تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فوریه 2022 - 11:18
کد خبر : 502803

شایعه: اپل در حال کار روی یک مک بوک تاشوی ۲۰ اینچی با طراحی هیبریدی است

شایعه: اپل در حال کار روی یک مک بوک تاشوی ۲۰ اینچی با طراحی هیبریدی است

شایعه: اپل در حال کار روی یک مک بوک تاشوی ۲۰ اینچی با طراحی هیبریدی است اخیرا گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل معرفی آیفون تاشو خود را تا سال ۲۰۲۵ به تعویق انداخته تا مک بوک تاشو خود زودتر معرفی..

شایعه: اپل در حال کار روی یک مک بوک تاشوی ۲۰ اینچی با طراحی هیبریدی است

اخیرا گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل معرفی آیفون تاشو خود را تا سال ۲۰۲۵ به تعویق انداخته تا مک بوک تاشو خود زودتر معرفی کند. حالا اطلاعات جدیدی درباره مک بوک تاشو منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه ترکیبی از مک بوک/آیپد تاشو خواهد بود و طراحی بسیار جالبی خواهد داشت.

مارک گورمان، تحلیلگر بلومبرگ، تصاویری از این دستگاه منتشر کرده که نشان می‌دهد اپل در حال کار روی یک مک بوک/آیپد تاشو هیبریدی ۲۰ اینچی است که از یک نمایشگر دوگانه بهره خواهد برد.

مک بوک تاشو

گورمان گفته است که این دستگاه ممکن است متصل به یک کیبورد فیزیکی باشد یا حتی قسمتی از نمایشگر دستگاه به‌عنوان کیبورد مجازی عمل کند.

اگر همه چیز خوب پیش برود، ما احتمالا در سال ۲۰۲۶ شاهد معرفی این دستگاه تاشو خواهیم بود و نکته جالب اینکه ما در همان سال ممکن است شاهد معرفی محصولات دیگری از اپل مانند عینک واقعیت افزوده، هدست واقعیت ترکیبی و حتی خودروی برقی اپل نیز باشیم.

مطالب مرتبط:

  • تراشه خودروی اپل احتمالاً در کره جنوبی توسعه می یابد
  • هدست واقعیت مجازی اپل مجهز به تراشه M1 و نمایشگر میکرو LED خواهد بود

در هر حال به نظر می‌رسد که اپل برنامه‌های زیادی برای سال‌های آینده در سر دارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در ادامه چه اطلاعات دیگری از این دستگاه‌ها به بیرون درز پیدا می‌کند.

منبع: Gizmo

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.