تاریخ انتشار : دوشنبه 11 ژانویه 2021 - 14:30
کد خبر : 4464

شیائومی بیش از ۵۰۰ هزار می ۱۱ را به فروش رسانده است

شیائومی بیش از ۵۰۰ هزار می ۱۱ را به فروش رسانده است

شیائومی بیش از ۵۰۰ ه..

شیائومی بیش از ۵۰۰ هزار می ۱۱ را به فروش رسانده است

شیائومی در ماه دسامبر از گوشی هوشمند پرچمدار خود، یعنی می ۱۱ رونمایی کرد و از ۱ ژانویه ۲۰۲۱ فروش این دستگاه آغاز شده است. شیائومی اعلام کرد تنها در ۵ دقیقه اول، درآمد حاصل از فروش این گوشی به ۱٫۵ میلیارد یوان رسیده است، و اخیراً آمار رسمی فروش این گوشی نیز منتشر شده است.

گمان می‌رفت که شیائومی بیش از ۳۵۰ هزار واحد می ۱۱ را به فروش رسانده است اما اکنون غول فناوری چینی رسماً اعلام کرده است که این آمار بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه است. به همین دلیل، شیائومی جشنی برگزار کرد که در آن تعدادی از مدیران اجرایی و رئیس بخش تلفن همراه شیائومی شرکت کرده بودند. این فروش عظیم مهر تأییدی بر محبوبیت این برند و می ۱۱ است که با وجود حذف شارژر از جعبه آن، تعداد زیادی از کاربران هنوز هم مایل به تهیه این گوشی هستند. بیشتر سفارشات می ۱۱ مربوط به نسخه‌ی همراه با آداپتور شارژر است و تنها ۲۰ هزار دستگاه از نسخه بدون شارژر آن به فروش رسیده است.

جشن فروش ۵۰۰ هزار واحدی می ۱۱

می ۱۱ در زمینه‌هایی از جمله صفحه‌نمایش، سخت‌افزار و فناوری شارژ سریع پیشرفت‌های خوبی نسبت به می ۱۰ داشته است. پرچمدار جدید شیائومی دارای نمایشگر ۶٫۸۱ اینچی خمیده با حفره پانچ در بالای صفحه و محافظ گوریلا ویکتوس است. صفحهنمایش این گوشی نه تنها از می ۱۰ بزرگ‌تر است، بلکه وضوح بالاتری دارد و همچنین دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. می ۱۱ دارای باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپری و شارژ سریع ۵۵ واتی است که پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ این گوشی را تغذیه می‌کند. می ۱۱ دارای دو نسخه متفاوت با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 در کنار حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه‌نمایش آن قرار دارد که به گفته شیائومی، علاوه بر باز کردن قفل و تأیید پرداخت، می تواند ضربان قلب شما را نیز اندازه‌گیری کند.

از سایر مشخصات شیائومی می ۱۱ می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت نانو، NFC، فرستنده مادون قرمز، وای‌فای ۶ پیشرفته و بلوتوث ۵٫۲ اشاره کرد. همچنین رابط کاربری MIUI 12 نیز همراه با اندروید ۱۱ بر روی این گوشی اجرا می‌شود.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.