تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 مارس 2022 - 16:54
کد خبر : 502989

رویداد Galaxy Awesome Unpacked سامسونگ با محصولات جدید در راه است

رویداد Galaxy Awesome Unpacked سامسونگ با محصولات جدید در راه است

رویداد Galaxy Awesome Unpacked سامسونگ با محصولات جدید در راه است سامسونگ اخیرا در رویداد آنپک خود از سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 خود رونمایی کرد و حالا این شرکت قصد دارد در یک دیگر که به‌زودی برگزار ..

رویداد Galaxy Awesome Unpacked سامسونگ با محصولات جدید در راه است

سامسونگ اخیرا در رویداد آنپک خود از سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 خود رونمایی کرد و حالا این شرکت قصد دارد در یک دیگر که به‌زودی برگزار خواهد شد از گوشی‌های میان‌رده‌ی گلکسی A خود رونمایی کند.

وب‌سایت TechInsider گزارش داده است که سامسونگ در رویدادی به نام Galaxy Awesome Unpacked که در ماه جاری (مارس) برگزار خواهد شد این محصولات را معرفی خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

  • سامسونگ رسماً سری گلکسی نوت را بازنشسته کرد
  • راهنمای خرید سری گلکسی A سامسونگ در سال ۲۰۲۲

این محصولات شامل گلکسی A53 5G و گلکسی A73 G خواهند بود و البته گوشی‌های گلکسی A23 و گلکسی A33 نیز ممکن است در کنار آن‌ها معرفی بشوند. تاریخ دقیق رویداد Awesome هنوز مشخص نیست ولی به احتمال زیاد در اواخر ماه مارس این اتفاق خواهد افتاد.

طبق شایعات، گلکسی A53 5G مجهز به یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی امولد با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و کار پردازش آن را تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ در کنار ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش تا ۱ ترابایت با استفاده از کارت میکرو اس‌دی) بر عهده خواهد داشت. در ضمن، انرژی این گوشی میان‌رده را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات تامین خواهد کرد. گلکسی A53 از یک سیستم دوربین چهارگانه شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی A53

در مقابل، گلکسی A73 از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن FHD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود. یک سوراخ هول پانچ در بالای نمایشگر و یک حسگر اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر وجود خواهد داشت. در بخش دوربین، گلکسی A73 مجهز به یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و احتمالا یک دوربین تله‌فوتو خواهد بود. کار پردازش این گوشی را تراشه اسنپدراگون 750G در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده خواهد داشت و انرژی آن را یک باتری غول‌پیکر با شارژ سریع ۲۵ وات برعهده خواهد داشت.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.