تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 13:00
کد خبر : 40851

راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Assassin’s Creed Valhalla

راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Assassin’s Creed Valhalla

اگر بخواهیم از یک بازی قدرتمند در بین فرانچایزهای موجود نام ببریم، قطعاً سری Assassin’s Creed یکی از آن‌ها خواهد بود؛ مجموعه‌ای بی‌نظیر که توسط کمپانی یوبی سافت در سال 2007 شروع به کار کرد. از سالی که..

اگر بخواهیم از یک بازی قدرتمند در بین فرانچایزهای موجود نام ببریم، قطعاً سری Assassin’s Creed یکی از آن‌ها خواهد بود؛ مجموعه‌ای بی‌نظیر که توسط کمپانی یوبی سافت در سال 2007 شروع به کار کرد. از سالی که این بازی کلید خورد، نسخه‌های مختلفی برای علاقه‌مندان عرضه شده است که هر کدام از دیگری بهتر بوده‌اند. نسخه جدید این سری با نام Assassin’s Creed Valhalla امسال عرضه شد و نشان داد که این سری محبوب هنوز پای بند به ریشه های خود است؛ در این بازی سفری اعجاب‌انگیز به قلب حکومت وایکینگ‌ها، همراه قهرمانی شجاع به نام Eivor و برادرش Sigurd است که رهبری قبیله‌شان در حمله‌ای همه‌جانبه به سمت سرزمین آنگلوساکسون و همان انگلستان امروزی را دنبال می‌کنند.

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره بازی Assassin’s Creed Valhalla برای کامپیوتر جذاب و فوق‌العاده، توسط تیم قدرتمند EMPRESS کرک شد تا بازیکنان بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بتوانند آخرین نسخه از سری Assassin’s Creed را تجربه کنند. در این مطلب با شما همراه شده‌ایم تا برخی مشکلات و ارورهایی که با آن مواجه خواهید شد را بررسی و برای رفع آن‌ها راه‌حلی ارائه کنیم.

اگر مشکل یا ارور شما در بین موارد گفته‌شده نیست، می‌توانید از طریق بخش دیدگاه‌ها، متن ارور به همراه اطلاعات سیستم‌عامل و اطلاعات کامل سخت‌افزاری را با ما در میان بگذارید و اگر هم راه‌حلی برای یکی از مشکلات بازی دارید از طریق همین بخش با ما در ارتباط باشید و آن را برای سایر کاربران نیز به اشتراک بگذارید.

مشخصات سخت‌افزاری سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Valhalla در ادامه آورده شده است؛ اگر سیستم شما حداقل سخت‌افزار را دارا باشد، بازی با گرافیکی متوسط و روبه پایین قابل‌اجرا خواهد بود بر همین اساس قبل از پرسش سؤال “آیا این بازی به سیستم من می‌خورد”، مشخصات سخت‌افزاری خود را با حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی مقایسه کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: (AMD / INTEL): Ryzen 3 1200 – 3.1 Ghz / i5-4460 – 3.2 Ghz
RAM: 8 GB (Dual-channel mode)
Video Card: AMD R9 380 – 4GB / GeForce GTX 960 4GB
Storage: 50 GB HDD (SSD Recommended)
Operating System: Windows 10 (64-bit only)
DirectX Version: DirectX 12
Additional note: Requires GPU with DirectX 12 (Feature Level 12_0) support

سیستم پیشنهادی :

CPU: (AMD / INTEL): Ryzen 5 1600 – 3.2 Ghz / i7-4790 – 3.6 Ghz
RAM: 8 GB (Dual-channel mode)
Video Card: AMD RX 570 – 8GB / GeForce GTX 1060 – 6GB
Storage: SSD (50 GB)
Operating System: Windows 10 (64-bit only)
DirectX Version: DirectX 12
Additional note: Requires GPU with DirectX 12 (Feature Level 12_0) support

توجه: اجرای بازی نیازمند پشتیبانی کارت گرافیک از Feature Level 12_0 علاوه بر DirectX 12 است. برای بررسی این موضوع عبارت dxdiag را در قسمت Run وارد کنید و در صفحه باز شده تب Display را انتخاب کنید و در قسمت Drivers اطمینان حاصل کنید که Feature Levels مقدار ۰_۱۲ یا بالاتر باشد.

