تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 می 2023 - 12:29
کد خبر : 506396

صرافی معتبر اکسیر مرجع خرید تتر و بیت کوین با قیمت مناسب

صرافی معتبر اکسیر مرجع خرید تتر و بیت کوین با قیمت مناسب

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال باشید، انتخاب یک صرافی خوب یکی از اولین گام‌هایی است که باید بردارید. در حال حاضر، صرافی‌های خارجی و ایرانی بسیاری در عرصه کریپتو فعال هستند و به میلیون ها کاربر از سراسر جهان و کشور خودمان خدمات ارائه می‌دهند. برای انتخاب یک صرافی خوب بایستی به ویژگی‌های

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال باشید، انتخاب یک صرافی خوب یکی از اولین گام‌هایی است که باید بردارید. در حال حاضر، صرافی‌های خارجی و ایرانی بسیاری در عرصه کریپتو فعال هستند و به میلیون ها کاربر از سراسر جهان و کشور خودمان خدمات ارائه می‌دهند.

برای انتخاب یک صرافی خوب بایستی به ویژگی‌های مختلفی از جمله امنیت، ارزهای پشتیبانی شده، رابط کاربری، میزان کارمزد، پشتیبانی و غیره توجه داشته باشید.

در ادامه قصد داریم به معرفی صرافی اکسیر به عنوان اولین و امن‌ترین صرافی ایرانی برای خرید تتر و بیت کوین بپردازیم‌. قبل از شروع بهتر است که تعریف کوتاهی از بیت کوین و تتر داشته باشیم.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین نخستین ارز دیجیتال بازار است که برای عمل کردن به عنوان پول و نوعی واسطه پرداخت طراحی شده است که بدون کنترل هیچ شخص، گروه یا نهاد دیگری کار می‌کند. به این ترتیب، دخالت اشخاص ثالث در تراکنش‌های مالی از بین می‌رود. ماینرهای بلاکچین در قبال کار انجام شده برای تایید تراکنش‌ها به عنوان پاداش بیت کوین دریافت می‌کنند.

بیت کوین برای رمزگذاری داده‌ها از الگوریتم هش SHA-256 در بلاک‌های بلاکچین استفاده می‌کند. به عبارت ساده‌، داده‌های ذخیره شده تراکنش در یک بلاک به صورت یک عدد هگزادسیمال 256 بیتی رمزگذاری می‌شود. این عدد تمامی داده‌های تراکنش و اطلاعات مربوط به بلاک‌های قبل از آن بلاک را در خود جای داده است.

تتر چیست؟

تتر بزرگ‌ترین استیبل کوین بازار و با پشتوانه ارزهای فیات است که ارزش آن به ارزهای فیات مانند دلار آمریکا تضمین شده است. هدف از طراحی تتر آن است تا زمانی که مشتریان مستقیماً از ارزهای فیات برای انجام معاملات استفاده نمی‌کنند، به عنوان یک واسطه پایدار برای معاملات بین ارزهای مختلف عمل کند. از همین رو، ارزش هر عدد تتر معادل با یک دلار آمریکا است.

تتر مانند سایر رمز ارزها از فناوری بلاکچین استفاده کرده و بر پایه پروتکل Omni Layer عمل می‌کند. کلیه تراکنش‌ها بر روی شبکه بلاکچین تتر ثبت شده و در پایگاه داده تتر نگهداری می‌شوند. این استیبل کوین را نیز می‌توان مانند ارزهای دیجیتال دیگر با استفاده از یک آدرس ارسال و دریافت کرد. اما تتر بر خلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر قابل تقسیم نیست و کوچک‌ترین واحد آن معادل 1 USDT است.

چگونه تتر و بیت کوین بخریم؟

همانطور که اشاره شد، برای خرید بیت کوین و تتر مانند هر ارز دیجیتال دیگری باید اول یک صرافی انتخاب کنید. حجم بالایی از معاملات در بازار کریپتو در حال حاضر با استیبل کوین تتر انجام می‌شود. بیت کوین نیز به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال بازار حجم بالایی از معاملات بازار را به خود اختصاص می‌دهد.

