تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 ژانویه 2022 - 12:21
کد خبر : 502542

سامسونگ نازکترین نمایشگر دنیا را در رویداد CES 2022 معرفی می کند

سامسونگ نازکترین نمایشگر دنیا را در رویداد CES 2022 معرفی می کند

سامسونگ نازکترین نمایشگر دنیا را در رویداد CES 2022 معرفی می کند وب‌سایت نمایشگاه CES 2022 امروز یکی از جالب‌ترین نمایشگرهای دنیا به نمایش گذاشته است که قرار است به‌زودی در این رویداد معرفی بشود. این ..

سامسونگ نازکترین نمایشگر دنیا را در رویداد CES 2022 معرفی می کند

وب‌سایت نمایشگاه CES 2022 امروز یکی از جالب‌ترین نمایشگرهای دنیا به نمایش گذاشته است که قرار است به‌زودی در این رویداد معرفی بشود. این نمایشگر که سامسونگ M80B نام دارد، نازک‌ترین نمایشگر هوشمند دنیا خواهد بود.

این نمایشگر، با استفاده از فناوری اپتیکال فوق‌نازک و همچنین قطعات کوچک‌تر، به این طراخی فوق‌نازک دست یافته است. این نمایشگر ضمنا دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است و به گفته سامسونگ همه المان‌های اضافی از روی این نمایشگر حذف شده‌اند.

نمایشگر سامسونگ M80B همچنین مجهز به یک دوربین است که در مواقع غیرضروری، می‌توان آن را از روی نمایشگر حذف کرد. این نمایشگر ارتقاهای بسیار خوبی نیز در بخش‌های ارتباط ویدیویی، اینترنت اشیا، استریم تلویزیون و گیمینگ خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

  • سامسونگ از مانیتور اودیسه نئو G8 رونمایی کرد؛ اولین مانیتور ۲۴۰ هرتزی 4K دنیا
  • سامسونگ گلکسی S21 FE 5G رسماً معرفی شد

همانطور که می‌دانید رویداد CES 2022 از امشب شروع خواهد شد و انتظار می‌رود سامسونگ در این نمایشگاه مانیتورهای دیگری نیز معرفی بکند. این مانیتورها شامل سامسونگ S8 و ادیسه نئو G8 خواهند بود.

سامسونگ

مانیتور M80B دارای ضخامت ۱۱.۴ میلیمتر خواهد بود که حدود سه‌چهارم ضخامت مدل قبلی است . این مانیتور ۳۲ اینچی دارای طراحی فلت در پشت خود خواهد بود و از یک پنل UHD با ۱.۰۷ میلیارد رنگ و‌ روشنایی ۴۰۰ نیت بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین ۹۹ درصد طیف رنگی sRGB را پوشش خواهد داد که این ویژگی باعث خواهد شد تا تصاویر با رنگ واقعی‌تر نمایش داده شوند.

سامسونگ M80B همچنین از اپلیکیشن گوگل دئو برای برقراری تماس‌های ویدیویی پشتیبانی خواهد کرد و مجهز به یک پورت USB Type-C برای شارژ خود خواهد بود.

منبع: Ghizchina

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.