تاریخ انتشار : شنبه 10 ژوئن 2023 - 11:03
کد خبر : 506470
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای روش های کسب درآمد دلاری در ایران بسته هستند

روش های کسب درآمد دلاری در ایران

روش های کسب درآمد دلاری در ایران

روش های کسب درآمد دلاری در ایران روش های کسب درآمد دلاری بسیارند. اگر سرچی در یوتیوب، آپارات، ایسنتاگرام و دیگر سایت های اینترنتی بزنید مطالب و روش های بسیاری را برای درآمد دلاری می بینید. اما اگر نگاهی به نظرات داده شده در انتهای ویدیوها و پست های گذاشته شده بیندازید، متوجه می‌شوید روش

روش های کسب درآمد دلاری در ایران

روش های کسب درآمد دلاری بسیارند. اگر سرچی در یوتیوب، آپارات، ایسنتاگرام و دیگر سایت های اینترنتی بزنید مطالب و روش های بسیاری را برای درآمد دلاری می بینید.

اما اگر نگاهی به نظرات داده شده در انتهای ویدیوها و پست های گذاشته شده بیندازید، متوجه می‌شوید روش درآمد دلاری گفته شده بیشتر برای جذب مخاطب بوده و هیچ گونه روش معتبر کسب درآمد دلاری برای ما ایرانیان نبوده، در واقع با تیتری جذاب شما را جذب محتوای خود کرده اند و با خواندن نظرات دیگران در خصوص اینکه این روش فایده ای ندارد و موانع متعددی بر سر برداشت پول از آن وجود دارد دلسرد شده و به سراغ روش های دیگر می روید.

 

در این مطلب قصد داریم شما را با روش های واقعی کسب درآمد دلاری در ایران آشنا کنیم.

روش های مرسومی که افراد زیادی از آن جواب گرفته اند و در حال حاضر در حال کسب درآمد دلاری از آن هستند.

 

کسب درآمد دلاری از یوتیوب:

 

این روش جز بهترین روش های کسب درآمد دلاری در ایران است.

روشی معتبر که افراد زیادی در آن فعالیت داشته و در حال حاضر درآمدهای ایده آلی از آن دارند.

 

یوتیوب یکی از پربازدیدترین سایت‌های دنیا و در واقع متعلق به گوگل است. این سایت در واقع یک سایت اشتراک ویدیو است. اگر فیلمساز هستید می‌توانید موضوعی را آموزش دهید، ویدیوهای طنز و سرگرم کننده بسازید و در کل با ایده‌های جذاب می‌توانید توجه مخاطب را به ویدیوهای خود جلب کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به یوتیوب بروید.

 

اگر در این وب سایت کانالی ایجاد کرده و بتوانید مخاطبان زیادی را جذب کنید، یوتیوب به ازای هر تبلیغی که در بین ویدیوها به کاربران شما نشان می‌دهد، پول به حساب شما واریز می‌کند.

 

 

به طور معمول، شما می‌توانید بین 10 تا چند صد هزار دلار از یک کانال YouTube با ترافیک بالا درآمد کسب کنید. به خصوص که بازدید از ویدیوهای جذاب در یوتیوب بسیار بالاست و در واقع یک ایده خاص برای ساخت یک فیلم ممکن است درآمد دلاری زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

 

از اشخاص ایرانی معروف در یوتیوب با درآمد بالا می توان به اشخاص زیر اشاره کرد:

  • پوریا پوتک (Putak)

با  530 هزار دنبال کننده و بیش از 700 ویدئو در کانال یوتیوب خود دارای درآمد حدودی ۸۷ هزار دلار است.

 

 

  • فرشاد سایلنت (Farshad silent)

با 491 هزار دنبال کننده و بیش از 700 ویدئو دارای درآمد حدودی ۵۰ هزار دلار می باشد.

 

 

  • آریا کئوکسر (Aria keoxer)

 

 

با  387 هزار دنبال کننده یا سابسکرایبر دارد و بالغ بر 1400 ویدئو دارای درآمد حدودی ۴۵ هزار دلار در ماه است.

 

  • مدگل (MadGal)

 با 373 هزار دنبال کننده، 139 ویدئو دارای درآمد حدودی ۲۴ هزار دلار در ماه است.

