تاریخ انتشار : دوشنبه 18 ژانویه 2021 - 18:48
کد خبر : 13472

لیست تمامی اسکین های آیکون سریز (Icon Series) بازی فورتنایت

لیست تمامی اسکین های آیکون سریز (Icon Series) بازی فورتنایت

منظور از اسکین آیکون سریز بازی فورتنایت چیست؟ شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده بازی فورتنایت هر چند مدت با گیمرها، استریمرها، یوتوبرها و حتی بازیگران و کلا آرتیست های مطرح جهانی قرارداد Icon Series..

منظور از اسکین آیکون سریز بازی فورتنایت چیست؟

شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده بازی فورتنایت هر چند مدت با گیمرها، استریمرها، یوتوبرها و حتی بازیگران و کلا آرتیست های مطرح جهانی قرارداد Icon Series می بندد. پس از قرارداد، اسکین این شخصیت ها با شبیه سازی بسیار فوق العاده به صورت باندل به آیتم شاپ اضافه می شود.

آیا اسکین های آیکون سریز فورتنایت فقط یکبار به آیتم شاپ اضافه می شوند؟

خیر؛ مثلا اسکین نینجا (Ninja)، استریمر معروف و مطرح که رکوردهای زیادی را در بحث استریم به نام خود ثبت کرده است، مدتی قبل برای بار دوم به آیتم شاپ اضافه شد. معمولا با توجه به درخواست بسیار زیاد پلیرهای فورتنایت، Icon Series های قدیمی به بازی اضافه می شوند یا اینکه اسکین سریز جدیدی معرفی می شود.

چطور می توانم اسکین های آیکون سریز فورتنایت را با قیمت مناسب از آیتم شاپ خریداری کنم؟

شما می توانید آیتم ها (اسکین، ایموت، پیک اکس و …) که در آیتم شاپ درحال حاضر وجود دارند را از خدمات گیفتینگ فورتنایت فروشگاه پلی مگ با قیمت بسیار مناسب (نسبت به ویباکس) خریداری کنید. (روی لینک بنفش کلیک کنید)

معرفی تمامی Icon Series های بازی FORTNITE

نینجا (Ninja)

اسکین نینجا | Ninja Skin
اسکین نینجا | Ninja Skin

خب همه ما نینجا (Ninja) را می شناسیم؛ استریمری که اوج وی در سال 2018 با محبوب شدن بازی فورتنایت آغاز شد و هنوز که هنوزه جزو پرطرفدارترین استریمرها محسوب می شود و رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کرده است. با توجه به محبوبیت نینجا، می توان گفت اسکین وی محبوب ترین Icon Series بازی FORTNITE است.

لوزر فروت (LoserFruit)

اسکین لوزر فروت | LoserFruit Skin
اسکین لوزر فروت | LoserFruit Skin

تنها شخصیت زن در آیکون سریز لوزر فروت (LoserFruit) است. وی نیز همانند نینجا یکی از محبوب ترین استریمرها و پلیرهای فورتنایت محسوب می شود. اسکین وی بر مبنای لباسی که در سال 2020 و مسابقات فورتنایت کشور استرالیا می پوشید طراحی شده است.

لاکلن (Lachlan)

اسکین لاکلن | Lachlan Skin
اسکین لاکلن | Lachlan Skin

اسکین لاکلن برای اولین بار در سیزن 4 چپتر 2 بازی فورتنایت به عنوان جایزه تورنمنت درون بازی معرفی شد که کمی بعدتر باندل و اسکین آن به آیتم شاپ بازی فورتنایت به عنوان اسکین آیکون سریز اضافه شد. اگر چه از این اسکین همانند Icon Series های قبلی FORTNITE استقبال نشد.

مارشملو (MarshMello)

اسکین مارشملو | MarshMello Skin
اسکین مارشملو | MarshMello Skin

مارشملو (Marshmello) یکی از مشهورترین و عجیب ترین دی جی های جهان محسوب می شود که در سال 2019 اپیک گیمز شبیه سازی کنسرت وی را در فورتنایت انجام داد که انصافا با استقبال بی نظیری مواجه شد. همچنین اسکین مارشملو جزو محبوب ترین آیکون سریز های FORTNITE محسوب می شود.

میجر لیزر (Major Lazer)

اسکین میجر لیزر | Major Lazer Skin
اسکین میجر لیزر | Major Lazer Skin

درست است که اسکین های Icon Series براساس شخصیت های واقعی ساخته می شوند اما حتما قرار نیست که لباس های آنها در فورتنایت نیز همانگونه که در زندگی واقعی هستند طراحی شود. میجر لیزر (Major Lazer) یک خواننده و رقاص الکترونیک است که لباس آن بر پایه یکی از آهنگ های وی طراحی شده است که اتفاقا پلیرهای فورتنایت به شدت از طراحی آن راضی بودند.

ترویس اسکات و استرو جک (Travis Scott & Astro Jack)

اسکین ترویس اسکات و استرو جک | Travis Scott & Astro Jack Skin
اسکین ترویس اسکات و استرو جک | Travis Scott & Astro Jack Skin

شخصا ایونت و کنسرت مورد علاقه ام زمانی است که ترویس اسکات به بازی اضافه شده بود و به واسطه محبوبیت بسیار بالای ترویس اسکات (Travis Scott) رپر آمریکایی، ویدیوهای وی در بازی فورتنایت تا مدت ها ترند شبکه های اجتماعی شده بود. با توجه به اینکه در آن زمان آلبوم AstroWorld منتشر شده بود، نام استایل دوم وی استرو جک (Astro Jack) نام گرفت که طراحی جالبی دارد.

گرفجی (TheGrefg)

اسکین گرفجی | TheGrefg Skin
اسکین گرفجی | TheGrefg Skin

گرفجی (TheGrefg) استریمر معروف اسپانیایی است که مدتی قبل در پلتفرم استریم توییچ (Twitch) توانست رکورد بیشترین Viewer (بازدیدکننده) را از آن خود کند و به همین بهانه اپیک گیمز وی را به بازی فورتنایت اضافه کرد. همانند اسکین لاکلن اولین بار به عنوان جایزه تورنمنت به بازی اضافه شد اما بعدها به آیتم شاپ نیز اضافه شد.

خرید محصولات فورتنایت از فروشگاه پلی مگ با قیمت مناسب!

در صورت اضافه شدن اسکین Icon Series جدید FORTNITE، این صفحه بروزرسانی می شود.

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

شما طرفدار کدوم اسکین Icon Series در بازی FORTNITE هستید؟

منبع: سایت پلی مگ

5 / 5 ( 8 امتیاز )

The post لیست تمامی اسکین های آیکون سریز (Icon Series) بازی فورتنایت appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.

منبع مطلب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.