تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژانویه 2021 - 9:00
کد خبر : 25632

سازنده Gotham Knights بازی‌های سرویس لایو بیشتری خواهد ساخت

سازنده Gotham Knights بازی‌های سرویس لایو بیشتری خواهد ساخت

شرکت وارنر برادرز سازنده بازی Gotham Knights طی چند سال گذشته تمرکز عظیمی روی بازی‌های سرویس لایو داشته است که به هر صورت، یا به کیفیت لازم دست پیدا نکرده‌اند یا آن قدر به سمت خرید‌های درون برنامه‌ای ..

شرکت وارنر برادرز سازنده بازی Gotham Knights طی چند سال گذشته تمرکز عظیمی روی بازی‌های سرویس لایو داشته است که به هر صورت، یا به کیفیت لازم دست پیدا نکرده‌اند یا آن قدر به سمت خرید‌های درون برنامه‌ای متمایل شده‌اند که محوریتشان به سوی دیگری جهت گرفته است. حال به نظر می‌رسد که این شرکت برنامه دارد که در آینده از این مقطع هم فراتر برود و با مهیا ساختن بازی‌های سرویس لایوی که پشتیبانی پس از عرضه زیادی دریافت می‌کنند، سیاست‌های قابل توجهی را در پیش بگیرد.

به تازگی فرصت‌های شغلی جدیدی روی وب‌سایت وارنر برادرز ظاهر شده است که جهت جذب افراد به پروژه‌هایی آشنا چه آثار کژوال و چه آثار AAA، موقعیت‌های بسیاری را پیشنهاد می‌دهد. با این حال قابل توجه‌ترین بخش جزئیات این فرصت‌های شغلی اشاره می‌کند که بازی‌های بعدی شرکت تمرکز عظیمی روی لایو سرویس خواهند داشت.

وارنر بردارز مدتی بعد در ماه ژوئن سال جاری میلادی، بازی Back 4 Blood را عرضه خواهد کرد که یک اثر شوتر اول شخص چند نفره به شمار می‌آید و موقعیت تبدیل شدن به عنوانی لایو سرویس، برایش بسیار محتمل به نظر می‌رسد. از سوی دیگر بازی Gotham Knights را مشاهده خواهیم کرد که با محوریت روی گیم‌پلی چند نفره، می‌تواند در چنین زمینه‌ای بسیار خوب عمل کند.

در نهایت به بازی‌های Suicide Squad: Kill the Justice League و Hogwarts Legacy می‌رسیم که در سال 2022 میلادی عرضه خواهند شد و تصور به حالت لایو سرویس آن‌ها، چندان سخت نیست. بازی Injustice 3 نیز می‌توانید گزینه مناسب و البته جذابی برای اعمال تغییرات دلخواه وارنر برادرز باشد.

منبع: Gaming Bolt

نوشته سازنده Gotham Knights بازی‌های سرویس لایو بیشتری خواهد ساخت اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.