 

درآمد دلاری در ایران از فارکس و بازار سهام

آیا با بورس آشنایی دارید؟ بورس ایران یک بازار مالی است. اما فارکس در واقع بزرگترین بازار مالی جهان محسوب می‌شود، جایی که حجم گردش پول روزانه حتی گاهی بیش از صدها میلیارد دلار است!

درست مثل بورس که با خرید و فروش سهام می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید، در بازار فارکس که می‌توان گفت یکی از بهترین سایت‌های درآمد دلاری است، می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید! البته برای فعالیت در این بازار ابتدا نیاز به سرمایه دلاری دارید و سپس باید دانش تخصصی داشته باشید، دانشی که شما را برای خرید سهام مناسب راهنمایی می‌کند. به طور کلی می‌توانید از طریق این 2 روش در بازارهای مالی کسب درآمد کنید:

  • خرید و فروش سهام کوتاه مدت برای کسب سود کمتر.
  • خرید و فروش سهام در بلند مدت برای کسب سود بالا.

 

برای حضور در بازار فارکس نیازمند دانش و حضور فردی حرفه ای در کنار خود هستید.

می توانید قبل از حضور در دوره های خصوصی و آنلاین، مقاله لینک شده را مطالعه کنید تا بتوانید با دانش کافی وارد این بازار شوید.

آموزش فارکس رایگان به صورت کاملا رایگان همراه با ویدیو توسط اساتید و تریدرهای حرفه ای فارکس همیار کریپتو نوشته شده است.

 

روش های کسب درآمد دلاری در ایران

درآمد دلاری از طریق فریلنسری:

 

یکی از روش های بسیار خوب برای کسب درآمد دلاری این است که شما از طریق مهارت خود کسب درآمد کنید.

این مهارت ممکن است طراحی گرافیکی، طراحی سایت، برنامه نویسی، تولید محتوا و هزاران مهارت دیگر باشد.

تنها کافیست در سایت های فریلنسری معتبر رزومه ی کامل و جذابی برای خود درست کنید و سپس شروع به گرفتن پروژه شوید.
در همان ابتدا نیازی نیست به سراغ پروژه هایی با قیمت های بالا بروید. گرفتن تعداد زیادی پروژ های ارزان قیمت در مجموع م یتواند درآمد خوبی برای شما داشته باشد و در عین حال رزومه ی مناسبی برای شما از کارهای انجام شده می گردد.

 

نمونه سایت های فریلنسری معروف:

Contra.com

Upwork.com

Bark.com

Fiverr.com

Weworkremotely.com

 

 

کسب دلار از طریق سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

 

ارز دیجیتال به عنوان یک بازار مالی جدید در نظر گرفته می‌شود که به اصطلاح با بازارهای مالی سنتی مانند بازار سهام مخالف است. ایده اصلی توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال، به ویژه خالق ناشناس بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، حذف مرزها و محدودیت‌های دسترسی به منابع مالی در سراسر جهان بود. بنابراین، بسیاری از صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال پدید آمده‌اند. اگرچه بسیاری از آن‌ها دسترسی کاربران داخل ایران را قطع کرده‌اند، اما این امر مانع از عدم دسترسی ایران به شبکه‌های بلاک چینی که ارزهای دیجیتال بر روی آن‌ها تولید می‌شوند، نشده است. مبحث راه‌های کسب دلار از ارز دیجیتال بسیار مفصل است چون به مواردی همچون خرید و فروش ارز دیجیتال، بازی های ویدیویی، خرید و فروش NFT و … موارد دیگری که در ادامه ی مقاله در سایت همیار کریپتو توضیح داده شده است.

 

 

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب کسب درآمد دلاری، «درآمد دلاری همیار کریپتو» را در گوگل سرچ کنید. مطالب گذاشته شده در مقاله کسب درآمد دلاری همیار کریپتو به صورت ماهانه آپدیت می شود و روش های جدید درآمد دلاری به آن اضافه می گردد.

 

روش های کسب درآمد دلاری در ایران

بهترین مدرس ارزهای دیجیتال در ایران

 

محمد حسن زاده (موسس و بنیانگذار همیار کریپتو)

محمد حسن زاده فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی و حقوق از دانشگاه آزاد است. او از سال 1396 در بازارهای مالی حضور دارد و با بورس ایران و بازار جهانی فارکس، کار خود را شروع کرده است.

