تاریخ انتشار : شنبه 23 جولای 2022 - 4:35
کد خبر : 504915

راهنمای خرید یک یخچال خوب + چگونه یک یخچال جدید انتخاب کنم؟

راهنمای خرید یک یخچال خوب + چگونه یک یخچال جدید انتخاب کنم؟

راهنمای خرید یک یخچال خوب + چگونه یک یخچال جدید انتخاب کنم؟ اگر خانه دنیای یک خانواده باشد، یخچال نقش خورشید را برای آن دارد که همه چیز حول آن می چرخد، از صبحانه های آماده گرفته تا هر نوع مواد غذایی که در خود جا می دهد. به همین دلیل است که تهیه کردن

راهنمای خرید یک یخچال خوب + چگونه یک یخچال جدید انتخاب کنم؟

اگر خانه دنیای یک خانواده باشد، یخچال نقش خورشید را برای آن دارد که همه چیز حول آن می چرخد، از صبحانه های آماده گرفته تا هر نوع مواد غذایی که در خود جا می دهد. به همین دلیل است که تهیه کردن یک یخچال خوب کار بزرگی است. چندین فاکتور برای خرید یخچال جدید وجود دارد که شامل پیکربندی، ابعاد و حتی تک تک امکانات آن می باشد. نمی خواهیم فاکتور مهم قیمت را دور بزنیم چراکه یک یخچال هر چند امکانات بیشتری داشته باشد و کار شما را آسانتر کند، همزمان افزایش قیمت نیز خواهد داشت. اما اگر برای خانه و خانواده خود به دنبال انتخابی برتر از یک برند قابل اعتماد هستید که تا سال های زیادی در میان شما باقی بماند، در جای مناسبی هستید. این راهنمای خرید یخچال به شما کمک می کند تا بر اساس فاکتورهایی که برای شما مهم هستند بهترین نوع یخچال را برای خانه خود انتخاب کنید.

فضای آشپزخانه و چیدمان خود را در نظر بگیرید

پیدا کردن یخچالی با ویژگی های مناسب که اندازه ی مناسب آشپزخانه شما نیز باشد، از چیزی که فکر می کنید بسیار آسان تر است. قبل از هر کاری با یک متر فضای آشپزخانه خود را اندازه بگیرید و تعیین کنید که چه محدوده ای را برای یخچال می خواهید در نظر بگیرید. عمق، ارتفاع و عرض یخچال مهم ترین فاکتور ها می باشند که باید تعیین شوند علاوه بر اندازه ی ثابتی که برای این موارد به دست می آورید چند سانت اضافی برای تهویه مناسب و راحت تر بازشدن کشو ها و درب یخچال حتما در نظر بگیرید. همچنین حواستان به فاصله استاندارد و مناسب یخچال از دیگر وسایل اطرافش نیز باشد. آیا یخچالی با عمق متضاد یا عمق استاندارد می خواهید؟ یخچال های با عمق استاندارد جلوتر از محل قرار گیریش (به عنوان مثال کابینت هایی که مختص آن ها ساخته می شود) بیرون می آید در حالی که یخچال های ضد عمق کاملا با هر سبکی هم سطح می شوند. حتما به این موضوع هم توجه کنید که با توجه به اندازه و متراژ آشپزخانه خود یخچال را انتخاب کنید چون یک سری یخچال ها با توجه به ابعادشان نیاز به فضای وسیع تری در آشپزخانه دارند.

راهنمای خرید یک یخچال خوب + چگونه یک یخچال جدید انتخاب کنم؟

پیکربندی و ظاهر یخچال خود را انتخاب کنید

هیچ کدام از ما نمی تواند ادعا کند که تمام افراد یک سبک خاص سلیقه را دارند و در نتیجه علاقه همگی به سمت یک یخچال هدایت می شود. با توجه به نیاز هر یک از اعضای خانواده و سلایق متفاوتی که دارند باید یخچال مطابق با این شرایط را نیز تهیه کنند. حتی عادات غذایی خاص افراد هم می تواند عامل موثری در این انتخاب باشد. اگر مرتبی و چینش بخش فریرز برای شما اهمیت دارد و اینکه هر اقلام منجمد مختلف به صورت جدا از سایر مواد منجمد نگه داری شود یخچال درب فرانسوی می تواند انتخاب خوبی باشد چون با حالت کشو مانند فریزر این امکان را فراهم کرده است. یا به عنوان مثال اگر در خانواده مشکل باز کردن مداوم یخچال بدون هیچ دلیلی را دارید یخچال های اینستا ویو (با دو بار در زدن فضای داخل یخچال را به شما نمایش می دهد) می تواند انتخاب مناسبی باشد. ممکنه برای شما دسترسی همیشگی به آب خنک و یخ مهم باشد که یخچال های با قابلیت آب ریز و یخ ساز برای شما پیشنهاد می شود.

