تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آگوست 2021 - 6:16
کد خبر : 44121

شیائومی از یک استند جدید شارژ ۱۰۰ واتی رونمایی کرد

شیائومی از یک استند جدید شارژ ۱۰۰ واتی رونمایی کرد

شیائومی از یک استند جدید شارژ ۱۰۰ واتی رونمایی کرد شیائومی رسماً از یک استند جدید شارژ بی‌سیم ۱۰۰ واتی رونمایی کرد. این استند تقریباً مشابه مدل ۸۰ واتی است که سال گذشته معرفی شد، اما از نظر طراحی تفاو..

شیائومی از یک استند جدید شارژ ۱۰۰ واتی رونمایی کرد

شیائومی رسماً از یک استند جدید شارژ بی‌سیم ۱۰۰ واتی رونمایی کرد. این استند تقریباً مشابه مدل ۸۰ واتی است که سال گذشته معرفی شد، اما از نظر طراحی تفاوت‌هایی با آن دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

مطالب مرتبط:

  • بررسی شیائومی پوکو ایکس ۳ GT؛ میان رده قدرتمند و شگفتی ساز

  • مشخصات کامل گوشی شیائومی ردمی ۱۰ به‌طور اتفاقی منتشر شد

استند جدید ۱۰۰ واتی به شما اجازه می‌دهد تا دستگاه خود را به‌طور قائم با افقی روی آن قرار دهید؛ ضمن اینکه این استند برخلاف استند قدیمی ۸۰ واتی که در رنگ سفید نقره‌ای معرفی شده بود در رنگ مشکی طلایی معرفی گردیده است.

استند شارژ شیائومی

اما درباره مشخصات داخلی استند جدید شیائومی باید بگوییم این استند تقاوت‌های چندانی در این بخش با استند ۸۰ واتی ندارد و مثل آن از فناوری شارژ Qi، طراحی کویل دوگانه، فن دینامیکی و یک شارژر ۱۲۰ واتی شیائومی و کابل ۶ آمپری USB در جعبه بهره می‌برد. البته استند جدید دارای یک لایه محافظتی اضافه‌تر نسبت به مدل قدیمی است که محافظت‌های بیشتری برای آن در برابر جریان‌ها، ولتاژ‌ها و درجه‌حرارت‌های بالاتر به همراه خواهد داشت.

استند شارژ جدید شیائومی قرار است از تاریخ ۱۶ آگوست به قیمت ۵۹۹ یوان (معادل ۹۲ دلار) در چین عرضه شود و هنوز درباره عرضه جهانی آن صحبتی نشده است.

استند شارژ شیائومی

اما سوالی که می‌تواند به ذهن خیلی‌ها خطور کند این است که چرا شیائومی یک استند شارژ بی‌سیم ۱۰۰ واتی معرفی کرده است، در حالیکه این شرکت هم‌اکنون در بازار گوشی‌های هوشمند گوشی‌های با شارژ بی‌سیم ۶۷ وات، یعنی می ۱۱ الترا و می ۱۱ پرو، و همچنین گوشی جدید می میکس ۴ با شارژ بی‌سیم ۵۰ وات را دارد هر سه‌ی آن‌ها به‌راحتی می‌توانند توسط شارژر فعلی ۸۰ واتی شیائومی که قیمت پایین‌تری نیز دارد (۴۹۹ یوان چین یا ۷۷ دلار) شارژ شوند. این سوالی است که گذشت زمان به آن پاسخ خواهد داد و باید منتظر ماند و دید که شیائومی چه فکرهایی در سر دارد.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.