تاریخ انتشار : شنبه 5 مارس 2022 - 6:06
کد خبر : 503069

سامسونگ گلکسی M33 و گلکسی M23 رسماً معرفی شدند

سامسونگ گلکسی M33 و گلکسی M23 رسماً معرفی شدند

سامسونگ گلکسی M33 و گلکسی M23 رسماً معرفی شدند سامسونگ امروز رسماً از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه گلکسی M33 و M23 رونمایی کرده است که در ادامه به مشخصات آن‌ها می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.
گلکسی M33گوش..

سامسونگ گلکسی M33 و گلکسی M23 رسماً معرفی شدند

سامسونگ امروز رسماً از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه گلکسی M33 و M23 رونمایی کرده است که در ادامه به مشخصات آن‌ها می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

گلکسی M33

گوشی گلکسی M33 یک گوشی 5G است که دارای ابعادی برابر ۱۶۵.۴x۷۶.۹x۹.۴ میلیمتر و وزن ۲۱۵ گرم است و از یک ماژول دوربین مربعی‌شکل شامل چهار دوربین در قاب پشت خود بهره می‌برد.

این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن FHD+ است و کار پردازش آن را تراشه ۸ هسته‌ای اگزینوس ۱۲۰۰ در کنار ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده دارد.

گلکسی M33
گلکسی M33

دوربین‌های پشت این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی می‌شوند. دوربین سلفی گلکسی M33 نیز یک حسگر ۸ مگاپیکسلی است. انرژی این گوشی را یک باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند و در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای سیستم عامل اندروید ۱۲ در کنار رابط کاربری One UI 4.1 هستیم. سایر مشخصات گلکسی M33 شامل شتاب‌سنج و سنسور اثرانگشت می‌شوند و رنگ‌بندی آن شامل رنگ‌های قهوه‌ای، آبی و سبز می‌شود.

گلکسی M23

گوشی گلکسی M23 دارای ابعادی برابر ۱۶۵.۵x۷۷x۸.۴ میلیمتر و وزن ۱۹۸ گرم بوده و از یک سیستم دوربین مستطیلی‌شکل در قاب پشت خود بهره می‌برد. یک ناچ قطره‌ای نیز در بالای نمایشگر این گوشی وجود دارد که میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی M23
گلکسی M23

نمایشگر گلکسی M23 یک پنل ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن ۲۰۸۰x۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و دوربین‌های پشت این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

کار پردازش گلکسی M23 را تراشه اسنپدراگون 750G با قابلیت 5G در کنار ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده دارد. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای اندروید ۱۲ در کنار رابط کاربری One UI 4.1 خواهیم بود. یک حسگر اثرانگشت نیز در لبه کناری این گوشی وجود دارد. انرژی گلکسی M23 را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند و رنگ‌بندی آن شامل رنگ‌های سبز و آبی می‌شود.

نظر شما درباره دو گوشی فوق چیست؟ آیا طراحی و مشخصات آن‌ها را می‌پسندید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.