راهنمای خرید یک یخچال خوب + چگونه یک یخچال جدید انتخاب کنم؟

گزینه های ذخیره سازی و ظرفیت یخچال را در نظر بگیرید

هنگام خرید یخچال ال جی و یا سامسونگ یا حتی مدل های ایرانی به این موارد حتما توجه کنید و در نهایت، ظرفیت یخچال را در فوت مکعب با توجه به نیازتان انتخاب کنید:

وقتی به خرید می روید چه حجم از مواد غذایی و خوراکی ها با خود به خانه می آورید؟ چند نفر در خانواده شما حضور دارند؟ این دو مورد به شما کمک می کند که یک یخچال چند فوت تهیه کنید برای یک تا دو نفر به عنوان مثال زوج های جوان ظرفیت تا 14 فوت می تواند جوابگو باشد برای سه نفر تا چهار نفر ظرفیت 26 فوت و جمعیت بالای 5 نفر، ظرفیت 30 فوت و بیشتر در نظر گرفته شود. الان به عنوان مثال اگر اقلام منجمد بیشتری نگه داری می کنید، بدون شک باید در خرید یخچال این موضوع را مد نظر قرار داده و یخچالی با ظرفیت فریزر بیشتری انتخاب کنید. اگر نیاز به نگه داری بطری های بلند دارید باید یخچال هایی را تهیه کنید که در درب آنها این قسمت در نظر گرفته شده باشد. موارد بسیار دیگری از جمله جای مختص میوه و سبزیجات، قسمت بار، جعبه مخصوص لبنیات و… برای انتخاب را حتما در نظر بگیرید.

راهنمای خرید یک یخچال خوب + چگونه یک یخچال جدید انتخاب کنم؟

به دنبال ویژگی هایی در یخچال باشید که واقعا از آن ها استفاده می کنید

نیاز ها و ویژگی ها از نظر هر شخص میتواند متفاوت باشد تاکید می کنم که حتما قبل از خرید، وقتی را برای فکر کردن به اینکه واقعا چه امکاناتی را در یک یخچال نیاز دارید، در نظر بگیرید. چون اگر واقعا فقط به دنبال کلاس بیشتر و تقلید از دیگران باشید از جنبه های مختلف از جمله قیمت و حتی مصرف انرژی می توانید ضرر کنید. در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره کرده ایم:

وجود یخ ساز و آب ریز

فیلتر بهداشتی بوگیر

عیب یاب هوشمند

سیستم چرخش هوای چند گانه

جایگاه اقلام بلند مانند بطری

محفظه اختصاصی نگه داری میوه و سبزیجات

کمپرسور اینورتر خطی

و…

دقت به داشتن برچسب انرژی مخصوصا برای محصولی چون یخچال که شبانه روزی روشن می ماند و نقش مهم آن در کاهش مصرف انرژی، موضوع مهمی می باشد.

راهنمای خرید یک یخچال خوب + چگونه یک یخچال جدید انتخاب کنم؟

برای چیدمانی زیبا تر به رنگ یخچال هم توجه کنید

روکش و رنگ بدنه یخچال از سفید و سیاه سنتی گرفته تا فولاد ضد زنگ و رنگ بسیار زیبای نقره ای(سیلور)، در رنگ های متفاوت موجود می باشد. یخچال مانند لباس نیست که نهایت عمرش به یک سال بکشد. شما وقتی برای خرید یک یخچال زمانی را صرف انتخاب آن می کنید و هم برای آن هزینه ای پرداخت می کنید دوست دارید که تا با طول عمر زیادی که دارد تا سالیان زیادی در میان خانه و خانواده شما باقی بماند پس استایل و رنگ آن را در حین خرید با این طرز تفکر انتخاب کنید که آیا 10 ساله آینده، باز هم آن را دوست خواهید داشت؟ حتی اگر دکوراسیون خود را نیز تغییر دهید؟

راهنمای خرید یک یخچال خوب + چگونه یک یخچال جدید انتخاب کنم؟

از کجا یخچال بخریم؟

خرید یخچال سامسونگ یا ال جی و یا هر مدل دیگری می تواند وقت و انرژی زیادی را از شما بگیرد ولی در نهایت اگر به چیزی که میخواستید، برسید به قول معروف کل خستگی از تنتان بیرون می آید. موارد بیشماری همچون قیمت دقیق و بروز، نحوه پرداخت، اطمینان از اصل بودن کالا و حتی اینکه سالم به دستتان برسد ممکن است فکر شما را مشغول کرده باشد. خبر خوب ما برای شما وجود افتخار آفرین فروشگاه معتبر بانه بازار می باشد که با سابقه بیش از 10 سال در زمینه لوازم خانگی تمامی این مشکلات را برطرف نموده است. شماره هایی جهت برقراری تماس در صفحه ی محصول و یا پایین وب سایت قرار داده شده اند که با شماره گیری آن ها همکاران با تجربه ما علاوه بر اینکه از هر نظر شما را راهنمایی کرده، قیمت محصولات را به صورت دقیق و لحظه ای با توجه به نوسانات شدید ارزی در صورت خرید خدمت شما ارائه می دهند و سفارشات خود را در کمترین زمان می توانید ثبت نمایید. اطمینان داشته باشید که تمام محصولات علاوه بر اصل بودن جنس، دارای گارانتی 5 ساله نیز می باشند. پس از ثبت خرید فقط 10% مبلغ کل فاکتور به منظور بیعانه از طرف شما پرداخت خواهد شد و مابقی را در درب منزل با باربر شخصی بانه بازار تسویه می نمایید.

راهنمای خرید یک یخچال خوب + چگونه یک یخچال جدید انتخاب کنم؟

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.