تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 می 2021 - 15:00
کد خبر : 37222

عملکرد فوق‌العاده تبلت آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ ۲۰۲۱ در تست‌های گیک‌بنچ

عملکرد فوق‌العاده تبلت آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ ۲۰۲۱ در تست‌های گیک‌بنچ

عملکرد فوق‌العاده تبلت آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ ۲۰۲۱ در تست‌های گیک‌بنچ امروز نتایج بنچمارک تبلت آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ ۲۰۲۱ منتشر شد. این تبلت و تبلت آیپد پرو ۱۱ اینچ ۲۰۲۱ هر دو مجهز به چیپست جدید M1 اپل خواهد..

عملکرد فوق‌العاده تبلت آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ ۲۰۲۱ در تست‌های گیک‌بنچ

امروز نتایج بنچمارک تبلت آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ ۲۰۲۱ منتشر شد. این تبلت و تبلت آیپد پرو ۱۱ اینچ ۲۰۲۱ هر دو مجهز به چیپست جدید M1 اپل خواهد بود و قرار است تا چند هفته دیگر معرفی شوند.

مطالب مرتبط:

  • مقایسه آیپد ایر ۲۰۲۰ با آیپد پرو ۲۰۲۱؛ اپل در برابر اپل
  • احتمال عرضه آیپد مینی ریفرش در اواخر امسال

نتایج بنچمارک این تبلت ها نشان می‌دهد که آن‌ها در تست‌های گیک‌بنچ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند، بطوریکه حتی می‌توان گفت عملکرد تک هسته‌ای چیپست M1 قابل مقایسه با چیپست A14 سری آیفون ۱۲ است. البته این دو چیپست دارای هسته‌های مشابهی هستند، اما M1 به جای دو هسته از چهار هسته پردازشی استفاده می‌کند و همین موضوع باعث تفاوت بزرگی در نتایج تست چند هسته‌ای آن‌ها شده است.

نتایج بنچمارک آیپد پرو ۱۱

با نگاهی به عملکرد برترین چیپست‌های استفاده‌شده در گوشی‌های اندرویدی می‌توان ملاحظه کرد که اپل در این زمینه بسیار پیشتاز است. شما در تصاویر زیر می‌توانید نتایج تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای دستگاه‌ها را مشاهده کنید. البته برای مقایسه بهتر، برخی از لپ تاپ های شرکت‌های مختلف از جمله سرفیس ۴ با چیپست Core i7-1185G7 اینتل و اچ پی پرو بوک x60 G8 با پردازنده AMD Ryzen 7 5800U هم در این لیست آورده شده‌اند.

نتایج بنچمارک آیپد پرو ۱۱

همانطور که گفته شد نتایج به دست آمده توسط چیپست M1 اپل واقعاً فوق‌العاده هستند. ضمن اینکه این شرکت ظاهراً‌ شروع به ساخت یک تراشه قدرتمندتر دیگر به نام M1X یا M2 کرده است. این چیپست قرار است با فناوری ۵ نانومتری شرکت TSMC ساخته شود و شامل هسته‌های بیشتری خواهد بود. تعداد هسته‌های چیپست M1X یا M2 هنوز مشخص نیست، اما احتمالاً شاهد تراشه‌ای خواهیم بود که با پردازنده‌های اینتل و AMD رقابت خواهد کرد.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.