تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 می 2021 - 5:23
کد خبر : 37559

رندرهای گوشی پوکو M3 پرو ۵G فاش شد

رندرهای گوشی پوکو M3 پرو ۵G فاش شد

رندرهای گوشی پوکو M3 پرو ۵G فاش شد پوکو احتمالاً به‌زودی یک گوشی هوشمند جدید معرفی خواهد کرد. این شرکت قصد دارد بعد از رونمایی از هندست M3 نسخه پرو آن یعنی پوکو M3 پرو را هم معرفی کند. این اتفاق قبلاً..

رندرهای گوشی پوکو M3 پرو ۵G فاش شد

پوکو احتمالاً به‌زودی یک گوشی هوشمند جدید معرفی خواهد کرد. این شرکت قصد دارد بعد از رونمایی از هندست M3 نسخه پرو آن یعنی پوکو M3 پرو را هم معرفی کند. این اتفاق قبلاً در مورد X3 و X3 پرو هم افتاده بود. اما برخلاف مدل X3 پرو به نظر می‌رسد که M3 پرو شباهت زیادی به مدل استاندارد M3 نخواهد داشت. البته ما این حدس را براساس رندرهایی که امروز از این گوشی منتشر شده‌اند می‌زنیم.

مطالب مرتبط:

  • بررسی شیائومی پوکو ایکس ۳ پرو؛ یک محصول عالی

  • بررسی شیائومی پوکو F3؛ کمترین قیمت، بیشترین عملکرد

براساس گفته‌های کوین ژیابو کیو (Kevin Xiaobo Qiu) مدیر پوکو گلوبال و همچنین انگوس نگ (Angus Ng مدیر بازاریابی محصولات پوکو، گوشی M3 پرو از یک چیپست دیمنسیتی مدیاتک استفاده خواهد کرد. هنوز نام دقیق این پردازنده مشخص نیست، اما مطئناً این تراشه بهتر از چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ مدل M3 عمل خواهد کرد. براساس اطلاعاتی که به بیرون درز پیدا کرده است ظاهراً چیپست M3 پرو در تست‌های آنتوتو موفق به کسب امتیاز ۳۲۹ هزار و ۷۲ شده است. این در حالی است که M3 امتیاز ۳۰۱ هزار و ۶۳۵ را کسب کرده بود.

این چیپست همچنین به‌خاطر اینکه از نوع دیمنسیتی است، از اتصال ۵G پشتیبانی خواهد کرد. ضمن اینکه پوکو M3 پرو مجهز به یک نمایشگر با نرخ نوسازی بالاتر نسبت به صفحه‌نمایش M3 خواهد بود. همانطور که در تصاویر می‌بینید، این گوشی در سه رنگ مختلف قابل دسترسی خواهد بود.

نکته جالب اینکه با معرفی پوکو M3 پرو، گوشی پوکو X3 پرو بازنشست خواهد شد. البته قیمت M3 پرو در همان محدوده قیمت X3 پرو خواهد بود، اما برای کسانی که به‌دنبال عملکرد بهتر هستند X3 پرو همچان گزینه مناسبی خواهد بود.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.