تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فوریه 2021 - 13:46
کد خبر : 33229

لیست قوی‌ترین گوشی‌های آنتوتو تا ژانویه 2021 منتشر شد

لیست قوی‌ترین گوشی‌های آنتوتو تا ژانویه 2021 منتشر شد

خانه/موبایل/لیست قوی‌ترین گوشی‌های آنتوتو تا ژانویه 2021 منتشر شد موبایلفناوری لیست قوی‌ترین گوشی‌های آنتوتو تا ژانویه 2021 منتشر شد لیست جدید قوی‌ترین گوشی‌های بنچمارک آنتوتو در ماه ژانویه 2021، حکای..

خانه/موبایل/لیست قوی‌ترین گوشی‌های آنتوتو تا ژانویه 2021 منتشر شد موبایلفناوری لیست قوی‌ترین گوشی‌های آنتوتو تا ژانویه 2021 منتشر شد

لیست جدید قوی‌ترین گوشی‌های بنچمارک آنتوتو در ماه ژانویه 2021، حکایت از به زیر کشیده شدن شیائومی Mi 11 توسط ویوو iQOO 7 دارد.

آنتوتو گزارش ماهانه خود در مورد قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی با بهترین عملکرد را در ابتدای هر ماه جدید منتشر می‌کند. همانطور که وارد ماه فوریه شدیم، این شرکت اکنون گزارش مربوط به ژانویه 2021 را منتشر کرده است. آخرین گزارش قوی‌ترین گوشی‌های هیچ تفاوتی با دسامبر سال 2020 ندارد، با این تفاوت که جایگاه رتبه اول با یک تازه وارد دوباره تغییر کرده است.

لیست قوی‌ترین گوشی‌های آنتوتو ژانویه 2021

لیست قوی‌ترین گوشی‌های آنتوتو تا ژانویه 2021 منتشر شد
لیست قوی‌ترین گوشی‌های میان رده در آنتوتو
لیست قوی‌ترین گوشی‌های آنتوتو تا ژانویه 2021 منتشر شد
لیست قوی‌ترین گوشی‌های پرچمدار در آنتوتو

درست مانند چند گزارش گذشته ماهانه آنتونو در مورد گوشی‌های هوشمند اندروید، این بار نیز تغییر عمده‌ای در لیست تلفن های میان رده مشاهده نشده است. این تغییرات فقط در لیست گوشی های پرچمدار است. اول و مهمترین تغییر این است که شیائومی Mi 11 دیگر بهترین گوشی اندرویدی در بحث عملکرد نیست. این گوشی جای خود را به گوشی iQOO 7 داده است. شایان ذکر است که هر دو گوشی از پردازنده‌ جدید کوالکام اسنپدراگون 888 بهره می‌برند و نوع پیشرفته این گوشی‌ها با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شوند.

علاوه بر این، این لیست همچنین شامل دستگاه جدید دیگری مانند OPPO Reno5 Pro + 5G است. اما از آنجایی که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 865 سال گذشته استفاده می‌کند، تنها موفق به کسب رتبه پنجم می‌شود. به هر حال، این گوشی بهترین عملکرد را با چیپست فوق دارد.

منبع: gizmochina

آیفون 13 به دوربین الترا واید با کیفیت‌تر مجهز خواهد بود

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.