تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 ژانویه 2021 - 12:00
کد خبر : 23236

رسمی: ردمی K40 با تراشه SD870 از راه خواهد رسید

رسمی: ردمی K40 با تراشه SD870 از راه خواهد رسید

رسمی: ردمی K40 با تر..

رسمی: ردمی K40 با تراشه SD870 از راه خواهد رسید

اگرچه فراگیری ویروس کرونا اثر مخرب بزرگی روی سازندگان داشته است، اما رقابت آنها در بازارهای منتخب بیش از پیش شدید می‌شود. در آغاز سال جدید میلادی، تعداد زیادی گوشی هوشمند جدید منتشر شده است، اما همان‌طور که می‌دانید دستگاه‌های زیادی هنوز از راه نرسیده‌اند. اخیراً شنیده شد که عضو جدیدی از سری می ۱۰، می ۱۱ پرو، می ۱۱ پرو پلاس، ردمی K40/ پرو و یک گوشی گیمینگ از ردمی خیلی زود وارد بازار خواهد شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، سری ردمی k40 اولین محصول از دنباله یادشده خواهد بود که به بازار می‌آید.

سری ردمی K40 دارای دو نسخه خواهد بود، K40 که به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است و K40 پرو که از اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد، خبری هم از تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ نخواهد بود. در بحث قیمت، k40 پرو قیمتی بین ۴۶۳ تا ۶۱۷ دلار خواهد داشت و قیمت k40 نیز چیزی بین ۳۵۵ تا ۴۶۳ دلار است. برای آنهایی که نسبت به استفاده از اسنپدراگون ۸۷۰ کنجکاو هستند باید گفت که این تراشه نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است. برخی می‌گویند که اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خود نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸۶۵ است که بسیار ناراحت‌کننده خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع باید گفت که مصرف بالای این تراشه جدید جای نگرانی خواهد داشت.

در بخش تصویربرداری، سری ردمی K40 در قسمت پشت از یک مجموعه چهارتایی بهره می‌برد که دوربین اصلی در آن ۶۴ مگاپیکسل کیفیت دارد. در نسخه پرو ممکن است از یک لنز ۱۰۰ مگاپیکسلی استفاده شود. در کنار دوربین اصلی احتمالا یک لنز فوق عریض، یک لنز ماکرو و شاید یک لنز تله‌فوتو نیز حضور داشته باشد. در قسمت جلو نیز یک حفره پانچ در صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

در بحث صفحه‌نمایش، سری مورد بحث دارای نمایشگری اولد با شاخصه‌های سطح بالا است. نرخ تازه‌سازی در این صفحه‌نمایش توان رقابت با دیگر رقبا را خواهد داشت و کیفیت خود نمایشگر هم بهبود یافته است. ظرفیت باتری چیزی در حدود ۴,۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد، اما احتمالاً خبری از قابلیت شارژ بی‌سیم نخواهد بود. لو وای‌بینگ (Lu Weibing) مدیر ارشد ردمی چند روز قبل مطلبی را در رابطه با طول عمر باتری K40 به اشتراک گذاشت. با در نظر گرفتن درست بودن این ادعا، این گوشی می‌تواند در استفاده معمول تا ۳۵ ساعت دوام بیاورد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.