تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 20902

شخصیت‌های مجموعه Terminator به بازی Fortnite اضافه شدند

شخصیت‌های مجموعه Terminator به بازی Fortnite اضافه شدند

بازی Fortnite از زمان انتشار تاکنون بارها ثابت کرده که فراتر از یک اثر ویدیوگیم ساده است و با ایده‌های ناب می‌تواند دل هر بازیکنی را بدست آرود. استفاده از کراس‌اوورهای بسیار همانند مجموعه Avengers اصل..

بازی Fortnite از زمان انتشار تاکنون بارها ثابت کرده که فراتر از یک اثر ویدیوگیم ساده است و با ایده‌های ناب می‌تواند دل هر بازیکنی را بدست آرود. استفاده از کراس‌اوورهای بسیار همانند مجموعه Avengers اصلاً برای اپیک گیمز قانع کننده نبود و ما حتی شاهد حضور مستر چیف و کریتوس نیز بودیم. حال برای هواداران فیلم‌های سینمایی اخبار خوبی منتشر شده است؛ مسلماً اضافه شدن شخصیت‌های فیلم Terminator به بازی مذکور، آغاز محبوبیت تازه‌ای است.

همان‌طور که پیش‌تر خواندید، شخصیت‌های مجموعه سینمایی Terminator اکنون در بازی Fortnite جولان می‌دهند. وجود این شخصیت‌ها با یک تیزر سینمایی کوتاه تایید شده است و بیش از این نمی‌توان کاربران را معطل باقی گذاشت. البته باید ذکر کرد که خبری از آرنولد شواتزرنگر اما شما می‌توانید به ربات T-800 محبوب سری و البته سارا کانر دست یابید. این اسکین‌ها را قیمتی مقطوع در فروشگاه بازی به فروش می‌رسند و پیشنهاد خوبی برای کاربران به شمار می‌آیند.

مدتی پیش شایعاتی مبنی بر حضور لارا کرافت در اثر مذکور شنیده شد. در حقیقت هنوز مشخص نیست که آیا اسکین لارا کرافت با سارا کانر اشتباه گرفته شده است یا خیر اما مسلماً اضافه شدن شخصیت اصلی مجموعه Tomb Raider چندان دور از انتظار نیست.

بازی Fortnite هم‌اکنون روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X و S، رایانه‌های شخصی و حتی اندروید در دسترس قرار دارد. با این حال پلتفرم iOS به علت مشکلات حقوقی اپل و اپیک گیمز، مدتی است که میزبان این اثر تماماً آنلاین نبوده است و نمی‌توان تاریخ بازگشتش را پیش‌بینی کرد.

منبع: Gaming Bolt

نوشته شخصیت‌های مجموعه Terminator به بازی Fortnite اضافه شدند اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.