تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 دسامبر 2021 - 6:32
کد خبر : 502107

قابلیت جدید Community برای واتساپ در راه است

قابلیت جدید Community برای واتساپ در راه است

قابلیت جدید Community برای واتساپ در راه است واتساپ سخت در تلاش است تا با ارائه قابلیت‌های جدید، اپلیکیشن پیام رسان خود را برای کاربران کاربردی‌تر و مفیدتر بکند. یکی از قابلیت‌های که واتساپ هم‌اکنون د..

قابلیت جدید Community برای واتساپ در راه است

واتساپ سخت در تلاش است تا با ارائه قابلیت‌های جدید، اپلیکیشن پیام رسان خود را برای کاربران کاربردی‌تر و مفیدتر بکند. یکی از قابلیت‌های که واتساپ هم‌اکنون در حال کار روی آن است قابلیت کامیونیتی (Community) است.

این قابلیت برای اولین بار در نسخه بتا واتساپ برای اندروید مشاهده شده بود و حالا در نسخه بتا این اپلیکیشن برای آی او اس نیز رویت شده است.

کاربرد قابلیت Community در این خواهد بود که به ادمین گروه‌ها اجازه خواهد تا حداکثر ۱۰ گروه را در یک کامیونیتی به هم ارتباط بدهند تا اعضای گروه‌ها بتوانند محتواهای سایر گروه‌ها را ببینند. ضمنا ادمین یک کامیونیتی اختیارات بیشتری نسبت به ادمین گروه‌ها خواهد داشت. برای مثال، او خواهد توانست درباره اینکه چه کسی در یک گروه پیام بگذارد تصمیم بگیرد.

مطالب مرتبط:

  • آموزش ساخت استیکر واتساپ اندروید، iOS و کامپیوتر

  • واتساپ قابلیت‌های جدیدی به تماس های صوتی اضافه می‌کند

قابلیت کامیونیتی به‌ویژه برای خالقان محتوا و کسب‌وکارها بسیار مفید و سودمند خواهد بود. این افراد خواهند توانست یک کامیونیتی با اعضایی همفکر ایجاد بکنند و میزان دسترسی به محصولات و محتوای خود را افزایش دهند.

یک ویژگی دیگر قابلیت کامیونیتی این خواهد بود که افراد در صورت ترک یک کامیونیتی دیگر قادر به دیدن گرو‌های لینک‌شده به آن نخواهند بود. هنوز مشخص نیست که این قابلیت در چه زمانی عرضه عمومی خواهد شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزهای آینده چه جزئیات بیشنری از آن به بیرون درز پیدا می‌کند.

منبع: Ms Power User

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.