تاریخ انتشار : یکشنبه 19 سپتامبر 2021 - 11:26
کد خبر : 44705

سرفیس دئو ۲ مایکروسافت تائیدیه سازمان FCC را دریافت کرد

سرفیس دئو ۲ مایکروسافت تائیدیه سازمان FCC را دریافت کرد

سرفیس دئو ۲ مایکروسافت تائیدیه سازمان FCC را دریافت کرد گوشی تاشو مایکروسافت سرفیس دئو ۲ به‌تازگی تائیدیه سازمان FCC را دریافت کرده است و ما حالا می‌توانیم به برخی از مشخصات این گوشی دسترسی داشته باشی..

سرفیس دئو ۲ مایکروسافت تائیدیه سازمان FCC را دریافت کرد

گوشی تاشو مایکروسافت سرفیس دئو ۲ به‌تازگی تائیدیه سازمان FCC را دریافت کرده است و ما حالا می‌توانیم به برخی از مشخصات این گوشی دسترسی داشته باشیم.

براساس اسناد FCC، سرفیس دئو ۲ از شبکه‌های 5G و 4G و همچنین استاندارد وای‌فای ۶ پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی همچنین امکان اتصال NFC را برای کاربران فراهم خواهد کرد که این قابلیت بر روی سرفیس دئو اصلی ارائه نشده بود.

اما سرفیس دئو ۲ یک قابلیت دیگر نیز خواهد داشت و در سند FCC از آن با عنوان «انتقال شارژ بی‌سیم» یا “Wireless Power Transfer” یاد شده است. هرچند این قابلیت می تواند به معنای پشتیبانی سرفیس دئو ۲ از شارژ بی‌‌سیم باشد، اما وب‌سایت Windows Central گفته است که طراحی این گوشی بسیار کوچکتر از آن است که بتواند از سخت‌افزار شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. احتمال دیگر این است که این قابلیت برای شارژ قلم استایلوس سرفیس پن استفاده خواهد شد.

مطالب مرتبط:

  • مایکروسافت دلایل سریع‌تر بودن ویندوز ۱۱ نسبت به ویندوز ۱۰ را توضیح داد [تماشا کنید]

  • مایکروسافت امکان ورود بدون رمزعبور را به کاربران ارائه می‌دهد

ما براساس شایعات قبلی می‌دانیم که طراحی سرفیس دئو ۲ شباهت زیادی به سرفیس دئو اصلی نخواهد داشت و به نظر می‌رسد این گوشی از یک سیستم دوربین سه‌گانه در پشت خود بهره خواهد برد. وب‌سایت Windows Central قبلا گزارش داده بود که این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۵.۸ اینچی با لبه‌های خمیده و تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۳۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین انرژی این گوشی را یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد.

ما احتمالا در رویداد چهارشنبه مایکروسافت شاهد انتشار اطلاعات بیشتری درباره سرفیس دئو ۲ خواهیم بود وشاید مایکروسافت درباره تبلت‌ها و نوت‌بوک‌های آینده خود نیز در این رویداد صحبت کند.

منبع: Androidauthority

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.