تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دسامبر 2021 - 8:28
کد خبر : 501987

شرکت وان وب هم اینترنت ماهواره ای ارائه می کند

شرکت وان وب هم اینترنت ماهواره ای ارائه می کند

شرکت وان وب هم اینترنت ماهواره ای ارائه می کند شرکت وان وب (OneWeb) اعلام کرده است که با همکاری شرکت Excelerate که در زمینه اینترنت هیبریدی فعال است قصد دارد اینترنت ماهواره ای برای مشتریان خود ارائه ..

شرکت وان وب هم اینترنت ماهواره ای ارائه می کند

شرکت وان وب (OneWeb) اعلام کرده است که با همکاری شرکت Excelerate که در زمینه اینترنت هیبریدی فعال است قصد دارد اینترنت ماهواره ای برای مشتریان خود ارائه کند.

در حالیکه این‌روزها اینترنت موبایلی در همه جا قابل‌دسترس است، اما امکان دسترسی به آن در مناطق روستایی و دورافتاده با مشکلات زیادی مواجه است.

مطالب مرتبط:

  • اینترنت ماهواره ای شرکت بوئینگ در راه است

  • اسپیس ایکس ۵۳ ماهواره استارلینک دیگر به فضا فرستاد

شرکت وان وب نیز همانند شرکت اسپیس ایکس که ماهواره‌هایی مختص اینترنت ماهواره‌ای به فضا ارسال کرده است، هم‌اکنون تعداد زیادی ماهواره در فضا دارد که از طریق آن‌ها خواهد توانست برای مشتریان خود چنین امکانی را فراهم بکند.

اینترنت ماهواره ای

البته مشتریان وان وب شامل افراد عادی نخواهد شد، بلکه بیشتر شامل سازمان‌های دولتی، اپراتورها و نیروهای نظامی خواهد بود. دایلان برون ( Dylan Browne) رئیس سرویس‌های دولتی وان وب امروز در یک مصاحبه گفته است:

وجود ارتباطات ماهواره‌ای برای استفاده در شرایط بحرانی، بسیار حیاتی هستند و می‌تواند انتقال داده‌ها را در این شرایط تضمین کند. این موضوع به‌ویژه در مورد مراکزی مانند بیمارستان‌ها یا ایستگاه‌های پلیس بسیار مهم است، چراکه باعث خواهد شد تصمیم‌گیرندگان آن‌ها تصویر درستی از وضعیت موجود داشته باشند.

وان وب همچنین گفته است که سیستم ماهواره‌ای خود را با استانداردهای برنامه PACE که مربوط به ارتباطات جایگزین در مواقع اورژانسی است یکپارچه‌سازی خواهد کرد. به‌این ترتیب، صرفنظر از اینکه در یک منطقه چه نوع ارتباطات اینترنتی وجود داشته باشد، مشتریان خواهند توانست از ارتباط ماهواره‌ای این شرکت در مواقع اضطراری استفاده کنند.

منبع: Neowin

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.