تاریخ انتشار : دوشنبه 11 ژانویه 2021 - 16:00
کد خبر : 5257

محصولات خانه هوشمند آنر به‌زودی عرضه می‌شوند

محصولات خانه هوشمند آنر به‌زودی عرضه می‌شوند

محصولات خانه هوشمند ..

محصولات خانه هوشمند آنر به‌زودی عرضه می‌شوند

به‌تازگی فردی در شبکه اجتماعی Weibo فاش کرده است که آنر در نیمه دوم سال جاری برخی محصولات جدید را عرضه خواهد کرد و تصور می‌کنیم که این محصولات، مربوط به حوزه خانه هوشمند آنر باشند. انتظار می‌رود این شرکت در تاریخ ۱۸ ژانویه و در رویداد معرفی آنر V40، از این محصولات رونمایی کند.

علاوه بر گوشی هوشمند آنر V40، این شرکت پس از سامان‌دهی مجدد، مرکز خرید انحصاری خود را نیز معرفی خواهد کرد. آنر اعلام کرده است که این مرکز خرید را به‌طور رسمی از ۱۲ ژانویه راه اندازی می‌کند و خرید و خدمات مربوط به برند آنر در این مرکز انجام خواهد شد. پرچمدار جدید آنر، با قوی‌ترین پردازنده حال حاضر مدیاتک، یعنی Dimensity 1000 پلاس و شارژ سریع ۶۶ واتی باسیم و ۵۰ واتی بی‌سیم عرضه می‌شود.

در دسامبر سال ۲۰۲۰، مدیرعامل آنر اظهار کرد که این شرکت همچنان به مشتریان خود محصولات با کیفیت بیشتری ارائه می‌دهد و در آینده، محصولاتی مانند لپ‌تاپ، تبلت، روتر و هدست را با طراحی خیره‌کننده و عملکرد خارق‌العاده عرضه خواهد کرد. همچنین آقای ژائو مینگ اظهار داشت که آنر به تجربه کاربران در آینده توجه بیشتری خواهد کرد و به دنبال شناخته شدن بیشتر این برند هستند.

برای یادآوری، در ۱۷ نوامبر سال ۲۰۲۰، هواوی اعلام کرد که دارایی‌های برند آنر را به صورت کلی به فروش می‌رساند. سرانجام شرکت فناوری اطلاعات نوظهور Shenzhen Zhixin خریدار آنر بود و هواوی هیچ سهمی در مدیریت و تصمیم‌گیری این برند ندارد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.