تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 10666

سامسونگ از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید خود رونمایی کرد

سامسونگ از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید خود رونمایی کرد

سامسونگ از حسگر ۱۰۸ ..

سامسونگ از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید خود رونمایی کرد

اگر یادتان باشد، سامسونگ اولین شرکت بود که حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل را برای دوربین گوشی‌های موبایل معرفی و استفاده کرد و حالا بعد از چند سال از معرفی آن، حسگر جدید و به‌روز‌شده را معرفی کرد. این غول کره‌ای، این حسگر جدید ۱۰۸ مگاپیکسلی را ISOCELL HM3 نامیده است.

حسگر به‌روزشده جدید با انبوهی از ارتقا و بهبودهای قابل توجه برای داشتن تصویری بهتر از نظر وضوح، دامنه دینامیکی و عملکرد فوکوس خودکار است. این حسگر ۱٫۳۳/۱ اینچی با استفاده از پیکسل‌های ۰٫۸ پیکومتری و پیکسل‌سازی ۹ در ۱ نانوسلی برای ارائه تصویر نهایی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

حسگر 108 مگاپیکسلی

همچنین این شرکت، تکنولوژی جدید Super PD Plus را معرفی کرد که ثبات فوکوس خودکار را بهبود می‌بخشد. سامسونگ ادعا می‌کند که این تکنولوژی با استفاده از میکرولنزهای بهینه‌شده AF روی سوژه‌های تصویر، دقت اندازه‌گیری و فوکوس را تا ۵۰ درصد بهبود می‌بخشد. این فناوری باعث خواهد شد که سوژه‌های متحرک در تصویر همیشه پایدار بوده و تار نشوند و عملکرد مناسبی نیز در نور کم داشته باشند.

سامسونگ بیان کرد که حسگر ISOCELL HM3 حدود ۵۰ درصد بیشتر به نور حساسیت نشان می‌دهد و عکس‌های روشن و واضح‌تری را در محیط‌های کم‌نور خواهد گرفت. این شرکت گفت که به لطف طراحی جدید این حسگر، انرژی مصرفی آن نسبت به نسل قبل کمتر شده است.

این حسگر به‌زودی به مرحله تولید انبوه خواهد رسید و در گوشی‌های مختلف به‌کار خواهد گرفته شد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.