اساس موتور id Tech 3 توسعه یافت. توسعه‌دهندگان از زبان برنامه‌نویسی C، C++ و پایتون به‌منظور ارتقاء آن استفاده کرده‌اند و تابه‌حال نسخه‌های مختلفی هم از آن منتشرشده‌ است تا بتواند با نیازهای فعلی همخوانی پیدا کند.

Dr Disrespect انزجار خود را از موتور بازی وارزون نشان داده و اذعان کرده که بازی‌هایی مانند Apex Legends و Fortnite تجربه کاربری بهتری به اشتراک می‌گذارند. این استریمر محبوب در ماه‌های اخیر بارها به توسعه‌دهندگان بازی وارزون خرده گرفته و چند وقت پیش هم گفته بود که استودیو Raven توانایی کنترل یک بازی آنلاین به گستردی Warzone را ندارد.

واضح است که هیچ بازی بدون عیب و ایراد نیست و Call of Duty Warzone هم مشکلاتی مانند هک و باگ‌های مختلف دارد که تلاش زیادی برای رفع آن‌ها شده است. مدیر استودیو Raven اخیراً انزجار خود از هکرها را نشان داده و به همین دلیل بیش از نیم میلیون نفر از Warzone را بن کرده است.

در پارسی گیم بخوانید:

  1. بهترین لودآوت و تفنگ‌های فصل سوم بازی Call of Duty Warzone

نظر شما چیست؟

منبع: GameRant

نوشته دکتر دیسریسپکت: موتور بازی Call of Duty Warzone عامل تمامی مشکلات است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.