تاریخ انتشار : جمعه 21 می 2021 - 4:51
کد خبر : 41693

رندرهای جدید گوگل پیکسل ۶ پرو لو رفت

رندرهای جدید گوگل پیکسل ۶ پرو لو رفت

رندرهای جدید گوگل پیکسل ۶ پرو لو رفت هفته گذشته رندرهایی از گوشی های گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو فاش شد که نشان‌دهنده یک طراحی جدید برای آن‌ها بودند. حالا امروز رندرهای دیگری از پیکسل ۶ پرو به بیرون در..

رندرهای جدید گوگل پیکسل ۶ پرو لو رفت

هفته گذشته رندرهایی از گوشی های گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو فاش شد که نشان‌دهنده یک طراحی جدید برای آن‌ها بودند. حالا امروز رندرهای دیگری از پیکسل ۶ پرو به بیرون درز پیدا کرده‌اند که ظاهر این هندست را تایید می‌کنند.

مطالب مرتبط:

  • رندرهای گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو لو رفت؛ دو پرچمدار با طراحی جدید

  • اطلاعات تازه درباره یک گوشی گوگل پیکسل تاشو

طبق شایعات پیکسل ۶ پرو مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی انحنادار امولد خواهد بود و همانطور در تصاویر مشاهده می‌کنید این نمایشگر دارای یک هول پانچ مرکزی برای دوربین سلفی و حاشیه‌های بسیار نازک در سه لبه خود است. همچنین یک حسگر اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر وجود خواهد داشت.

پیکسل ۶ پرو

در پشت گوشی سه دوربین دیده می‌شود که احتمالاً از نوع واید، التراواید و پریسکوپ خواهند بود. اگر حدس ما درست باشد، این برای اولین بار خواهد بود که گوگل از یک لنز دوربین پریسکوپ روی یکی از گوشی های خود استفاده می‌کند.

پیکسل ۶ پرو

پیکسل ۶ پرو ابعادی برابر ۱۶۳x۷۵.۸x۸.۹ میلیمتر و ضخامتی برابر ۱۱.۵ میلیمتر (با درنظر گرفتن برآمدکی سیستم دوربین پشت) خواهد داشت. این گوشی همچنین از اسپیکرهای استریو و شارژ بی‌سیم بهره خواهد برد. هنوز مشخص نیست که کار پردازش پیکسل ۶ پرو را چه چیپستی بر عهده خواهد داشت، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که گوگل به‌دنبال ساخت چیپست اختصاصی خودش است. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا امسال چنین اتفاقی خواهد افتاد یا نه.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.