آموزش نصب و کرک نسخه EMPRESS

  1. در ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید.
  2. فایل های فشرده را درون یک پوشه قرار داده و تمام آنها را انتخاب و به کمک نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج سازید.
  3. در پوشه بازی فایلی با فرمت ISO وجود دارد که در ویندوز 10 میتوانید بدون نرم افزار و در ویندوز های دیگر به کمک نرم افزارهای Mount کننده آن را اجرا کنید.
  4. به کمک فایل Setup نصب بازی را آغاز کنید.
  5. پس از آن که نصب بازی به اتمام رسید و گزینه Finish برای شما نمایش داده شد، به سراغ کرک کردن بازی بروید و فایل های موجود در پوشه EMPRESS را در محل نصب بازی جایگزین کنید.
  6. پوشه بازی را در حالت سفید آنتی ویروس قرار داده و آنتی ویروس را روشن کنید. (اعتماد سازی فایل ها جهت پاک نشدن فایل کرک)

نسخه Dodi بازی Assassin’s Creed Valhalla

آموزش نصب و کرک نسخه DODI

  1. در ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید.
  2. فایل های فشرده را درون یک پوشه قرار داده و تمام آنها را انتخاب و به کمک نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج سازید.
  3. در پوشه بازی فایلی بنام Setup وجود دارد؛ روی فایل کلیک راست و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید.
  4. در این بخش دکمه بالا را در کیبورد فشار دهید تا به فرایند نصب منتقل شوید.
  5. در پنجره جدید، بر روی گزینه اول یعنی Install کلیک کنید.
  6. در صفحه بعد گزینه Proceed پایین سمت راست پنجره را انتخاب کنید.
  7. در مرحله بعد پوشه و درایوی که میخواهید بازی آنجا نصب شود را انتخاب و گزینه Install Directx 9.0 را از حال انتخاب خارج کنید.
  8. در این نسخه نیازی به کرک دستی بازی نیست و به صورت خودکار این موضوع انجام خواهد شد.
  9. پوشه بازی را در حالت سفید آنتی ویروس قرار داده و آنتی ویروس را روشن کنید. (اعتماد سازی فایل ها جهت پاک نشدن فایل کرک)

رفع مشکلات بازی Assassin’s Creed Valhalla

رفع مشکلات Assassins Creed Valhalla

مشکل پایین بودن FSP

FPS که مخفف جمله Frames Per Second است، اصطلاحی برای اندازه‌گیری تعداد تصاویر پشت سر هم در هر ثانیه به کار می‌رود. این مشخصات رایجی است که در دنیای بازی برای دانستن عملکرد خوب یک محصول ویدیویی استفاده می‌شود؛ اما چگونه مشکل پایین بودن FSP در بازی Assassin’s Creed Valhalla را رفع کنیم. در ادامه چند راه‌حل را با هم بررسی می‌کنیم:

اول: بررسی کنید آیا رایانه شخصی شما می تواند بازی را اجرا کند یا خیر

به عنوان یک گیمر رایانه شخصی، یکی از موارد اساسی که باید قبل از خرید یا دانلود بازی بررسی کنید این است که مطمئن شوید آیا سخت افزار شما قادر به اجرای آن است یا با مشکلات گرافیکی مواجه خواهید شد. بازی Assassin’s Creed Valhalla به دلیل سبک Open-Word آن نیازمند گرافیک قدرتمندی است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما حداقل سیستم سخت‌افزاری را داشته باشد. برای بررسی روش اجرای بازی در سیستم‌های مختلف سری به سیستم مورد نیاز این بازی بزنید.

Task Manager

دوم: منابع بیشتری را در کامپیوتر خود آزاد کنید

اگر در هنگام اجرای بازی Assassin’s Creed Valhalla برنامه‌های دیگری را نیز اجرا می‌کنید، این کار باعث می‌شود تا منابع کمتری از سخت افزار شما مانند پردازنده، رم یا حتی دیسک در اختیار بازی باشد، بنابراین باید منابع بیشتری را آزاد کنید و در اختیار بازی قرار دهید. برای این کار وارد Task Manager شوید و بخش CPU و Memory خود را بررسی کنید تا متوجه شوید کامپیوتر شما چه اندازه قدرت محاسبات دارد. برنامه‌های رایج مانند Google Chrome یا هر مرورگر دیگری می‌توانند پردازنده و RAM زیادی را اشغال کنند، بنابراین در صورت لزوم سعی کنید هنگام اجرای بازی، برنامه‌های غیرضروری را ببندید.

سوم: بازی را بروزرسانی کنید

یکی از روش‌های دیگر حل مشکل پایین بودن FPS به‌روزرسانی بازی به آخرین آپدیتی است که برای آن ارائه شده است. اگر بازی را به صورت ارجینال تهیه کرده‌اید از طریق پلتفرم مخصوص و اگر بازی کرکی است، از پارسی گیم آخرین آپدیت مخصوص به نسخه دریافتیتان را دانلود و به بازی منتقل کنید.

