تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 مارس 2022 - 14:21
کد خبر : 504161

سونی اکسپریا ۱ III به عنوان گوشی هوشمند مسابقات ۲۰۲۲ پابجی موبایل انتخاب شد

سونی اکسپریا ۱ III به عنوان گوشی هوشمند مسابقات ۲۰۲۲  پابجی موبایل انتخاب شد

سونی اکسپریا ۱ III به عنوان گوشی هوشمند مسابقات ۲۰۲۲ پابجی موبایل انتخاب شد پابجی موبایل رسماً اعلام کرد که سونی اکسپریا پشتیبان مسابقات ۲۰۲۲ خواهد بود و سونی در این دوره از رقابت‌های جهانی سونی اکسپر..

سونی اکسپریا ۱ III به عنوان گوشی هوشمند مسابقات ۲۰۲۲ پابجی موبایل انتخاب شد

پابجی موبایل رسماً اعلام کرد که سونی اکسپریا پشتیبان مسابقات ۲۰۲۲ خواهد بود و سونی در این دوره از رقابت‌های جهانی سونی اکسپریا ۱ III را در اختیار بازیکنان حرفه‌ای قرار خواهد داد.

امسال مسابقات بیشتری در مناطق مختلف برگزار خواهد شد و بازیکنان شانس بیشتری برای شرکت در این رقابت‌ها دارند. این مسابقات در ۲ رویداد اصلی برگزار خواهد شد که شامل مسابقات قهرمانی پابجی ۲۰۲۲ و مسابقات بین سال می‌شود.

مدیر مسابقات جهانی پابجی موبایل گفت:

تجربه بازیکنان همواره یکی از اولویت‌های اصلی ما در مسابقات است و مشتاق هستیم تا عملکرد بازیکنان را با این گوشی قدرتمند در مسابقات جهانی امسال مشاهده کنیم.

مطالب بیشتر:

  • همکاری سونی و هوندا در تولید خودرو های برقی
  • سلطه سونی و سامسونگ بر بازار سنسور دوربین گوشی هوشمند
پابجی موبایل سونی اکسپریا ۱ III

شاید فکر کنید که اکسپریا ۱ III و ۵ عملکردی در حد یک گوشی گیمینگ به بازیکنان ارائه نمی‌دهند اما سونی تلاش زیادی برای ساخت این دو مدل کرده است. مهندسان سونی تا حدی پیش رفته‌اند که با بازیکنان حرفه‌ای مشورت کرده‌اند و با ضبط و مورد بررسی قراردادن حرکات انگشتان آنها رباتی ساخته‌اند تا به بازیکنان در تنظیم دقیق نمایشگر کمک کند.

سونی همچنین قابلیت جدیدی را ارائه کرده است که می‌تواند سایه‌های موجود در بازی را روشن‌تر جلوه دهد تا بازیکنانی که در این مناطق مخفی شده‌اند آسان‌تر رویت شوند . جالب است که ببینیم آیا قوانین مسابقات جهانی اجازه استفاده از این قابلیت و دیگر ترفندهای سونی را می‌دهد یا خیر.

منبع: GSM Arena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.