تاریخ انتشار : جمعه 21 می 2021 - 6:49
کد خبر : 41732

روایت بخشی از داستان بازی God of War Ragnarok از دید آترئوس: مرگ کریتوس؟

روایت بخشی از داستان بازی God of War Ragnarok از دید آترئوس: مرگ کریتوس؟

بازی God of War Ragnarok سال گذشته معرفی شد و هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد داستان و گیم پلی بازی نمی‌دانیم اما به‌تازگی شایعاتی منتشرشده که برای طرفداران بازی هیجان‌انگیز هستند. بازی God of War نیازی به ..

بازی God of War Ragnarok سال گذشته معرفی شد و هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد داستان و گیم پلی بازی نمی‌دانیم اما به‌تازگی شایعاتی منتشرشده که برای طرفداران بازی هیجان‌انگیز هستند. بازی God of War نیازی به معرفی ندارد، داستان بی‌نظیر و گیم پلی خارق‌العاده بازی باعث شده تا گیمرهای سراسر جهان فارغ از سلیقه و نژاد، این بازی را بشناسند. به نظر می‌رسد که نسخه دوم قرار است رابطه پدر و پسر را به نقطه‌ای تازه بکشاند.

بازی God of War جزو اولین عناوینی بود که توانست رابطه میان پدر و پسر را هرچند شکننده، وارد دنیای بازی‌های ویدیویی کند. اگرچه استودیو Santa Monica تابه‌حال هیچ اطلاعاتی از دنباله بازی خدای جنگ منتشر نکرده اما یکی از توسعه‌دهندگان بازی در مورد احتمال کنترل شخصیت آترئوس و دیدن جهان بازی از چشمان پسر کریتوس صحبت کرده است.

ساموئل متیوس، طراح بازی God of War Ragnarok، به‌تازگی در قسمت جدید پادکست God of War شرکت کرده و در مورد دنباله بازی صحبت کرده است. او احتمال تغییرات بزرگ در بازی را رد نکرده و گفته که بازی آن‌ها هم پتانسیل آن را دارد که آترئوس مانند الی در بازی The Last of Us Part II کنترل گیم پلی را به دست بگیرد و بخشی از داستان از دید پسر کریتوس روایت شود.

تأثیر The Last of Us Part II روی God of War

ساموئل متیوس در بخش دیگری از صحبت‌هایش از تأثیر نسخه اول بازی The Last of Us روی ساخت بازی خدای جنگ گفته و قرار است نسخه دوم بازی هم از The Last of Us Part II تأثیر پذیرد. توسعه‌دهندگان استودیو Santa Monica به دنبال تکرار تجربه ناتی داگ و تقسیم بازی به دو شخصیت الی و ابی هستند. بازی The Last of Us 2 برای اولین بار دو سوی یک داستان را به ما نشان داد و اجازه قضاوت یک‌طرفه را از مخاطب گرفت، ممکن است این تجربه در بازی God of War Ragnarok هم استفاده شود.

رابطه میان کریتوس و آترئوس در بسیاری از اوقات پرتنش بود و می‌دیدیم که آترئوس از پدرش گلایه می‌کند و رفتارهای او را نمی‌پسندد. به دست گرفتن کنترل آترئوس و طی کردن داستان بازی توسط او، می‌تواند خبر بدی برای طرفداران کریتوس هم باشد زیرا چنین ساختار داستانی می‌تواند باعث حذف شخصیت کریتوس درنهایت شود، چیزی که معمولاً در فیلم‌های هالیوودی به‌وفور می‌بینیم.

در آخر باید بگوییم که هیچ خبر رسمی در مورد بازی God of War Ragnarok منتشرنشده و تمام این صحبت‌ها گمانه‌زنی و شایعه‌پراکنی است. در خبر دیگری، آپدیت جدید بازی The Last of Us Part II منتشر شده و قابلیت 60 فریم بر ثانیه به نسخه پلی استیشن 5 اضافه شده است. همچنین می دانیم که استودیو Santa Monica در حال کار روی یک بازی جدید است.

منبع: DualShockers

نوشته روایت بخشی از داستان بازی God of War Ragnarok از دید آترئوس: مرگ کریتوس؟ اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.