درایور کارت گرافیک

چهارم: بروزرسانی درایور کارت گرافیک به آخرین نسخه موجود

ممکن است که کارت گرافیک شما به آخرین نسخه نرم‌افزاری خود به روز نشده باشد بر همین اساس با مشکل پایین بودن FPS روبه رو هستید. با مراجعه به شرکت سازنده کارت گرافیک خود، NVIDIA یا AMD می توانید با وارد کردن اطلاعات کارت گرافیک خود، آخرین نسخه درایور آن را دریافت و نصب کنید.

  1. دانلود درایور کارت گرافیک انویدیا
    دانلود درایور کارت گرافیک AMD

پنجم: فایل های بازی را تعمیر کنید یا بازی را پاک کرده و دوباره نصب کنید

آخرین راه‌حل ما برای حل مشکل افت فریم، تعمیر فایل‌های بازی است؛ البته این گزینه برای آن دسته افرادی کاربرد دارد که بازی را به صورت ارجینال در اختیار دارند و از طریق پلتفرم خریداری شده می‌توانند فایل ها را تعمیر کنند. اما دسته دوم که نسخه کرکی بازی را در اختیار دارند، باید بازی را پاک کرده و مجدداً نصب کنند.

رفع مشکلات بازی Assassin’s Creed Valhalla

مشکل نصب نشدن بازی

گاهی وقت ها دقت نکردن به برخی موضوعات کوچک و گاهاً پیش و پا افتاده، باعث می شود تا یک مشکل جزئی، کمی بزرگتر از آنچه که هست به نظر برسد. در هنگام نصب بازی Assassin’s Creed Valhalla باید به نکات زیر توجه داشت:

  1. درایوی که در آن بازی را نصب می کنید باید جایی به غیر از C باشد. (درایوی که ویندوز بر روی آن نصب شده است)
  2. درایوی که برای نصب انتخاب می‌کنید، باید فضای کافی را داشته باشید. (فضای آزاد درایو باید 60 گیگابایت باشد)
  3. نام درایو و پوشه‌ای که در آن قرار است بازی نصب شود، باید انگلیسی و به صورت کاملاً ساده نوشته شده باشد. (در نام درایو یا پوشه نباید نویسه‌های خاص یا نام آن فارسی باشد)
  4. کارت گرافیک شما از DirectX 12 پشتیبانی کند. (اگر کارت گرافیک شما از دایرکت‌ایکس 12 پشتیبانی نکند بازی نصب نمی‌شود)

رفع ارور CE-34878-0 در کنسول پلی استیشن 4

رفع ارور CE-34878-0 در کنسول پلی استیشن 4

گاهی اوقات دقت نکردن به برخی موضوعات کوچک و گاهاً پیش و پا افتاده، باعث می‌شود تا یک مشکل جزئی، کمی بزرگ‌تر از آنچه که هست به نظر برسد. در هنگام نصب بازی Assassin’s Creed Valhalla باید به نکات زیر توجه داشت:

  1. درایوی که در آن بازی را نصب می‌کنید باید جایی به‌غیراز C باشد. (درایوی که ویندوز بر روی آن نصب شده است)
  2. درایوی که برای نصب انتخاب می‌کنید، باید فضای کافی را داشته باشید. (فضای آزاد درایو باید 60 گیگابایت باشد)
  3. نام درایو و پوشه‌ای که در آن قرار است بازی نصب شود، باید انگلیسی و به‌صورت کاملاً ساده نوشته شده باشد. (در نام درایو یا پوشه نباید نویسه‌های خاص یا نام آن فارسی باشد)
  4. کارت گرافیک شما از DirectX 12 پشتیبانی کند. (اگر کارت گرافیک شما از دایرکت‌ایکس 12 پشتیبانی نکند بازی نصب نمی‌شود)

بازی Assassin’s Creed Valhalla

حل مشکل کرش کردن بازی

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که با اجرای بازی، در همان لحظات ابتدایی، بازی بسته شود یا در هنگامی‌که در حال انجام مرحله‌ای هستید، بازی به‌اصطلاح کرش می‌کند؛ اما به چه شکل این مشکل اساسی را برطرف کنیم؟ در ادامه راه‌حل‌هایی را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد که ممکن است به شما در رفع مشکل کرش کردن بازی Assassin’s Creed Valhalla کمک کند.