برای خرید این دو ارز دیجیتال روش‌های مختلفی وجود دارد؛ اما از آن‌جایی که دسترسی به بسیاری از صرافی‌ها و سیستم‌های پرداخت جهانی در حالت عادی برای ما ایرانی‌ها به خاطر اعمال تحریم‌ها تقریباً غیر ممکن شده است، استفاده از یک صرافی داخلی با امکان پرداخت ریالی بهترین گزینه خواهد بود.

به طور کلی، شما بایستی جهت خرید انواع رمز ارزها چندین مرحله را طی کنید که عبارتند از:

1.     انتخاب صرافی

با گسترش روزافزون رمز ارزها و افزایش محبوبیت این دسته از دارایی‌های دیجیتال در بین مردم، رفته رفته به تعداد صرافی‌های کریپتو نیز اضافه می‌شود. با توجه به اعمال تحریم‌ها، امکان مسدودی حساب‌های کاربران ایرانی و برخی ریسک‌های دیگر، استفاده از یک صرافی ایرانی مانند صرافی اکسیر که از امنیت بالایی برخوردار است، بهترین گزینه خواهد بود.

2.     ثبت نام و احراز هویت

پس از ثبت نام در سایت یا از طریق اپلیکیشن صرافی، باید مراحل احراز هویت را تکمیل کنید تا علاوه بر فعال شدن امکان واریز ریالی، بتوانید از سایر خدمات صرافی نیز استفاده کنید.

3.     واریز مبلغ و انجام خرید

در نهایت، پس از ثبت شماره حساب و کارت بانکی، می‌توانید با واریز مبلغ مورد نظرتان ارزهای دیجیتال مختلف را با کمترین کارمزد و قیمت مناسب خریداری کنید.

صرافی معتبر اکسیر مرجع خرید تتر و بیت کوین با قیمت مناسب

خرید تتر و بیت کوین از صرافی اکسیر

در این بخش به شما خواهیم گفت که چرا خرید تتر و بیت کوین از صرافی اکسیر می‌تواند یک تصمیم ایده‌آل باشد. با افزایش تحریم‌ها و در پی مسدودی حساب‌های کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی، جای خالی یک صرافی امن داخلی بیشتر از قبل احساس می‌شد. از همین رو، در سال 96 و با مسدود شدن دسترسی کاربران ایرانی از سوی صرافی بیترکس، صرافی اکسیر به عنوان یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه ارائه خدمات کریپتو با هدف تأمین امنیت و سهولت دسترسی کاربران داخل کشور به ارزهای دیجیتال پا به عرصه گذاشت.

شما می‌توانید در صرافی اکسیر به عنوان اولین و امنترین صرافی ارز دیجیتال کشور به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، تتر، اتریوم، دوج کوین، ریپل و ده‌ها ارز دیگر بپردازید.

صرافی معتبر اکسیر مرجع خرید تتر و بیت کوین با قیمت مناسب

ویژگی‌های منحصربه‌فرد صرافی اکسیر

صرافی اکسیر علاوه بر آنکه لقب «امن‌ترین صرافی ایرانی» را یدک می‌کشد، ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کنند.

·         قیمت لحظه‌ای و تنوع ارزهای دیجیتال

صرافی اکسیر از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال بازار مثل بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، ریپل، شیبا، ماتیک، تتر و ده‌ها ارز دیگر پشتیبانی می‌کند که قیمت آن‌ها همگام با بازارهای جهانی به صورت لحظه‌ای آپدیت می‌شود.

·         کیف پول اختصاصی

 امنیت دارایی‌های شما با کیف پول اختصاصی اکسیر تضمین شده است.

·         اپلیکیشن معاملاتی

اپلیکیشن معاملاتی اکسیر بر روی سیستم عامل اندروید قابلیت نصب را دارد و شما می‌توانید از هر جا به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.

·         پشتیبانی شبانه‌روزی

تیم پشتیبانی اکسیر 7 روز هفته و در 24 ساعت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به مشتریان است.

·         پایین‌ترین میزان کارمزد

در صرافی اکسیر کارمزدها بر اساس سطح کاربری تعیین می‌شوند و پایین‌ترین کارمزد در بازارهای تتری را در بین رقبا دارد.

·         حداقل مبلغ معامله

شما فقط و فقط با 10 هزار تومان می‌توانید نسبت به خرید تتر و بیت کوین در صرافی اکسیر اقدام کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.