تاریخ انتشار : شنبه 23 ژانویه 2021 - 11:00
کد خبر : 19455

سامسونگ نسخه لایت گلکسی تب S7 را عرضه می‌کند

سامسونگ نسخه لایت گلکسی تب S7 را عرضه می‌کند

سامسونگ نسخه لایت گل..

سامسونگ نسخه لایت گلکسی تب S7 را عرضه می‌کند

بازار تبلت‌های اندرویدی این‌ روزها زیاد پرحرارت نیست که دلیل آن عدم وجود قابلیت‌هایی استوار در این دستگاه‌هاست.با این حال هنوز برخی از شرکت‌ها روی این بازار حساب و سعی می‌کنند با فراهم کردن قابلیت‌هایی انحصاری، کاربری تبلت‌های اندروید را گسترش دهند و دل کاربران را به‌دست آورند. در میان مشتاقان تبلت‌، ما سامسونگ را داریم که در پلتفرم اندروید یکی از سازنده‌های پیشرو است.

زمانی که بحث بر سر تبلت باشد، این اپل است که حکمرانی این بخش از بازار را در اختیار دارد. سامسونگ سال گذشته از سری تبلت گلکسی تب S7 پرده برداشت و اخیراً آنها را به اندروید ۱۱ و رابط کاربری وان یو‌آی ۳٫۱ (One UI 3.1) مجهز کرد. حال گزارشی جدید خبر از آن می‌دهد که این سازنده کره‌ای آماده می‌شود تا دسته جدیدی از محصول یادشده را تحت نام گلکسی تب S7 لایت وارد بازار کند.

با استناد به منابع نزدیک به موضوع، سامسونگ قصد دارد تا نسخه دومی از گلکسی تب S6 منتشرشده در سال گذشته میلادی را معرفی کند. این دستگاه در مدل‌های مجزای پشتیبانی‌کننده از وای‌فای، LTE و ۵G از راه خواهد رسید و شماره مدل هر یک به‌ ترتیب SM-T730، SM-T735 و SM-T736B / SM-T736N خواهد بود. در واقع، تب S7 و +S7 نیز دارای این نسخه‌های مجزا هستند. باید به این نکته اشاره کرد که نام‌های مدل‌های فوق هنوز مشخص نیست و برخی بر این باورند آنها با نام گلکسی تب S7 لایت از راه خواهند رسید. برخی دیگر می‌گویند که تب S8e نامی است که برای آنها برگزیده شده است. تب S8e گزینه مناسبی به نظر می‌رسد، زیرا این نام به تب S8 در دست توسعه اشاره دارد و کاربران آن را به مدل‌های سال گذشته نسبت نخواهند داد.

با استناد به سم‌موبایل (SamMobile)، نسخه‌ای با عنوان لایت پلاس و یا XL نیز ممکن است به‌زودی از راه برسد. اگرچه هنوز تمام اطلاعات در مورد مدل پایه منتشر نشده است، اما برخی شواهد خبر از آن می‌دهد که سامسونگ نسخه‌ای با پسوند پلاس و یا XL را نیز در دستور کار دارد. این مدل جدید ممکن است با نسخه استاندارد قابلیت‌های یکسانی داشته باشد، اما از صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر بهره ببرد. با این فرض، پسوندهای یادشده به اندازه دستگاه اشاره خواهند داشت و نه نیروی پردازشگر آنها.

اگرچه اطلاعات هنوز کامل نیست، اما انتظار می‌رود که نسخه ۵G دارای اکسینوس ۱۰۸۰ باشد. این تراشه می‌تواند به تبلت جدید سامسونگ عملکردی پرچم‌دار مانند ببخشد. شرکت کره‌ای گلکسی تب S6 را در نیمه اول ۲۰۲۰ عرضه کرد و به این دلیل انتظار می‌رود که نسخه شماره دوم آن قبل از جولای ۲۰۲۱ وارد بازار شود. از آنجایی که سامسونگ در محفوظ نگه داشتن اسرار محصولات خود استعداد چندانی ندارد، احتمالاً در آینده اطلاعات بیشتری از تبلت یادشده فاش می‌شود.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.