تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 جولای 2023 - 11:53
کد خبر : 506571
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لباسشویی خارجی چی بخرم + معرفی 2 مدل پر فروش بسته هستند

لباسشویی خارجی چی بخرم + معرفی 2 مدل پر فروش

لباسشویی خارجی چی بخرم + معرفی 2 مدل پر فروش

ماشین لباسشویی چند کیلویی میخوای؟ اولین مسئله ای که برای خانم ها اهمیت دارد این است که ماشین لباسشویی کم صدا و بدون لرزش است، بنابراین باید ماشین لباسشویی باکیفیت را برای خرید انتخاب کنید. ماشین لباسشویی ها از چند مدل 5، 7، 8، 10 و 12 کیلوگرمی تشکیل شده اند. پرفروش ترین مدل ماشین

ماشین لباسشویی چند کیلویی میخوای؟ اولین مسئله ای که برای خانم ها اهمیت دارد این است که ماشین لباسشویی کم صدا و بدون لرزش است، بنابراین باید ماشین لباسشویی باکیفیت را برای خرید انتخاب کنید. ماشین لباسشویی ها از چند مدل 5، 7، 8، 10 و 12 کیلوگرمی تشکیل شده اند. پرفروش ترین مدل ماشین لباسشویی 7 و 8 کیلویی است زیرا سایز آن برای طراحی هر آشپزخانه ای مناسب است اما اگر خانواده شما پر جمعیت است ، و نیاز دارید که یک لباسشویی با ظرفیت بیش از 7 کیلو داشته باشید پس حتما از لباسشویی هایی با ظرفیت بیشتر مانند 10 کیلو و یا بالاتر استفاده نمایید چراکه نباید در شستن لباس ها تاخیر ایجاد شود و آنها را به روز های بعد موکول کنید ، پس حتما از لباسشویی های با دیگ شستشوی بزرگتر استفاده کنید. در این صورت ، با انتخاب مدل های 7 کیلوگرمی، مطمئناً مجبور خواهید بود دو بار از دستگاه در روز استفاده کنید و در نتیجه شاهد افزایش مصرف برق ماهانه خود خواهید بود. در نظر داشته باشید ماشین لباسشویی های 12 کیلوگرمی موجود در بازار  که البته این مدل عمدتاً در کارخانه ها، خشکشویی ها و باشگاه های ورزشی استفاده می شود را نادیده بگیرید و از مدل های کم حجم تر استفاده کنید

بهترین برندهای لباسشویی در جهان کدامند ؟

برخی از بهترین و پرفروش ترین برندهای جهان عبارتند از (ایندکس، ال جی، سامسونگ، بوش، کندی، زرووات، وستینگهاوس، بکو، مابه و یخچال). تمامی این برندها دارای کیفیت ساخت بالا و تنوع مدل و ساختار بسیار زیادی هستند و برای جلب توجه مشتریان از گزینه هایی مانند بخارشوی، خشک کن 100% و دکمه ها و مانیتورهای زیبا مانند صفحه نمایش لمسی با نور دهی بالا استفاده می کنند. در واقع این ویژگی ها بیشتر ظاهر ماشین لباسشویی ها را متفاوت می کند، پس اگر به دنبال عملکرد بهتر هستید، زیاد به رنگ و طرح اهمیت ندهید . بیشتر لباسشویی های موجود در بازار در رنگ های سفید ، مشکی ، دودی و نقره ای تولید شده اند به همین دلیل هنگام انتخاب رنگ لباسشویی گزینه های زیادی پیش روی شما نیست !

ترفندهایی که باید بدانید

هنگامخرید ماشین لباسشوییبه نام کشور سازنده روی بدنه آن دقت کنید. گاهی اوقات مدل های تقلبی و مدل های معمولی بازار را به عنوان مدل های اورجینال با قیمت بالا به شما می فروشند. مدل های با ظرفیت بالا قیمت بالاتری دارند. بنابراین، اگر به ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا نیاز ندارید، به دلیل تبلیغات و صحبت های فروشندگان، برای خرید مدل با ظرفیت بالا استرس نداشته باشید. در هنگام خرید به بدنه مدلی که انتخاب می کنید توجه کنید.

هرچه سوراخ های ظرف داخلی کوچکتر باشد، کیفیت شستشو بهتر بوده و آسیب کمتری به لباس وارد می شود. هنگام خرید ماشین لباسشویی دقت کنید مدلی که خریداری می کنید صدای کمی تولید کند و لرزش نداشته باشد، مثلا مدل های با درایو مستقیم (بدون تسمه)، با امکان شستشوی سریع نیز توجه کنید.

این ویژگی به ویژه برای کسانی که کار می کنند مفید است. قفل کودک برای کسانی که فرزند کوچکی دارند نیز ضروری است و مهم ترین نکته این است که می توانید قبل از خرید مدلی را که انتخاب می کنید کاملا بررسی کنید. بنابراین بهتر است قبل از خرید تمام ویژگی هایی را که فروشنده اعلام می کند بررسی کنید.

دو مدل لباسشویی که بالاترین رضایت را در سال 2022 – 2023 دریافت کرده اند

مدل های زیادی در بازار هستند که بسیار کارآمد و عالی عمل میکنند اما از لحاظ پرفروش بودن و قیمت مناسب ما در این مقاله 2 مدل را خدمت شما معرفی میکنیم که بهترین بازدهی را دارند و حداقل 10 سال با خیال راحت میتوانید از آنها استفاده نمایید .

