تاریخ انتشار : شنبه 3 ژوئن 2023 - 16:04
کد خبر : 506443
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای زیر بشقابی قابل شستشو از کجا بخرم؟ بسته هستند

زیر بشقابی قابل شستشو از کجا بخرم؟

زیر بشقابی قابل شستشو از کجا بخرم؟

از دیگر محصولات و ظروف غذاخوری می توان به زیر بشقابی قیطونی اشاره کرد که در انواع رنگ ها، مدل ها و متریال های مختلف در سایت هایپر جهاز موجود است. این وسیله را می توان از نخ قیطان ساخت و تهیه کرد؛ بستگی به نوع و کاربرد آن در چیدمان های اداری و خانگی

از دیگر محصولات و ظروف غذاخوری می توان به زیر بشقابی قیطونی اشاره کرد که در انواع رنگ ها، مدل ها و متریال های مختلف در سایت هایپر جهاز موجود است. این وسیله را می توان از نخ قیطان ساخت و تهیه کرد؛ بستگی به نوع و کاربرد آن در چیدمان های اداری و خانگی مورد استقبال قرار گرفته است.تا انتهای این مقاله از وبسایت زوم لینک همراه ما باشید تا شما عزیزان را با این موضوع بیشتر آشنا کنیم که زیر بشقابی قابل شستشو از کجا تهیه کنیم و مراکز خرید معتبر را به شما معرفی نمائیم.

استفاده از زیر بشقابی در دهه اخیر اهمیت بیشتری یافته است، این نشان دهنده اهمیت این لوازم در پذیرایی است. معمولاً برای هر تعداد صندلی یک زیر لیوانی کنار میز قرار می گیرد. این زیر لیوانی ها علاوه بر زیبایی خاصی که به میز می بخشد معمولا قابلیت محافظت از میز را نیز دارند. امروزه میزهای حرفه ای و بسیار مجلل را می توان با استفاده از انواع زیر لیوانی و زیر بشقابی چید، که این محصولات را می توان در عمده فروشی پلاسکو هایپرجهاز یافت.

زیر بشقابی قیطان وسیله ای مفید برای هر میزی است، این ابزار مفید از میز در برابر خط و خش محافظت می کند و ظاهر و استایل زیبایی به آن می بخشد. امروزه انواع مختلفی از زیر لیوانی طراحی و ساخته می شود. در عین حال زیر بشقابی قیطان به دلیل سهولت در شستشو و تنوع در طرح و رنگ مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد.

حتما بعد از خوردن غذا، دسر یا نوشیدنی برای تمیز کردن میز آشپزخانه کلی وقت گذاشته اید. بارها برای شما پیش آمده که بشقاب یا ظرف غذای مهمان ها یا اعضای خانواده را روی میز بگذارید و آب یا روغن زیر میز را لکه دار کند.و این سوال به ذهنتان خطور کرده که زیر بشقابی قابل شستشو از کجا بخرم؟

نکاتی که قبل از خرید یک زیر بشقابی قیطانی باید بدانید!

در ادامه شما عزیزان را با نکات مهم در خرید زیر بشقابی ثیطانی بیشتر آشنا می کنیم که عبارتند از:

  • دوام و استحکام

دوام هر محصولی یکی از نکات اصلی است پس در خرید زیر بشقابی مدرن حتما به دوام آن توجه کنید و عمدتاً موادی مانند نخ قیطان یا کتان مستحکم تر و مقاوم تر هستند.

  • اندازه زیر بشقابی

اندازی ای که برای خرید زیر بشقابی انتخاب می کنید اهمیتی زیادی دارد. اصولاً باید به گونه ای باشد که تمام مواد غذایی یک فرد مانند بشقاب، قاشق، چنگال، فنجان و لیوان در آن قرار گیرد. این محصولات در مدل های گرد و مستطیلی تولید می شوند که می توان گفت اندازه استاندارد صفحه مستطیلی معمولاً 35 تا 50 و قطر صفحه گرد معمولاً 30 تا 35 سانتی متر است.