  • بازی به به‌روزرسانی نیاز دارد؟
    تمامی بازی‌ها پس از انتشار نیازمند به‌روزرسانی‌های متعدد برای حل مشکلاتشان هستند؛ بر همین اساس، توسعه‌دهندگان برای رفع آن‌ها، به‌روزرسانی‌هایی را ارائه می‌کنند که می‌تواند مشکل بازیکنان را برطرف سازد. حال اگر بازی Valhalla برای شما مدام صفحه سیاه را نشان می‌دهد یا به‌نوعی در محیط بازی تصاویر فریز می‌شوند، باید به دنبال آخرین به‌روزرسانی عرضه شده توسط توسعه‌دهندگان باشید.
  • آیا کامپیوتر شما سخت‌افزار لازم برای اجرای بازی را دارد؟
    گاهی اوقات بازیکنان قبل از دانلود بازی، حداقل سیستم موردنیاز آن را بررسی نمی‌کنند و پس از دانلود بازی موردعلاقه خود، با مشکلاتی همچون صفحه سیاه و کرش مکرر بازی روبه رو می‌شوند. بهتر است قبل از دریافت بازی، اطلاعات سخت‌افزاری کامپیوتر شخصی خود را با حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای بازی مقایسه کنید.
  • فایل‌های بازی خراب شده‌اند!
    این امکان وجود دارد که شما به درستی بازی را کرک نکرده و یا پوشه نصب بازی را در وضعیت سفید آنتی‌ویروس قرار نداده باشید و کرک بازی توسط آن حذف شده باشد؛ همین دو عامل باعث خواهد شد تا بازی اجرا نشده یا با مشکل روبرو گردد. علاوه بر آن ممکن است فایل‌های اصلی بازی هم با مشکل روبه رو شده باشند. در هر صورت بهتر است تا بازی را از اول نصب و در هنگام کرک آنتی‌ویروس خود را خاموش نگه دارید.
  • مشکلاتی مربوط به کارت گرافیک
    کرش کردن بازی می‌تواند به کارت گرافیک شما بازگردد؛ یکی از رایج‌ترین مشکلات عدم آپدیت درایور کارت گرافیک شما خواهد بود که باید با مراجعه به سایت سازنده، آخرین نسخه را تهیه و جایگزین کنید. همچنین لازم به ذکر است که اطمینان حاصل کنید که کارت گرافیک می‌تواند بازی فوق را به‌درستی اجرا کند. اگر کارت گرافیک ضعیفی دارید، باعث می‌شود بازی عملکرد ضعیفی داشته باشد و به اشکالات بزرگی مانند کرش بازی یا صفحه سیاه رخ دهد.
  • ایجاد تداخل توسط برنامه‌های شخص ثالث
    برخی از برنامه‌ها می‌توانند عملکرد بازی‌ها را تحت تأثیر قرار دهند. اگر Assassin’s Creed Valhalla را بازی کنید در حالی که سایر برنامه‌ها در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، هر یک از آن‌ها می‌تواند دلیل این باشد که بازی دائماً برای شما بسته شود. در مواقع به نوعی دیگر باید گفت بدافزار یا ویروس‌ها می‌توانند در سیستم تداخل داشته باشند و هنگام بازی باعث اختلال شود.
  • گرمای بیش‌ازحد کنسول یا سیستم شخصی یا لپ تاپ
    از دیگر عواملی که منجر به کرش کردن بازی می‌شود، گرمای بیش‌ازاندازه کنسول یا کامپیوتر شخصی است. اگر دستگاه شما در محیطی باشد که هوا ردوبدل نمی‌شود، همین موضوع باعث خواهد شد تا دستگاه گرم شده و توانایی پردازش خود را از دست بدهد و زیر فشار زیاد، نتواند تحمل کند. بهتر است تا دستگاه خود را به ابزارهایی که باعث خنکی بیشتر می‌شوند مجهز و در محیطی قرار دهید که هوا جریان داشته باشد.

رفع مشکل کمبود فایل های Dll

فرقی نمی‌کند چه در بازی Assassin’s Creed Valhalla و چه دیگر موارد مشابه، هرکجا با اروری مواجه شدید که به شما نامی همراه با dll را نمایش داد، بدانید که آن فایل در کتابخانه ویندوز شما برای اجرای آن بازی یا نرم افزار کم است و باید آن را تهیه و سپس در مکان مناسب قرار دهید. برای تهیه فایل‌های Dll می‌توانید نام فایل را (برای مثال isdone.dll) در گوگل جستجو کنید یا به سایت زیر مراجعه کنید:

  • سایت دانلود فایل های Dll

در صورت برخورد با مشکلات و ارورهایی که در این مطلب وجود ندارند، اطلاعات دقیق آن را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت به آن ها رسیدگی کرده و این مطلب را بروزرسانی کنیم.

نوشته راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Assassin’s Creed Valhalla اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.