به گزارش فروشگاه لوازم خانگی شیکو مال ، لباسشویی ال جی R5 یکی از بهترین لباسشویی های حال حاظر بازار است .

ماشین لباسشویی ال جیR5یکی از بهترین گزینه های شما برای انتخاب ماشین لباسشویی است که می تواند با خیال راحت از کیفیت شست و شو و آسیب نرساندن به لباس های شما اطمینان حاصل کند و با کاربردها و فناوری های منحصر به فرد خود که هر کدام یک مزیت هستند. برای شما عالی است، شستن را برای شما بسیار آسان می کند. از طرفی ظاهر زیبا و چشمگیر این محصول می تواند یکی از معیارهای شما برای خرید این ماشین لباسشویی باشد چرا که جدای از کیفیت کار، ظاهر و زیبایی آن نیز بسیار مهم است و می تواند زیبایی منزل شما را چند برابر کند. همچنین موتور این ماشین لباسشویی با نداشتن تسمه و قطعات اضافی این دستگاه را از هر نظر بهتر می کند زیرا باعث کاهش صدا و لرزش ماشین لباسشویی شده و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. نکته مهم دیگر در مورد ماشین لباسشویی ال جیR5برنامه ها و قابلیت های این ماشین لباسشویی است و همانطور که در بالا مشاهده کردید این برنامه ها برای همه ما بسیار کاربردی و حتی ضروری هستند. پس خرید ماشین لباسشویی ال جیR5گزینه بسیار مناسبی است.

قیمت و خرید ماشین لباسشوییLG 4R5

خرید ماشین لباسشویی ال جیR5که یکی از بهترین های بازار است و از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار است، امروزه کار ساده ای نیست چرا که محصولات مشابه اما تقلبی زیادی در بازار وجود . تشخیص تقلبی و اصلی تقریباً دشوار است، اما نگران نباشید زیرا با اطلاعاتی که ما برای شما در وب سایت شیکو مال آپلود کرده ایم، می توانید محصول اصلی را تشخیص دهید. همچنین می توانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید. همانطور که میدانید  قیمت ماشین لباسشویی ال جیR5به دلیل نوسانات ارز ثابت نیست اما تا حد امکان قیمت تمامی محصولات موجود در سایت را برای شما به روز خواهیم کرد. لازم به ذکر است که قیمت فروشگاه شیکو مال نسبت به سایر فروشگاه ها کمتر بوده و هدف ما جلب رضایت شما از هر نظر می باشد.

مدل دوم که میخواهم به شما معرفی کنم ، لباسشویی سامسونگW80است

لباسشویی سامسونگW80 در دو رنگ سفید و نقره ای محصولی با کیفییت و ظرافت که جزو پر فروش ترین ها و محبوب ترین های این شرکت است در سال 2021 در شرکت کره ای سامسونگ تولید شده است .این لباسشویی با 8 کیلو ظرفیت برای خانواده های نسبطا پر جمعیت یک انتخاب مناسب است .موتور این لباسشویی اینورتر دیجیتال می باشد که ماشین لباسشویی بدون هیچ صدا و لرزشی لباس ها را می شوید و همچنین باعث بالا رفتن دور لباسشویی به 1400 دور در دقیقه شده است ,هم باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شده هم سرعت شستشو را بالا برده است. لباسشویی سامسونگ به 14 برنامه مختلف و کاربردی برای شست و شوی انواع مختلف لباس ها مجهز شده است که لباس ها را ضدعفونی کرده و  لباس های حساس و ظریف که لکه‌های سطحی دارند را از بین می‌برد. ، هم چنین از امکانات و قابلیت های مفیدی بهره برده است که باعث محبوبیت این لبسشویی شده اند. سیستم عیب یابی هوشمند ، قابلیت شست و شو با بخار ، فناوری حباب ساز ، قابلیت تاخیر در شست و شو و جزو برنامه های کاربردی و مهم این لباسشویی می باشند.همچنین با برنامه ضدعفونی کردن لباس‌ها، لباس های حساس و ظریف که لکه‌های سطحی دارند را از بین می‌برد و یکی دیگر از فناوری های مهم این محصولSmart Checkمی باشد که می توان به وسیله ی گوشی خود از تمامی عیب و ایراد های لباسشویی خبر دار شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر دو مدل معرفی شده میتوانید به فروشگاه شیکو مال مراجعه نمایید .

   لباسشویی خارجی چی بخرم + معرفی 2 مدل پر فروش

فروشگاه لوازم خانگی شیکو مال

فروشگاه لوازم برقی شیکومال با 5 سال سابقه در زمینه ی فروش محصولات خانگی اعم از غذاساز ، گوشت کوب ، جارو برقی ، آبمیوه گیری ، یخچال ، تلویزیون ، ظرفشویی ، لباسشویی ، کولر گازی و محصولات خانگی دیگر با قیمت مناسب در سطح کشور مشغول به فعالیت میباشد . که با بکار گیری متد های روز دنیا در اختیار مشتریان عزیز است تا با خیالی آسوده و راحت در خانه ی خود نشسته و محصولات خود را از طریق وبسایت شیکومال سفارش دهند و درب در منزل خود تحویل گیرند . هدف شیکو مال ، خریدی آسان و مطمئن برای تمامی ایرانی های عزیز در سرتاسر کشور میباشد و سرلوحه ی کار ما فقط و فقط جلب رضایت و اعتماد شما مشتریان عزیز است . Shiko Mall

 لباسشویی خارجی چی بخرم + معرفی 2 مدل پر فروش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.