تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مارس 2021 - 9:25
کد خبر : 34352

لنوو لیجن 2 پرو به سیستم خنک کننده دوال توربو مجهز خواهد بود

لنوو لیجن 2 پرو به سیستم خنک کننده دوال توربو مجهز خواهد بود

خانه/گیمینگ/لنوو لیجن 2 پرو به سیستم خنک کننده دوال توربو مجهز خواهد بود گیمینگموبایل لنوو لیجن 2 پرو به سیستم خنک کننده دوال توربو مجهز خواهد بود لنوو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo، اعلام کرد ..

خانه/گیمینگ/لنوو لیجن 2 پرو به سیستم خنک کننده دوال توربو مجهز خواهد بود گیمینگموبایل لنوو لیجن 2 پرو به سیستم خنک کننده دوال توربو مجهز خواهد بود

لنوو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo، اعلام کرد گوشی بعدی گیمینگ این شرکت به سیستم خنک کننده دوقلو توربو مجهز می‌شود.

لنوو با ارسال یک پست در شبکه اجتماعی Weibo، تیزر تبلیغاتی گوشی گیمینگ Legion بعدی خود را منتشر کرده است. در این تیزر به فن دوقلو توربو اشاره شده، همچنین مدیر کل Lenovo رسما تأیید کرده است که این دستگاه ‘لنوو لیجن 2 پرو’ نامیده می‌شود. با توجه به ترجمه تقریبی متن روی تیزر، عبارت: “سیستم خنک کننده با تنظیم توربو با قابلیت تنظیم مجدد فن” به چشم می‌خورد. لنوو همچنین تأیید می‌کند که لیجن 2 پرو از چیپست اسنپدراگون 888 کوالکام استفاده خواهد کرد. البته هنوز هیچ اشاره ای به زمان معرفی شدن این گوشی نشده است.

تیزر رسمی لنوو لیجن 2 پرو

لنوو لیجن 2 پرو به سیستم خنک کننده دوال توربو مجهز خواهد بود

این گوشی هوشمند گیمینگ ممکن است با حداکثر 16 گیگابایت RAM از نوع LPDDR5 و صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 144 هرتز وارد بازار شود. همچنین انتظار می‌رود گوشی گیمینگ جدید لنوو به باتری 5000 میلی آمپری ساعتی مجهز شود.

منبع: GSMARENA

سامسونگ امسال از سه چیپست جدید اگزینوس رونمایی می‌کند

شیائومی می 11 لایت در لیست کنسول گوگل پلی ظاهر شد

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.