تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 سپتامبر 2021 - 13:49
کد خبر : 44558

عملکرد گرافیکی آیفون ۱۳ پرو در گیک‌بنچ ۵۵ درصد از آیفون ۱۲پرو بهتر است

عملکرد گرافیکی آیفون ۱۳ پرو در گیک‌بنچ ۵۵ درصد از آیفون ۱۲پرو بهتر است

عملکرد گرافیکی آیفون ۱۳ پرو در گیک‌بنچ ۵۵ درصد از آیفون ۱۲پرو بهتر است آیفون ۱۳ پرو در گیک‌بنچ مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس آمار این بنچمارک عملکرد گرافیکی این دستگاه نسبت به آیفون ۱۲ پرو تا ۵۵ درص..

عملکرد گرافیکی آیفون ۱۳ پرو در گیک‌بنچ ۵۵ درصد از آیفون ۱۲پرو بهتر است

آیفون ۱۳ پرو در گیک‌بنچ مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس آمار این بنچمارک عملکرد گرافیکی این دستگاه نسبت به آیفون ۱۲ پرو تا ۵۵ درصد بهبود یافته است.

همانطور که احتمالا خبر دارید، اپل به‌تازگی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند آیفون رونمایی کرده است. این شرکت در رویداد کالیفرنیا استریمینگ چهار مدل آيفون ۱۳ مینی، آيفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آيفون ۱۳ پرو مکس را رسما معرفی کرد.

مطالب مرتبط:

  • مقایسه آيفون 13 پرو مکس با آیفون 12 پرو مکس اپل
  • آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس رسما معرفی شدند

اپل از پردازنده‌ی A15 بایونیک در هر چهار مدل استفاده کرده اما از نظر عملکرد گرافیکی تفاوت‌هایی در این گوشی‌ها دیده می‌شود.

آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی از پردازنده‌ی گرافیکی چهار هسته‌ای بهره می‌برند و این در حالی است که پردازنده‌ی گرافیک آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس پنج هسته‌ای است.

امروز امتیاز عملکرد A15 و تراشه‌ی گرافیکی آیفون ۱۳ پرو در گیک‌بنچ مورد بررسی قرار گرفته است. امتیاز این دستگاه در بنچمارک مورد اشاره ۱۴۲۱۶ بوده که نسبت به امتیاز ۹۱۲۳ آیفون ۱۲ پرو حدود ۵۵ درصد بهبود یافته است. بدین ترتیب کسب این امتیاز توسط آیفون ۱۳ پرو نشان از عملکرد فوق‌العاده‌ی این محصول نسبت به آيفون‌های سری پرو سال گذشته دارد.

منبع: ‌‌‌GSMA

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.