تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 می 2021 - 8:00
کد خبر : 37066

سیستم مورد نیاز بازی GTA IV

سیستم مورد نیاز بازی GTA IV

اگر به دنبال سیستم موردنیاز بازی GTA IV می‌گردید و می‌خواهید بدانید سیستم شما قادر به اجرای بازی با چه کیفیتی است، مطلب خوبی را انتخاب کرده‌اید. شرکت Rockstar Games هرچند سال یک‌بار بازی می‌سازد اما آ..

اگر به دنبال سیستم موردنیاز بازی GTA IV می‌گردید و می‌خواهید بدانید سیستم شما قادر به اجرای بازی با چه کیفیتی است، مطلب خوبی را انتخاب کرده‌اید. شرکت Rockstar Games هرچند سال یک‌بار بازی می‌سازد اما آن بازی آن‌قدر موفق از آب درمی‌آید که تمام صنعت بازی را تکان می‌دهد. سری بازی GTA بدون شک موفق‌ترین محصول سرگرمی کل تاریخ است و طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.

بازی GTA IV در سال 2008 منتشر شد و توانست مرزهای سری بازی Grand Theft Auto را جابه‌جا کند. داستان بازی در مورد یک خلاف‌کار روسی به نام Niko است که تصمیم گرفته تا اروپای شرقی را ترک کند و به آمریکا و شهر زیبا و گسترده لیبترتی سیتی سفر کند. این بازی شامل مراحل هیجان‌انگیزی مانند سرقت بانک، مسابقات اتومبیل‌رانی و ترور افراد خبیث است که حسابی شمارا سرحال خواهد آورد. اگر به دنبال دانلود بازی هستید، بیایید سیستم موردنیاز بازی GTA IV را با هم دیگر بررسی کنیم.

برای اجرای بازی GTA IV چه سیستمی لازم دارم؟

ازآنجایی‌که GTA IV در سال 2008 منتشر شد، نیازمند سخت‌افزار امروز و قدرتمند برای اجرای آن نیستید. باید بدانید که این بازی کیفیت بصری عناوین امروزی و مدرن را هم ندارد و قرار نیست با نصب بازی، یک شاهکار گرافیکی تجربه کنید. برای اجرای بازی با پایین‌ترین کیفیت، نیازمند یک پردازنده Intel Core 2 Duo 1.8GHz یا AMD Athlon X2 2.5GHZ هستید که مطمئنم ده‌ها مدل بالاتر از آن را روی سیستم خوددارید.

این بازی نیازمند فرکانس پردازنده 1.8 گیگاهرتز است و البته یک گیگابایت هم حافظه رم نیاز خواهید داشت. البته درصورتی‌که از ویندوز 10 استفاده می‌کنید، بهتر است حداقل 2 گیگابایت رم را داشته باشید. خوشبختانه این بازی روی ویندوزهای مختلفی ازجمله ویندوز XP نصب می‌شود اما پیشنهاد ما ویندوز 8.1 یا 10 است.

برای کارت گرافیک هم NVIDIA 7900+ با 256 گیگابایت حافظه پردازشی کافی خواهد بود. در آخر باید 16 گیگابایت فضای خالی روی سیستم خود داشته باشید تا بازی بدون مشکل نصب و اجرا شود. درصورتی‌که به دنبال سیستم پیشنهادی بازی GTA IV می‌گردید، باید بگوییم که پردازنده Intel Core 2 Quad 2.4GHz یا AMD Phenom X3 2.1GHz کفایت خواهد کرد.

پردازنده شما باید دارای فرکانس 2.4 گیگاهرتز باشد و حداقل 4 گیگابایت رم هم روی سیستم شما نصب‌شده باشد. همان‌طور که خوانید، ویندوز 8.1 و 10 به‌عنوان سیستم‌عامل به شما پیشنهاد می‌شود. در مورد کارت گرافیک لازم است مدل Nvidia 8600+ با 512 مگابایت حافظه پردازشی داشته باشید که قطعاً مدل‌های بالاتر آن روی سیستم شما نصب‌شده است.

در آخر باید 18 گیگابایت فضای خالی روی سیستم داشته باشید تا بازی GTA IV بدون هیچ مشکلی اجرا شود. در زیر می‌توانید اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz
CPU Speed: 1.8 GHz
RAM: 1 GB for Windows XP or 1.5 GB for Windows Vista
Operating System: Windows Vista – Service Pack 1 / XP – Service Pack 3 / Windows 7
Graphics Card: 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+
Pixel Shader: 3.0
Vertex Shader: 3.0
Free Disk Space: 16 GB
DirectX Version: DirectX 9.0c Compliant Card

سیستم پیشنهادی :

CPU: Intel Core 2 Quad 2.4GHz, AMD Phenom X3 2.1GHz
CPU SPEED: 2.4 GHz
RAM: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
Operating System: Windows Vista – Service Pack 1 / XP – Service Pack 3 / Windows 7
Graphics Card: 512MB NVIDIA 8600+ / 512MB ATI 3870+
Pixel Shader: 3.0
Vertex Shader: 3.0
Free Disk Space: 18 GB
DirectX Version: DirectX 9.0c Compliant Card

منبع: Rockstar

نوشته سیستم مورد نیاز بازی GTA IV اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.