تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 جولای 2021 - 6:41
کد خبر : 43166

شرکت HMD خبر از معرفی پرچمدار جدید نوکیا در تاریخ ۱۱ نوامبر داد

شرکت HMD خبر از معرفی پرچمدار جدید نوکیا در تاریخ ۱۱ نوامبر داد

شرکت HMD خبر از معرفی پرچمدار جدید نوکیا در تاریخ ۱۱ نوامبر داد شرکت HMD گلوبال در حال حاضر شرایط سختی برای معرفی یک گوشی پرچمدار جدید نوکیا دارد. بعد از فروش نه‌چندان خوب نوکیا ۹ PureView در بازار گو..

شرکت HMD خبر از معرفی پرچمدار جدید نوکیا در تاریخ ۱۱ نوامبر داد

شرکت HMD گلوبال در حال حاضر شرایط سختی برای معرفی یک گوشی پرچمدار جدید نوکیا دارد. بعد از فروش نه‌چندان خوب نوکیا ۹ PureView در بازار گوشی‌ها هوشمند، شایعات زیادی درباره به تاخیر افتادن معرفی گوشی‌های نوکیا ۹.۱، سپس نوکیا ۹.۲ و اخیراً نیز نوکیا ۹.۳ منتشر شده است. حالا وب‌سایت ITHome گزارش داده است که HMD در حال آماده‌ کردن یک پرچمدار ۵G است که در تاریخ ۱۱ نوامبر رونمایی خواهد شد. البته این خبر صرفاً یک شایعه نبوده و ژانگ یوچنگ، مدیر محصولات HMD در چین، این خبر را اعلام کرده است.

مطالب مرتبط:

  • نوکیا از یک گوشی اقتصادی با پردازنده هشت هسته‌ای رونمایی کرد

  • شرکت HMD از دو گوشی ساده نوکیا ۱۱۰ ۴G و ۱۰۵ ۴G رونمایی کرد

ژانگ یوچنگ جزئیات بیشتری در این زمینه اعلام نکرده و ما حتی نمی‌توانیم به شایعات قبلی درباره این گوشی استناد کنیم، چراکه همه آن‌ها درباره پروژه‌هایی بودند که هیچ‌وقت به واقعیت نپیوستند. این گوشی حتی ممکن است از الگوی نامگذاری مرسوم HMD استفاده نکند.

نوکیا

در حال حاضر، صحبت از گوشی‌های سری ایکس نوکیا است. برای مثال، گفته می‌شود نوکیا ایکس ۵۰ مجهز به یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون ۷۷۵ خواهد بود. سایر مشخصات این گوشی شامل فناوری اپتیک شرکت Zeiss برای دوربین اصلی، دوربین‌های تله‌فوتو و التراواید، یک نمایشگر ۶.۵ اینچی ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن +۱۴۴۰p و یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌شوند. این گوشی ظاهراً قدرتمندتر از همه هندست‌هایی خواهد بود که HMD تابه‌حال معرفی کرده است: حتی بهتر از ایکس ۲۰ و ایکس ۱۰.

همچنین براساس شایعات، گوشی نوکیا ایکس ۷۰ از یک سنسور دوربین سفارشی با طراحی مشترک نوکیا تکنولوژی بهره خواهد برد. البته این موضوع می‌تواند هم هیجان‌انگیز باشد و هم نگران‌کننده؛ چراکه دوربین سفارشی PureView گوشی نوکیا ۹ عملکرد خوبی نداشت. در هرحال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که در هفته‌های آینده چه اطلاعات جدیدی درباره پرچمدار بعدی نوکیا منتشر می‌شود.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.