تاریخ انتشار : دوشنبه 2 ژانویه 2023 - 14:54
کد خبر : 506023

فروش دستگاه پرکن مایعات غلیظ

فروش دستگاه پرکن مایعات غلیظ

همه ما در طول روز درحال استفاده از انواع محصولاتی هستیم که به شکل مایع غلیظ تولید شده‌اند. هم برای ما به‌عنوان مصرف‌کنندگان نهایی و هم برای تولیدکنندگان این محصولات بسیار مهم است که کیفیت بسته‌بندی این محصولات چگونه باشد! باید گفت که اهمیت این موضوع بر سازندگان انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ نیز پوشیده

همه ما در طول روز درحال استفاده از انواع محصولاتی هستیم که به شکل مایع غلیظ تولید شده‌اند. هم برای ما به‌عنوان مصرف‌کنندگان نهایی و هم برای تولیدکنندگان این محصولات بسیار مهم است که کیفیت بسته‌بندی این محصولات چگونه باشد! باید گفت که اهمیت این موضوع بر سازندگان انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ نیز پوشیده نمانده است. به همین خاطر برای سهولت در بسته‌بندی و همچنین استفاده از انواع محصولات مایع غلیظ، این دستگاه‌ها با قابلیت‌ها و امکانات ویژه طراحی و تولیده شده و به فروش می‌رسند. اگر قصد دارید سرعت و کیفیت بسته‌بندی محصولات تولیدی خود را بالا ببرید، بهتر است برای خرید مناسب‌ترین دستگاه پرکن مایع غلیظ اقدام کنید. برای کمک‌به تصمیم‌گیری شما، در این مطلب به معرفی کامل این دستگاه و نکات مهم در استفاده از آن می‌پردازیم.

معرفی دستگاه پرکن مایعات غلیظ

یکی از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین انواع دستگاه پرکن مایع که برای بسته‌بندی مایعات غلیظ استفاده می‌شود، دستگاه پرکن مایع غلیظ نام دارد. این دستگاه برای مایعاتی با ویسکوزیته و چگالی بالا مانند انواع روغن‌ها، ژل‌های خوراکی، شربت‌ها، عسل و…کاربرد دارد. به‌علت غلیظ بودن مایعات، نمی‌توان از نیروی جاذبه و یا حرکت طبیعی محصول برای پرکردن ظروف بسته‌بندی استفاده کرد. این درحالی است که برای بسته‌بندی مایعات رقیق به‌علت روان و جاری بودن آن‌ها(ویسکوزیته پائین)، از نیروی جاذبه استفاده می‌شود.

با توجه‌به اهمیت این موضوع، در انتخاب انواع دستگاه پرکن مایع، باید ابتدا به میزان غلظت محصولات مایع توجه کنید. اصطلاح ویسکوزیته برای اندازه‌گیری میزان سیال بودن مواد مختلف استفاده می‌شود.  این دستگاه در صنایع مختلف غذایی و شیمیایی برای پرکردن ظروف مختلف بسته‌بندی از محصولات مختلف که به شکل مایع غلیظ است، کاربرد دارد.

 

فروش دستگاه پرکن مایعات غلیظ

روش کار دستگاه پرکن مایع غلیظ

اگر قصد دارید روی یک دستگاه برای پرکردن محصولات مایع و غلیظ خود سرمایه‌گذاری کنید و یا تجهیزات موجود خود را ارتقا دهید، پیشنهاد ما این است که ابتدا با نحوه عملکرد دستگاه پرکن مایعات غلیظ آشنا شوید. این‌کار می‌تواند به تصمیم‌گیری شما و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین گزینه در بین انواع دستگاه‌های پرکن کمک کند.

این دستگاه با مکانیسم سیلندر پیستون کار می‌کند. به این معنی که مایعات غلیظ با حجم سیلندر دستگاه به ظرف‌های مختلف منتقل می‌شوند. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که حجم سیلندر دستگاه را متناسب با حجم ظروف موردنظر برای بسته‌بندی محصولات، تنظیم کنید.

