تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 مارس 2022 - 13:09
کد خبر : 502859

سامسونگ رسماً سری گلکسی نوت را بازنشسته کرد

سامسونگ رسماً سری گلکسی نوت را بازنشسته کرد

سامسونگ رسماً سری گلکسی نوت را بازنشسته کرد رئیس بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ، آقای رو تائه مون، در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل 2022 در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که سری گلکسی نوت به پایان راه خ..

سامسونگ رسماً سری گلکسی نوت را بازنشسته کرد

رئیس بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ، آقای رو تائه مون، در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل 2022 در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که سری گلکسی نوت به پایان راه خود رسیده و این سری از این پس با نام “اولترا” به بازار عرضه خواهد شد. تائه مون به نسخه‌ی اولترای گوشی‌های سری گلکسی S اشاره دارد که جدیدترین نسخه‌ی آن نیز گلکسی S22 اولترا می‌باشد.

سامسونگ گلکسی نوت

سامسونگ اولین نسخه از سری گلکسی نوت را در سال 2011 معرفی کرد. این گوشی در زمان عرضه از نمایشگر بزرگ 5.3 اینچی بهره می‌برد و به قلم هوشمند S Pen مجهز شده بود. بسیاری از افراد در آن زمان عرضه‌ی چنین محصولی را یک اشتباه از سوی سامسونگ می‌دانستند اما فروش بیش از یک میلیون واحدی آن در تنها کمتر از دو ماه خلاف این موضوع را ثابت کرد. گلکسی نوت به یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ تبدیل شد و راه را برای عرضه‌ی گوشی‌های با نمایشگرهای بزرگ‌تر هموار کرد.

نظر شما در مورد سری گلکسی نوت چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به نسل جدید این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.