تاریخ انتشار : جمعه 29 ژانویه 2021 - 10:00
کد خبر : 26963

سازنده Warhammer 4000: Darktide: کنسول ایکس باکس سری S باعث عقب‌ماندگی نمی‌شود

سازنده Warhammer 4000: Darktide: کنسول ایکس باکس سری S باعث عقب‌ماندگی نمی‌شود

زمانی که مایکروسافت پیش‌تر در سال گذشته میلادی کنسول ایکس باکس سری S را معرفی کرد، افزون بر افرادی که به مزایای اقتصادی آن جهت ورود به نسل نهم بازی‌های رایانه‌ای اشاره کردند، بسیاری هم به انتقاد از سخ..

زمانی که مایکروسافت پیش‌تر در سال گذشته میلادی کنسول ایکس باکس سری S را معرفی کرد، افزون بر افرادی که به مزایای اقتصادی آن جهت ورود به نسل نهم بازی‌های رایانه‌ای اشاره کردند، بسیاری هم به انتقاد از سخت‌افزار ضعیف این کنسول و عواقبش پرداختند. با این حال عده‌ای دیگر مخصوصاً توسعه دهندگان گاهی اظهار نظر می‌کنند که چنین مسئله‌ای رخ نمی‌دهد و حال با یکی دیگر از این نظرات روبه‌رو هستیم.

سازنده بازی Warhammer 4000: Darktide، یک اثر اول شخص نام‌آشنا در هنر هشتم، اعتقاد دارد که کنسول نسل نهمی ضعیف‌تر مایکروسافت عواقبی در عقب ماندن پیشرفت‌های مختلف نخواهد داشت. شخص مذکور همانند ادعای قبلی سران برند ایکس باکس اشاره کرده است که بازیسازی برای کنسول مذکور همانند بهینه کردن آثار برای رایانه‌های شخصی با پیکربندی مختلف است و چندان تاثیر عجیبی ندارد.

آقای مارتین ونهولد در بخشی از صحبت‌های خود می‌گوید که با توجه به مشکلات خاص همراه این پلتفرم و پلتفرم‌های دیگر، توسعه دهندگان به مراحل ساخت پویاتری عادت کرده‌اند. او اشاره می‌کند که با وجود اعمال مراحل بهینه‌سازی روی کنسول ایکس باکس سری S، این موضوع به نسبت از رایانه‌های شخصی آسان‌تر به نظر می‌رسد. او در نهایت اعلام می‌کند که به نظر توسعه دهندگان آن‌ها، سری S روند پیشرفت بازی‌های ویدیویی را کند نخواهد کرد.

گویا بازی The Medium اثر جدید استودیو Bloober Team نیز از رویه مشابهی پیروی کرده است زیر سازندگانش به تازگی، ادعاهای یکسانی را بیان کرده بودند. در حال حاضر تفاوت اجرای بازی مذکور روی کنسول ایکس باکس سری X با سری S مشخص نیست اما برای مقایسه چندان نباید منتظر بمانیم.

منبع: Gaming Bolt

نوشته سازنده Warhammer 4000: Darktide: کنسول ایکس باکس سری S باعث عقب‌ماندگی نمی‌شود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.