تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژانویه 2021 - 10:30
کد خبر : 20690

شیائومی مدل جدیدی از می ۱۰ را با SD870 عرضه می‌کند

شیائومی مدل جدیدی از می ۱۰ را با SD870 عرضه می‌کند

شیائومی مدل جدیدی از..

شیائومی مدل جدیدی از می ۱۰ را با SD870 عرضه می‌کند

به‌تازگی شخصی که در زمینه فاش کردن اطلاعات مربوط به گوشی‌های هوشمند کاملاً شناخته شده است، فاش کرده که شیائومی مشغول کار بروی مدل جدیدی از سری می ۱۰ است که از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد.

با استناد به گزارشی از آی‌تی‌هوم (ITHome)، شخصی در شبکه اجتماعی چینی ویبو این اطلاعات را به اشتراک گذاشته است. او اعلام کرده است غول چینی نسخه جدیدی از سری می ۱۰ را در دست توسعه دارد که از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد که به‌تازگی توسط کوالکوم منتشر شده است. بنا بر برخی گزارش‌ها، شیائومی مشغول سنجش نسخه اولیه از گوشی خود است که از تراشه جدید نیرو می‌گیرد. برای آنهایی که اطلاع ندارند باید گفت که موتورلا ادج S (Edge) اولین محصولی است که با اسنپ‌دراگون ۸۷۰ وارد بازار می‌شود.

قطعه یادشده تراشه‌ای جدید است که بین اسنپ‌دراگون ۸۶۵ و ۸۸۸ قرار می‌گیرد. این تراشه از نسخه بهبودیافته هسته پردازشگر مرکزی کایرو ۵۸۵ (Kyro) استفاده می‌کند که می‌تواند به سرعت فرکانس ۳٫۲GHz برسد. این بالاترین سرعتی است که تاکنون در معماری A77 به آن دست یافته شده است. در حال حاضر، انتظار می رود بسیاری از شرکت‌ها مانند اوپو، وان‌پلاس، iQOO و دیگران، دستگاه‌های جدید خود را به همراه تراشه موردبحث منتشر کنند.

باید به این نکته اشاره کرد که شایع شده است که حتی سری ردمی K40 نیز تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ را به همراه خواهد داشت. متأسفانه در حال حاضر تنها گزارش‌های تأیید نشده در دسترس است و باید تا اعلام رسمی شرکت سازنده صبوری به خرج داد. پس در حال حاضر روی این اطلاعات زیاد حسب باز نکنید تا در آینده نزدیک اطلاعات رسمی بیشتری در دسترس قرار گیرد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.