تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دسامبر 2021 - 11:44
کد خبر : 501618

رشد سهام اپل و هوآوی در بازار گجت های پوشیدنی

رشد سهام اپل و هوآوی در بازار گجت های پوشیدنی

رشد سهام اپل و هوآوی در بازار گجت های پوشیدنی موسسه تحقیقاتی IDC به‌تازگی گزارش عملکرد شرکت‌های مختلف در بازار گجت‌های پوشیدنی در سه‌ماهه‌ی سوم سال 2021 را منتشر کرده است که بر اساس آن، فروش کلی این م..

رشد سهام اپل و هوآوی در بازار گجت های پوشیدنی

موسسه تحقیقاتی IDC به‌تازگی گزارش عملکرد شرکت‌های مختلف در بازار گجت‌های پوشیدنی در سه‌ماهه‌ی سوم سال 2021 را منتشر کرده است که بر اساس آن، فروش کلی این محصولات با رسیدن به 138.4 میلیون واحد، نسبت به سه‌ماهه‌ی گذشته 9.9 درصد و نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته 26.5 درصد افزایش داشته است.

رشد سهام اپل در بازار گجت های پوشیدنی

در طی دو سال گذشته میزان تقاضا برای ردیاب‌های سلامت و تناسب اندام افزایش قابل توجهی داشته است اما شرکت‌های سازنده‌ی این وسایل به دلیل کمبود قطعات با مشکلات فراوانی روبه‌رو بوده‌اند. همچنین میزان تقاضا برای ساعت‌های هوشمند نسبت به دیگر گجت‌ها بیشتر بوده است چرا که این محصولات با قیمتی مشابه دست‌بندهای هوشمند، ویژگی‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

سهم بازار گجت های پوشیدنی

به هر صورت، شرکت‌های اپل و هوآوی در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی عملکرد بهتری را نسبت به شیائومی به‌ثبت رساندند. همچنین سامسونگ نیز در رتبه‌ی سوم برترین شرکت‌‌های سازنده‌ی گجت‌های پوشیدنی در این بازه‌ی زمانی بوده است. در حالی که به‌طور کلی بازار دست‌بندهای هوشمند در سال 2021 با کاهش روبه‌رو بوده است اما فروش ساعت‌های هوشمند افزایشی 4.3 درصدی داشته است. انتظار می‌رود که رشد بازار گجت‌های پوشیدنی در سه‌ماهه‌ی پایانی سال 2021 نیز به همین صورت ادامه داشته باشد.

نظر شما در مورد ساعت‌های هوشمند و دیگر گجت‌های پوشیدنی چیست؟ به‌نظر شما آیا در سال 2022 نیز شاهد رشد بازار این محصولات خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.