تاریخ انتشار : یکشنبه 4 جولای 2021 - 10:40
کد خبر : 43121

شایعه: بازی PES 2022 به‌صورت رایگان منتشر می‌شود

شایعه: بازی PES 2022 به‌صورت رایگان منتشر می‌شود

بر اساس شایعه‌ی تازه‌ای، بازی PES 2022 به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این بازی قرار است برچسب «رایگان برای همگان» را دریافت کند و احتمالاً نسخه‌های سال آینده هم‌چنین روند را ادا..

بر اساس شایعه‌ی تازه‌ای، بازی PES 2022 به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این بازی قرار است برچسب «رایگان برای همگان» را دریافت کند و احتمالاً نسخه‌های سال آینده هم‌چنین روند را ادامه خواهند داد و کاملاً رایگان خواهند بود. این ممکن است نتیجه‌ی سیاست جدید شرکت کونامی به‌منظور رقابت با شرکت الکترونیک آرتز و بازی فیفا باشد.

شایعه‌ی انتشار رایگان بازی PES 2022 توسط خبرنگار رسانه‌ی VGC به نام اندی رابینسون منتشرشده است. وی در جدیدترین قسمت از پادکست این رسانه به نام VGC Off The Record در مورد شایعاتی مختلف که اخیراً پیرامون بازی‌های مختلف شنیده می‌شود، صحبت کرده است. او ابتدا از بازی Dead Space صحبت کرده و بر اساس گفته‌ی وی، شرکت الکترونیک آرتز به دنبال بازسازی بازی Dead Space است و این بازی در رویداد EA Play ماه آینده معرفی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از پادکست در مورد سیاست جدید شرکت کونامی صحبت کرده و گفته است:‌ « کونامی در حال دست‌وپا زدن برای زنده نگه‌داشتن خویش است و آن‌ها قرار است یک رویکرد تازه را با مجموعه PES امتحان کنند. آن‌ها احتمالاً نسخه‌ی جدید را رایگان خواهند کرد و تمام بازی را تغییر خواهند داد.

رابینسون معتقد است که دلیل انتشار نسخه دمو بازی PES 2022 که با اسم New Football Games در فروشگاه پلی استیشن و مایکروسافت منتشر شد، دقیقاً تست سرورهای آنلاین بازی بود. درصورتی‌که بازی کاملاً رایگان شود، افراد بی‌شماری آن را دانلود خواهند کرد و این باعث فشار زیادی به سرورهای خواهد داشت. تست انجام‌گرفته به دلیل آزمایش سرورهای آنلاین بوده و این ادعا با رایگان شدن بازی هم‌خوانی دارد.

انتشار رایگان به نفع PES 2022 خواهد بود؟

با انتشار شایعه‌ی رایگان شدن بازی PES 2022، بسیاری از طرفداران از چنین ایده‌ای استقبال کرده‌اند و این افراد، باور دارند که بازی‌های ورزشی که سالانه منتشر می‌شوند، باید مانند یک سرویس آنلاین باشند و تنها آپدیت‌های مختلفی برای آن‌ها منتشر شود. موفقیت نسخه‌ی جدید مجموعه PES باوجود از دست دادن لایسنس تمامی لیگ‌های اروپایی معتبر ازجمله لیگ قهرمانان اروپا به شرکت EA، اتفاقی دور از باور خواهد بود و ممکن است رایگان شدن بازی، تنها به جذب تعدادی از گیمرها که علاقه‌ای به پرداخت 60 دلار برای بازی فیفا ندارند شود.

  • چک لیست: سیاست PES برای شکست بازی FIFA چیست؟‌

شرکت کونامی در طی سال‌های گذشته، قدم‌های مثبتی برداشته و برای نمونه، لایسنس 5 تیم ایتالیایی را خریداری کرده و اسم بازی را هم به eFootball تغییر داده است. درصورتی‌که بازی کاملاً رایگان شود، احتمال تغییر کامل اسم و حذف PES وجود دارد. در حال حاضر همگان آن را به‌عنوان eFootball PES می‌شناسند اما واژه‌ی PES هم احتمالاً از نسخه جدید حذف خواهد شد و تنها اسم eFootball روی آن باقی خواهد ماند. نظر شما چیست؟‌

منبع: TheGamer

نوشته شایعه: بازی PES 2022 به‌صورت رایگان منتشر می‌شود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.