تاریخ انتشار : جمعه 17 دسامبر 2021 - 20:06
کد خبر : 501513

رندرهای جدیدی از گلکسی S22 اولترا منتشر شد

رندرهای جدیدی از گلکسی S22 اولترا منتشر شد

رندرهای جدیدی از گلکسی S22 اولترا منتشر شد بر اساس گزارش‌های قبلی، سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S22 را در بهمن‌ماه سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد. در حالی که تا به امروز تصاویر و اطلاعات متعددی در مور..

رندرهای جدیدی از گلکسی S22 اولترا منتشر شد

بر اساس گزارش‌های قبلی، سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S22 را در بهمن‌ماه سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد. در حالی که تا به امروز تصاویر و اطلاعات متعددی در مورد این گوشی‌ها منتشر شده است، امروز نیز رولند کوانت، افشاگر مشهور، رندرهای جدیدی از گلکسی S22 اولترا را در دسترس قرار داده است.

  • گلکسی S22 اولترا
  • گلکسی S22 اولترا

رندرهای جدید گلکسی S22 اولترا طراحی مستطیلی شکل بدنه‌ی گوشی و لبه‌های منحنی آن را نشان می‌دهند که با رندرهای قبلی تفاوت زیادی دارند. همچنین به‌نظر می‌رسد که این گوشی از ترکیب چهار دوربین، یک فلش ال ای دی و یک حسگر فوکوس خودکار بهره برده است. رولند کوانت رندری از قلم استایلوس این گوشی را نیز منتشر کرده که ظاهر آن با قلم هوشمند گلکسی S21 اولترا تفاوت چندانی ندارد. گفته می‌شود که گلکسی S22 اولترا در سه رنگ قرمز، مشکی و سفید و با قیمت پایه‌ی 799 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی S22 اولترا

نظر شما در مورد سری گلکسی S22 چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.