تاریخ انتشار : جمعه 18 مارس 2022 - 6:34
کد خبر : 503839

سامسونگ اولین تلویزیون QD-OLED خود را معرفی کرد

سامسونگ اولین تلویزیون QD-OLED خود را معرفی کرد

سامسونگ اولین تلویزیون QD-OLED خود را معرفی کرد سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 تلویزیون‌های مختلفی را معرفی کرد و حالا پیش‌فروش‌ این تلویزیون‌ها را از امروز شروع کرده است. یکی از این تلویزیون‌ها S95B نا..

سامسونگ اولین تلویزیون QD-OLED خود را معرفی کرد

سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 تلویزیون‌های مختلفی را معرفی کرد و حالا پیش‌فروش‌ این تلویزیون‌ها را از امروز شروع کرده است. یکی از این تلویزیون‌ها S95B نام داشت که اولین تلویزیون 4K QD-OLED سامسونگ بود. حالا این شرکت مشخصات کامل و قیمت این تلویزیون را منتشر کرده است.

این تلویزیون در دو سایز ۵۵ و ۶۵ اینچی به قیمت‌های ۲۳۹۹ و ۳۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد و در صورت خرید آن‌ها از آمازون مشمول تخفیف خواهند شد. ویژگی اصلی این تلویزیون نسبت به نوع معمولی OLED این است که در سطوح روشنایی بسیار بالا، دقت رنگ‌های بسیار خوبی را ارائه می‌کنند و حتی زوایای دید بسیار بهتری نسبت به OLED دارند.

سامسونگ اولین تلویزیون QD-OLED

تلویزیون کوانتوم دات S95B در بخش نرم‌افزار سیستم عامل تایزن (Tizen) را اجرا می‌کند و همچنین از استانداردهای صوتی دالبی اتموس و Q-Symphony پشتیبانی می‌کند که کیفیت صوتی آن را بهبود خواهند بخشید.

سامسونگ در کنار این تلویزیون، مدل‌های دیگری را نیز عرضه کرده است که شامل تلویزیون‌های Neo QLED 8K و 4K Mini LED می‌شوند. این تلویزیون‌ها از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، فناوری پردازش ۱۴ بیت و یک لایه‌ی جدید غیربازتابشی پشتیبانی می‌کنند که قابلیت‌های بسیار خوبی برای یک تلویزیون در سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شوند.

  • ال جی از بزرگ ترین و کوچک ترین تلویزیون های اولد خود رونمایی کرد
  • ارزان ترین تلویزیون میکرو LED سامسونگ ۸۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت

سامسونگ همچنین قرار است امسال نسخه ۲۰۲۲ تلویزیون دکوری Frame خود را ارائه کند که در سایزهای ۴۳ تا ۷۵ اینچ و به قیمت پایه ۹۹۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. اکثر تلویزیون‌های ۲۰۲۲ سامسونگ از ماه آوریل عرضه خواهند شد.

منبع: The Verge

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.