درواقع باید گفت که وظیفه سیلندر این است که حرکت مایعات غلیظ مانند مربا را روان‌تر و آسان‌تر کند. این درحالی است که برخی از دستگاه‌های پرکن مایع برای سرعت بخشیدن به حرکت مایعات غلیظ، آن‌ها را کمی گرم می‌کنند. البته روش آخر با توجه‌به نوع محصول و خواست شما، قابل تنظیم، حذف یا اضافه است. چراکه گرم کردن برخی از محصولات در مرحله بسته‌بندی باعث کاهش کیفیت اولیه آن می‌شود.

در این مرحله کار دستگاه پرکن مایع غلیظ به پایان می‌رسد. به همین خاطر با استفاده از نوار نقاله، ظروف پرشده از محصولات را به سمت دستگاه‌های دیگر مانند دربند، تاریخ‌زن، لیبل‌زن و… هدایت می‌کند.

 

فروش دستگاه پرکن مایعات غلیظ

 

انواع دستگاه پرکن مایع غلیظ

حالا که نیازبه وجود یک دستگاه پرکن مایع غلیظ را در خط تولید محصولات خود، احساس کردید، بهتر است با انواع مختلف این دستگاه‌ها نیز آشنا شوید. به این شکل می‌توانید با توجه‌به نوع محصول، میزان غلظت و حجم کاری خود، از قابلیت‌ها و امکانات مناسب‌ترین دستگاه بهره ببرید. شما می‌توانید یکی از بهترین انواع دستگاه پرکن مایع را برای کسب‌وکارخود انتخاب کنید:

  • دستگاه پرکن مایع پمپی
  • دستگاه پرکن مایع پیستونی
  • دستگاه پرکن اسپری
  • دستگاه پرکن مایعات روتاری

نکات مهم در استفاده صحیح از دستگاه پرکن مایع غلیظ

  • مطالعه کامل دفترچه راهنمای محصول پیش از راه‌اندازی و استفاده از آن
  • سپردن دستگاه به یک اپراتور حرفه‌ای و آموزش‌دیده
  • شست‌وشوی مخزن دستگاه بعد از هربار استفاده
  • خاموش کردن دستگاه بعد شنیدن صدای ناهنجار از دستگاه و یا ایجاد تکان‌های نامتعارف حین کار
  • ایجاد فضای خالی به اندازه یک متر در هر طرف دستگاه(توجه‌به محل قرارگیری دستگاه)
  • استفاده از دستگاه فقط برای بسته‌بندی محصولات تعریف‌شده
  • ترازکردن دستگاه پیش از روشن و استفاده کردن از آن
  • عدم قراردادن اجناس سنگین برروی دستگاه
  • عدم فشار برروی صفحه لمسی دستگاه و یا ضربه زدن به آن با اشیای نوک‌تیز
  • روغن‌کاری قسمت‌های مختلف دستگاه به‌صورت دوره‌ای
  • بررسی دوره‌ای اتصالات و قسمت‌های مختلف دستگاه برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی

 

سخن پایانی

برای بسته‌بندی انواع محصولات مایع غلیظ می‌توانید از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده کنید. انواع این دستگاه‌ها با امکانات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های متفاوت می‌توانند نیازهای صنعت و کسب‌وکار شما را برآورده کنند. توجه داشته باشید که پیش از انتخاب دستگاه، ابتدا به نیازسنجی کار خود بپردازید و ویژگی‌های محصول تولیدی خود را درنظر بگیرید. این‌کار مهم‌ترین و اصلی‌ترین قدم در تصمیم‌گیری برای انتخاب مناسب‌ترین دستگاه پرکن مایع غلیظ محسوب می‌شود. شما می‌توانید سرعت، پیشرفت و توسعه کار خود را به این صورت تضمین کنید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.