زیر بشقابی قابل شستشو از کجا بخرم؟

  • جنس و ساختار

امروزه زیراندازها در مواد مختلفی مانند:نخ قیطان، چوب،  پلاستیک، چرم و بامبو تولید می شوند که معمولاً زیر بشقابی و زیر لیوانی قیطان پرطرفدارترین آنها هستند. هنگام خرید باید متریالی را انتخاب کنید که به مرور زمان در اثر حرارت و شستشو آسیبی نبیند.

  • رنگ زیر بشقاب

گاهی ممکن است برخی این محصولات را با میز و چیدمان های دیگر منزل هماهنگ کنند، اما معمولاً بهتر است رنگ بشقاب با دیگر اجزای میز تضاد داشته باشد و جلوه و زیبایی میز را دو چندان کند. بنابراین، اگر می خواهید رنگ و تم کلی خانه را تکمیل کنید، باید رنگی متناسب با آن بگیرید.

  • قیمت زیر بشقابی

قیمت یکی از مواردی است که برای همه مهم است و بهتر است قبل از خرید آن را بررسی کنید. انواع زیر بشقابی با قیمت های متنوعی در سطح اینترنت موجود است و هرکسی می تواند با بودجه ای از پیش تعیین شده آن را خریداری کند. اما زیر بشقابی های قیطان هم جنس با دوام و ظاهری شکیل تری دارند هم به روز و زیبا و با طرح بندی های متنوع هستند.

  • طراحی و سبک

یکی از مواردی که اکثر خریداران بشقاب به آن توجه نمی کنند، طرح و مدل بشقاب است که بعد از مدتی آنها را خسته می کند. اگر سبک خانه شما کلاسیک است بهتر است از چوب استفاده کنید تا طرح و سبک آن کاملا کلاسیک باشد. اگر سبک آشپزخانه و منزل شما مدرن است، بهتر است طرحی آرام و ساده و متناسب با سبک مدرن خریداری کنید.

ویژگی های زیر بشقابی قیطانی خوب

تنوع در طرح و رنگ یکی از ویژگی های یک بشقاب خوب است. توجه به متریال زیر لیوانی که عموما از نخ قیطان و نمد ساخته می شود و حتی زیر لیوانی های تزیینی نیز از ابریشم می باشد، حائز اهمیت است. جنس زیر بشقابی باید در برابر حرارت مقاوم باشد و به راحتی با پارچه مرطوب تمیز شود. نکته دیگر اینکه زیر لیوانی مناسب باید قابل شستشو و بادوام باشد.

زیر بشقابی قابل شستشو از کجا بخرم؟

آیا زیر لیوانی قیطانی فقط برای میز ناهارخوری است؟

بسیاری از افراد فکر می کنند که زیر لیوانی فقط جنبه تزئینی دارد، اما موارد استفاده از این ابزار بسیار زیاد است. همیشه می توانید یک ست 6 نفره پشت میز غذاخوری داشته باشید و بدون نگرانی از کثیف شدن میز غذا با اعضای خانواده غذا بخورید. از زیر لیوانی می توان برای یک چیدمان با منظره خوب در محیط کار و در سالن کنفرانس و سمینارها استفاده کرد، همچنین سازمان ها و شرکت ها می توانند لوگوی خود را روی زیر بشقابی چاپ کرده و به صورت غیر مستقیم شرکت خود را تبلیغ کنند.

زیر لیوانی را می توان در رستوران ها نیز استفاده کرد که از نامرتب شدن میز جلوگیری می کند و محیط رستوران را زیبا می کند، رستوران ها و کافی شاپ ها نیز می توانند منو و لوگوی خود را روی زیر لیوانی چاپ کنند.

سخن پایانی:

برای تهیه و خرید یک زیربشقابی مناسب، در هر سایز و مدل، در هر رنگ و طرح، و به هر تعدادی که نیاز دارید، می‌توانید از سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه هایپر جهاز کمک بگیرید و از طریق تلفن 09125611809 ، به سریع‌ترین و خدمات وصل شوید.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.