تاریخ انتشار : یکشنبه 9 جولای 2023 - 23:37
کد خبر : 506560
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای محبوب ترین مراکز تعمیرات لپ تاپ ایسر بسته هستند

محبوب ترین مراکز تعمیرات لپ تاپ ایسر

محبوب ترین مراکز تعمیرات لپ تاپ ایسر

لپ تاپ های ایسر باید در حضور متخصصانی تعمیر شوند که ضمن تسلط بر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ، با مدل های مختلف آن آشنا هستند و قادر به عیب یابی صحیح هستند و بنابراین بهترین راه حل عیب یابی را انتخاب می کنند.  بنابراین تعمیرات لپ تاپ های ایسر در نمایندگی تعمیرات

لپ تاپ های ایسر باید در حضور متخصصانی تعمیر شوند که ضمن تسلط بر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ، با مدل های مختلف آن آشنا هستند و قادر به عیب یابی صحیح هستند و بنابراین بهترین راه حل عیب یابی را انتخاب می کنند.  بنابراین تعمیرات لپ تاپ های ایسر در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر در تهران با رعایت کلیه پارامترهای تخصصی در این زمینه از جمله استفاده از تجهیزات تعمیرات مدرن ، استفاده از نرم افزار پیشرفته ، رعایت حقوق مشتری و ارائه ضمانت تعمیرات انجام می شود. .

معرفی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر

در ادامه دو تا از محبوبترین و بهترین مراکز مجاز تعمیرا لپ تاپ ایسر را به شما معرفی می نماییم

نمایندگی رسمی تعمیرات لپ تاپ ایسر

نمایندگی تعمیرات ایسر , واحد تعمیرات تخصصی محصولات ایسر را، با تیمی از باتجربه ترین مهندسین و متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری محصولات ایسر را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد نقطه ی اتکای نمایندگی تعمیرات ایسر را می توان قابل اطمینان بودن آن دانست، زیرا که همواره اعتماد و اطمینان به یک مجموعه، سبب ساز راحتی و آسودگی خیال مشتری ها به آن شرکت می شود .

مرکز تعمیرات برتر سرویس

تعمیر تخصصی لپ تاپ در محل کار یا منزل با گارانتی ویژه یکی از خدمات مرکز برتر سرویس است. این مرکز اگرچه دارای تجهیزات مدرن برای تعمیر انواع لپ تاپ بوده و از جدیدترین متدهای روز دنیا استفاده می کند ، اما شرایط تعمیر لپ تاپ ایسر را در برندهای مختلف فراهم کرده است. این مرکز مجهز به مدرن ترین ابزار برای عیب یابی و تعمیر لپ تاپ ، تلاش می کند تا بالاترین سطح خدمات با کیفیت را به مشتریان ارائه دهد. کارشناسان حاضر در این مرکز  با بهره گیری  سال ها تجربه در زمینه تعمیرات سخت افزار و استفاده از جدیدترین تجهیزات الکترونیکی ، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ تاپ با قطعات اصلی و مناسب ترین قیمت را برای مشتریان عزیز ارائه می دهند.

 

تعمیر قاب لپ تاپ ایسر

 

محبوب ترین مراکز تعمیرات لپ تاپ ایسر

عویض قاب لپ تاپ نیز بخشی از خدمات نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر در تهران است. به دلایل مختلف ممکن است لپ تاپ شما بیفتد و نمایشگر آن خراب شود. از طرف دیگر ، به دلیل آسیب دیدن اجزایی مانند کارت های گرافیک ، ممکن است صفحه لپ تاپ به درستی کار نکند و تصاویر به درستی نمایش داده نشوند. در صورت خراب شدن این قطعه یا اتصالات آن ، لازم است ال سی دی لپ تاپ را تعمیر یا تعویض کنید.

البته بیشتر تعمیرکاران معتقدند که تعویض قاب برای لپ تاپ از هر لحاظ بهتر و مقرون به صرفه است. تعویض این قطعه به ابزار خاصی نیاز دارد و کلیه فیوزها و اتصالات اطراف ال سی دی باید باز باشد. اگر خطایی در روند باز و بسته شدن اتصالات و پانل ها رخ دهد ، لپ تاپ می تواند به شدت آسیب ببیند. بنابراین ، ما اکیداً توصیه می کنیم که فقط به تعمیرگاه های معتبر و مراکز تخصصی تعویض قاب و ال سی دی لپ تاپ مراجعه کنید.

تعمیر مدار شارژ لپ تاپ ایسر

 

   محبوب ترین مراکز تعمیرات لپ تاپ ایسر

اگر لپ تاپ دیگر شارژ نشود ، عملکرد آن به عنوان یک دستگاه قابل حمل مختل می شود. این مشکل علاوه بر آسیب به کابل شارژر ، می تواند ریشه در سوختگی مدارهای مجتمع شارژ لپ تاپ را نیز داشته باشد. پس از اطمینان از سلامت شارژر لپ تاپ خود ، باید مدارهای شارژ دستگاه را تعمیر کنید. البته توجه داشته باشید که برای آزمایش شارژر لپ تاپ نباید از هیچ کابل سیستم دیگری استفاده شود. هر لپ تاپ به ولتاژ خاصی نیاز دارد که بر اساس آن شارژر ساخته شود.

اما اگر لپ تاپ به دلیل فرسودگی شارژر و آداپتور به روند شارژ پاسخ نداد ، مدار شارژ لپ تاپ باید آزمایش شود. تکنسین های مرکز تعمیر لپ تاپ هر مدار مجتمع این مدار را بررسی کرده و نقص موجود را برطرف می کنند. لازم به ذکر است که این روند با ضمانت نامه کتبی و معتبر همراه خواهد بود.

سایر خدمات تعمیرات لپ تاپ ایسر

  • ارائه ی خدمات مشاوره پیش از تعمیرات لپ تاپ ایسر
  • بررسی همه جانبه‌ی LCD و LED به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان در کلیه ی مدل های لپ تاپ ایسر
  • رفع مشکلات مربوط به شکستگی در ناحیه‌ی لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ ایسر
  • بررسی همه جانبه ی هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد جهت تعمیرات لپ تاپ ایسر
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ ایسر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.