سال 2020 با توجه به استقبال جهانی از بازار ارزهای دیجیتال، محمد همراه با تیمی از متخصصین بازارهای مالی جهانی و فناوری اطلاعات اقدام به آموزش و پشتیبانی بازار رمزارزها نمود، همین موضوع منجر به کلید خوردن برند همیار کریپتو و آغاز فصل جدیدی از فعالیت حرفه ای او در بازارهای جهانی شد.

اکنون همیار کریپتو با تمرکز بر ترید در بازارهای مالی جهانی در دو حوزه ارز دیجیتال و فارکس، یکی از برترین موسسات آموزشی کشور است که دانشجویان مختلفی از اقصی نقاط ایران و جهان را به عرصه ترید و کسب درآمد دلاری معرفی کرده است.

افتخارات محمد حسن زاده

  • برگزار کننده اولین همایش متاورس در دانشگاه های کشور
  • خالق دوره جم کوین در ایران
  • مجری بیش از 55 دوره ارز دیجیتال
  • بیش از 1670 دانش آموخته
  • متولی بهترین کانال سیگنال در ایران
  • مبتکر سبک پرایس اکشنRAP

همیار کریپتو در طرح حرفه‌ای شو با ایده‌ای نوین خدمات خود را به بهترین شکل ارائه می‌دهد و آن دوره خصوصی شخصی سازی شده ارز دیجیتال برای مشتاقان این بازار و دوره خصوصی شخصی سازی شده فارکس برای علاقه‌مندان بازار فارکس است.

 

کامل‌ترین و بروزترین دوره خصوصی ارز دیجیتال در ایران

اگر می‌خواهید در بازار ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ای شناخته شوید و با استراتژی‌های اختصاصی سود ساز آشنا شوید، آموزش خصوصی ارز دیجیتال را از دست ندهید.

برای دانشجویان آموزش کامل تمام مفاهیم ارز دیجیتال به‌طور صفر تا صدی شامل؛ تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه، مفاهیم شبکه بلاک چین وغیره در نظر گرفته شده است

روش تحلیل تکنیکال تدریس شده در دوره ارز دیجیتال، پرایس اکشن نوین RAP است. برای آموزش بازار فارکس از سبک‌های پرایس اکشن ICT و RTM همزمان استفاده می‌شود.

✅ ارائه ۱۲ جلسه خصوصی شخصی‌سازی‌شده

یکی از تمایزهای ما نسبت به دیگران، ارائه ۱۲ جلسه خصوصی و شخصی‌سازی‌شده برای شماست. در این جلسات، به‌صورت حضوری یا آنلاین، منابع و مباحثی که بیشتر برای شما مهم بوده یا بیشتر از آن‌ها سؤال دارید و مبهم هستند را کاملآ پوشش می‌دهیم تا جایی که دیگر مشکلی نباشد.

 

✅ تدریس توسط تریدرهای بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال ایران

یکی دیگر از تمایزهای ما با دیگر دوره‌های آموزشی، تدریس توسط بهترین تریدرهای کانالِ سیگنالِ ارز دیجیتالِ ایران است. این تریدرها با سال‌ها تجربه در بازار، به شما روش‌هایی را آموزش می‌دهند که در بازار ارز دیجیتال بهترین عملکرد را داشته باشید.

با سرچ کانال سیگنال همیار کریپتو در گوگل می توانید در کانال های سیگنالی ما عضو شوید.

✅ استراتژی اختصاصی سود ساز

استراتژی اختصاصی ما برای کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال، به شما کمک می‌کند تا در راه بهبود عملکرد خود در بازار با تضمین کسب سود دلاری قرار بگیرید.

پرایس اکشن نوین RAP، بهترین راهکار برای شماست! با استفاده از این روش، می‌توانید به‌ سادگی نواحی برگشتی و پولبک بازار را شناسایی کنید و به‌طور هوشمندانه و بهینه، معاملات خود را انجام دهید.

نظرات دانشجویان دوره ها را می توانید در آپارات همیار کریپتو مشاهده کنید. در آپارات hamyarcrypto را سرچ کنید.

 

 

برای ارتباط با همیار کریپتو می‌توانید به سایت مجموعه به آدرس زیر مراجعه کنید.

www.hamyarcrypto.com

یا با شماره 91691614-021 تماس بگیرید تا مشاوران ما به تمامی سوالات شما پاسخ دهند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.