تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دسامبر 2021 - 19:48
کد خبر : 501642

فیسبوک (متا) بدترین شرکت سال 2021 بوده است

فیسبوک (متا) بدترین شرکت سال 2021 بوده است

فیسبوک (متا) بدترین شرکت سال 2021 بوده است شرکت یاهو فایننس (Yahoo Finance) با بررسی عملکرد و فعالیت شرکت‌ها در بازار، برترین و بدترین شرکت‌های سال 2021 را اعلام کرده است که بر این اساس، مایکروسافت بر..

فیسبوک (متا) بدترین شرکت سال 2021 بوده است

شرکت یاهو فایننس (Yahoo Finance) با بررسی عملکرد و فعالیت شرکت‌ها در بازار، برترین و بدترین شرکت‌های سال 2021 را اعلام کرده است که بر این اساس، مایکروسافت برترین شرکت سال جاری میلادی بوده است. ارزش این شرکت در سال جاری به 2 میلیارد دلار رسید و سهام این شرکت نیز نسبت به سال گذشته با رشدی 53 درصدی مواجه بوده است. همچنین یافته‌های این شرکت نشان می‌دهد که فیسبوک (متا) عنوان بدترین شرکت‌ سال 2021 را به خود اختصاص داده است.

فیسبوک در سال جاری میلادی با مشکلات کوچک و بزرگ متعددی روبه‌رو بوده است. چند ماه پیش گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد این شرکت توجهی به امنیت کاربران نداشته و برای جذب کاربران بیشتر، هراسی از دامن‌زدن به نفرت‌پراکنی ندارد. همچنین شبکه‌ی اینستاگرام که متعلق به فیسبوک است نیز به دلیل تاثیر نامناسب و مخرب خود بر کودکان و نوجوانان با انتقادهای بسیاری روبه‌رو بوده است. در واقع بسیاری از افراد بر این باورند که علت اصلی تغییر نام فیسبوک به متا، فرار از اتهامات و مشکلات بیشتر بوده است. به هر صورت، ارزش فیسبوک در سال 2021 نسبت به سال گذشته 22 درصد افزایش داشته اما در مقایسه با سپتامبر گذشته حدود 13 درصد کاهش پیدا کرده است.

نظر شما در مورد فیسبوک چیست؟ به‌نظر شما علت اصلی تغییر نام این شرکت به متا چه بوده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.