تاریخ انتشار : یکشنبه 17 ژانویه 2021 - 9:00
کد خبر : 11668

سازنده A Way Out نام‌گذاری کنسول‌های جدید ایکس باکس را مسخره می‌کند

سازنده A Way Out نام‌گذاری کنسول‌های جدید ایکس باکس را مسخره می‌کند

جوزف فیرز که کارگردان بازی‌های A Tale of Two Sons و A Way Out به شمار می‌آید و به تازگی روی عنوان مورد انتظار It Takes Two مشغول شده، در مورد سیاست‌های نام‌گذاری مدل‌های مختلف ایکس باکس اظهار نظر کرده..

جوزف فیرز که کارگردان بازی‌های A Tale of Two Sons و A Way Out به شمار می‌آید و به تازگی روی عنوان مورد انتظار It Takes Two مشغول شده، در مورد سیاست‌های نام‌گذاری مدل‌های مختلف ایکس باکس اظهار نظر کرده است. او در سخن خود نحوه نام‌گذاری کنسول‌های ایکس باکس سری X و S را سرزنش کرده و باری دیگر یادآور شوخی‌های خود در مراسم The Game Awards 2018 شده است.

او در مصاحبه اخیرش با وب‌سایت IGN اشاره کرده است که مایکروسافت سیاست‌های عجیبی در نام‌گذاری کنسول‌های خود دارد و گویا قصد تجدید نظر را نیز نخواهد داشت:

این نحوه نام‌گذاری واقعاً مزخرف است؛ چه اتفافی در حال روی‌دادن در مایکروسافت است؟ آن‌ها دارند از قاعده دور می‌شوند رفیق. حقیقتاً چه خبر است؟ مثلاً سری S، X، Mex، Nex! منظورم این است که چی کسی می‌تواند این را متوجه شود؟ بیخیال. این دیوانگی است. اصلاً نام آن را بگذار Microsoft Box و قاعده تمام می‌شود. من نمی‌دانم. این یک افتضاح تمام عیار است. به من اعتماد کنید، حتی خود آن‌ها نیز در دفترشان با این نام‌ها گیج می‌شوند. این X، S و … دیگر چیست، نمی‌دانم، چه کوفتی است!

بازی بعدی توسعه دهنده A Way Out به نام It Takes Two معرفی شد [EA Play 2020]

شاید کاربران اصلی و هواداران کنسول‌های ایکس باکس سری X و S با این سخنان موافق نباشند ولی باید توجه کرد که بسیاری از خریداران چنین دستگاه‌هایی آشنایی چندانی با صنعت بازی‌های ویدیویی ندارند و مطمئناً به اشتباه دچار خواهند شد. بسیاری از این خریداران احتمالاً تحت تاثیر شباهت عجیب نام این کنسول‌ها با ایکس باکس وان X و ایکس باکس وان S قرار بگیرند و نتوانند خرید خوبی را به سرانجام برسانند.

در نهایت باید ذکر کرد که «فیرز» قسمت مربوط به اشتباه کارکنان مایکروسافت را بی‌منظور ذکر نمی‌کند. پیش از این بارها شاهد اشتباه در خطاب کردن نام این کنسول‌ها توسط سران رسمی مایکروسافت بوده‌ایم که وخامت اوضاع را دو چندان می‌کند.

منبع: Gaming Bolt

نوشته سازنده A Way Out نام‌گذاری کنسول‌های جدید ایکس باکس را مسخره می‌کند اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.