تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 ژانویه 2021 - 4:32
کد خبر : 14056

شایعه: گلکسی Z فلیپ ۳ سامسونگ ۵۰ دلار از نسل قبل خود گران‌تر است

شایعه: گلکسی Z فلیپ ۳ سامسونگ ۵۰ دلار از نسل قبل خود گران‌تر است

شایعه: گلکسی Z فلیپ ..

شایعه: گلکسی Z فلیپ ۳ سامسونگ ۵۰ دلار از نسل قبل خود گران‌تر است

گزارش‌های اخیر می‌گویند سامسونگ معرفی نسخه بعدی گلکسی فلیپ را برای اینکه زیر سایه رونمایی از سری گلکسی S21 قرار نگیرد، به زمان دیگری موکول کرده است. بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده است، نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو گلکسی فلیپ، به جای Z فلیپ ۲ با نام گلکسی Z فلیپ ۳ عرضه خواهد شد. اینک اما، یکی از کاربران توییتر جزئیاتی از مشخصات فنی این دستگاه و همچنین قیمت آن را منتشر کرده است.

طبق گفته‌های این کاربر (@TheGalox_)، گلکسی Z فلیپ ۳ قیمتی معادل ۱۴۹۹ دلار خواهد داشت. اگر این گزارش واقعیت داشته باشد، بنابراین نسل سوم گوشی های Flip تنها ۵۰ دلار بیشتر از نسخه قبلی خود قیمت دارد. این در حالی‌ست که گلکسی Z فلیپ ۵G با برچسب قیمتی پایه ۱۴۴۹ دلار روانه بازار شده بود.

منبع نامبرده جدا از قیمت این دستگاه، اطلاعات و جزئیاتی از مشخصات فنی آن را نیز فاش کرده است. او مدعی شده که این دستگاه دارای صفحه نمایش شیشه‌ای (به عنوان مثال، UTG)، با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی از نوع امولد پویا با حاشیه‌هایی نازک است. راس یانگِ مشهور با نام کاربری @DSCCRoss در پاسخ به توییت این کاربر اظهار داشته است که نمایشگر این گوشی از نوع LTPO و اندازه آن نیز ۶٫۷۰ اینچ خواهد بود.

گلکسی Z فلیپ ۳

  • نمایشگر شیشه‌ای
  • نمایشگر AMOLED پویا با نرخ ۱۲۰ هرتز
  • صفحه نمایشی بین ۶٫۷ تا ۶٫۹ اینچ
  • حاشیه‌های نازک‌تر
  • حفره (دوربین سلفی) کوچکتر
  • سیستم دوربین سه‌گانه جدیدتر (من انتظار دارم همانند Z فولد ۲ با لنزهای ۱۲/۱۲/۱۲/ باشد)
  • اسنپدراگون ۸۸۸ با پشتیبانی از ۵G
  • لولای جدید
  • مقاومت بهتر در برابر آب و گرد و غبار
  • صفحه نمایش جلویی بسیار کوچک

حدود ۱۴۹۹ دلار

ــ آنتونی (@TheGalox_) 18 ژانویه ۲۰۲۱

علاوه بر این‌ها، وی گفته است که این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ SoC مجهز است بنابراین سامسونگ احتمالاً این گوشی تاشو را تا قبل از پایان نیمه نخست سال ۲۰۲۱ عرضه می‌کند. چراکه شرکت کوالکام معمولاً پرچمدارهای SoC خود را با عرضه نسخه «پلاس / +» در ابتدای نیمه دوم هر سال به‌روز می‌کند. از این رو، تولیدکنندگان گوشی استفاده از تراشه‌های پرچمدار جدید این کمپانی را به تعویق نمی‌اندازند. به عنوان نمونه، گوشی گلکسی Z فلیپ ۵G در جولای ۲۰۲۰ میلادی با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵+ معرفی و عرضه شد.

با این حال، بر خلاف گفته‌های این منبع، شایعه شده است که Galaxy Z Flip3 با نمایشگر بیرونی ۱٫۸ اینچی عرضه خواهد شد که بزرگتر از نمایشگر خارجی ۱٫۱ اینچی Z فلیپ است. شایان ذکر است که چندی پیش گزارشی منتشر شد که بیان می‌کرد Z فلیپ ۳ یک مدل ۴G با قیمتی مقرون به صرفه نیز خواهد داشت. TheGalox همچنین به دیگر ویژگی‌های این دستگاه نظیر حفره پانچ کوچکتر، لولای جدید و مقاومت بهتر در برابر گرد و غبار و آب نیز اشاره کرده است.

چندی پیش رندری مفهومی از گلکسی Z فلیپ ۳ منتشر شد که بر اساس اطلاعات فاش شده پیشین، از طرح دوربینی شبیه به گلکسی S21 بهره می‌برد. این در حالی‌ست که این کاربر توییتر می‌گوید این گوشی از همان دوربین‌های سه‌گانه گلکسی Z فولد ۲ بهره خواهد برد. در هر صورت، باید این اطلاعات را به عنوان یک حدس و گمان در نظر بگیریم و منتظر انتشار گزارش‌های بیشتر و رسمی بمانیم تا اطلاعات دقیق‌تری از نسل سوم گوشی های تاشو Z فلیپ بدست آوریم.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.