تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اکتبر 2021 - 13:56
کد خبر : 46459

روش فیلم برداری حرفه‌ای با آیفون 13 پرو [تماشا کنید]

روش فیلم برداری حرفه‌ای با آیفون 13 پرو [تماشا کنید]

روش فیلم برداری حرفه‌ای با آیفون 13 پرو [تماشا کنید] اپل به‌تازگی ویدیوی جدیدی را منتشر کرده که روش فیلم‌برداری حرفه‌ای توسط پرچمدار جدید خود یعنی آیفون 13 پرو با استفاده از ابزار استفاده‌شده توسط فیل..

روش فیلم برداری حرفه‌ای با آیفون 13 پرو [تماشا کنید]

اپل به‌تازگی ویدیوی جدیدی را منتشر کرده که روش فیلم‌برداری حرفه‌ای توسط پرچمدار جدید خود یعنی آیفون 13 پرو با استفاده از ابزار استفاده‌شده توسط فیلم‌سازان هالیوودی را نشان می‌دهد. حالت سینمایی (Cinematic Mode) یکی از این ابزارها بوده که عمق میدان را در هنگام فیلم‌برداری به ویدیوهای شما اضافه می‌کند. این قابلیت همچنین در زمان ویرایش ویدیوها نیز در دسترس خواهد بود.

ویدیوی منتشرشده همچنین جلوه‌های ویژه‌ای را به نمایش گذاشته که با برخی از فیلم‌های علمی تخیلی پرهزینه برابری کرده و این در حالی است که این جلوه‌های ویژه توسط رایانه‌ها تولید نشده‌اند. برای مثال، ابرهای نمایش‌داده‌شده در یکی از صحنه‌ها در واقع با استفاده از محتوای بالش ساخته شده و یا در صحنه‌ای که هایپراسپید (Hyperspeed) به نمایش گذاشته می‌شود، از آب و نورهای رنگی استفاده شده است.

این ویدیو همچنین پیشرفت آیفون 13 پرو در ضبط ویدیو در محیط‌های کم‌نور را نشان می‌دهد. همچنین برای ایجاد محیطی شبیه به فضا و سیاره‌ها از اسلایدهایی روی چند گنبد استفاده شده که با قراردادن گوشی در کنار آن‌ها، ظاهری استوانه‌ای شکل را به آن‌ها می‌دهد. شاید برای فیلم‌برداری روزمره نیازی به تمام این ویژگی‌ها نباشد اما مطمئناً وجود آن‌ها خالی از لطف نیست.

نظر شما در مورد قابلیت‌های فیلم‌برداری آیفون 13 پرو چیست؟ شما از کدام قابلیت این گوشی بیشتر استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.