تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آگوست 2022 - 10:27
کد خبر : 505105

محصولات لاکچری لایت

محصولات لاکچری لایت

چراغ حیاطی و پارکی دیواری یکی از اصلی‌ترین المان‌های زیبا سازی فضاهای باز مانند باغ و باغچه، ویلا و حیاط محسوب می‌شود. این چراغ‌ها علاوه‌بر زیبایی که به محوطه شما می‌دهند، روشنایی بسیار خوبی نیز دارند. چراغ های دیواری به‌دلیل اینکه در محوطه‌های باز مانند تراس، حیاط، باغ و… قرار می‌گیرند، جنس آن‌ها از مواد

چراغ حیاطی و پارکی دیواری یکی از اصلی‌ترین المان‌های زیبا سازی فضاهای باز مانند باغ و باغچه، ویلا و حیاط محسوب می‌شود. این چراغ‌ها علاوه‌بر زیبایی که به محوطه شما می‌دهند، روشنایی بسیار خوبی نیز دارند. چراغ های دیواری به‌دلیل اینکه در محوطه‌های باز مانند تراس، حیاط، باغ و… قرار می‌گیرند، جنس آن‌ها از مواد ضد زنگ و ضد گرد و غبار ساخته می‌شود. همچنین این چراغ‌ها به‌دلیل جنسی که دارند از مقاومت بالایی برخوردار هستند تا در زمان کوتاه خراب نشوند. به این چراغ ها چراغ باغی نیز گفته می شود.که در وب سایت لاکچری لایت قابل مشاهده می باشد.

چراغ‌های دیواری در تنوع بسیار بالایی ساخته می‌شوند تا مطابق سلیقه خود بتوانید چراغی که مد نظرتان هست را انتخاب کنید. مدل‌های چراغ‌های دیواری مانند چراغ دیواری لوکس، چراغ دیواری ال ای دی، چراغ دیواری پلاستیکی و چراغ دیواری کلاسیک هستند که هر کدام از این مدل‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های خاصی ساخته می‌شوند تا شما بتوانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

اجزای تشکیل دهنده چراغ حیاطی و پارکی دیواری

چراغ‌های دیواری از دو بخش تشکیل می‌شوند که در ادامه به‌صورت کامل این دو بخش را شرح خواهیم داد.

1. پایه یا نگهدارنده چراغ دیواری

پایه‌های چراغ دیواری از جنس بسیار مطلوبی برخوردار هستند. پایه در مقابل بارش برف و باران مقاوم است و دچار زنگ زدگی نمی‌شوند. همچنین به‌دلیل جنس خوبی که دارند از استحکام بسیار خوبی برخوردار هستند و می‌توانید آن‌ها را به سطوح مختلف متصل کنید. پایه چراغ دیواری معمولاً از مواد آلومینیومی و آهنی ساخته می شود و در نتیجه طول عمر بالایی نیز دارند.

2. حباب چراغ دیواری

حباب‌های چراغ دیواری در شکل‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی درست می‌شوند تا شما عزیزان بتوانید طرح دلخواه خود را انتخاب کنید. حباب‌های این نوع چراغ‌ها به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که در هنگام بارش برف و باران یا وزش گرد و غبار ذره‌ای را از خود عبور ندهند تا لامپ دچار مشکل نشود.

چراغ سردری

افزودن جذابیت به خانۀ شما یکی از راه های افزایش ارزش آن است. با خرید چراغ سردری برای درب جلوی خانه خود می‌توانید به این جذابیتِ بیشتر دست یابید. زیرا که نور پردازیِ درب جلو، روشی زیرکانه برای تزئین خانه است ولی متاسفانه اغلب، نادیده گرفته می شود. درب ورودی خانه اولین چیزی است که هنگام نزدیک شدن به خانه شما مشاهده می شود. با استفاده از چراغ های سردری می‌توانید به زیبایی، ایمنی و ارزش خانه خود بیفزایید. در ادامه، بیشتر در مورد چراغ های سردری و فواید آنها صحبت خواهد شد. با این نوشته همراه شوید تا  شما را را متقاعد کنیم برای خانه خود از اینگونه چراغ ها بخرید.

سه نوع کلی از چراغ سردری برای منازل و خانه ها وجود دارند که تقریبا هر سه نوع، کار مشابهی را از لحاظ نورپردازی انجام می دهند. منتها هر فرد، بسته به سلیقه ای که دارد ممکن است یکی از این انواع را بیشتر پسند کند. دلیل پیدایش این گروه بندی نیز همین موضوع است تا بتوان سلایق مختلف مشتریان را پوشش داد. این سه نوع از چراغ سردری به شرح زیر هستند:

– چراغ های سردری با نورپردازی متقارن.

– چراغ  تکیِ آویزان بالای در

– چراغ تکی در یک طرف در

هیچ قانون سخت و سریحی در مورد اینکه شما باید چه نوعی از چراغ سردری را انتخاب کنید وجود ندارد. همچنین هیچ قانونی وجود ندارد که اندازه و نوع نورِ سردر خانه شما را محدود و یا تعیین کند. پس همه چیز تا حد زیادی به سلیقه شما و خانوادتان بستگی دارد. در ادامه این نوشته، چند نکته آورده شده است که کار شما را در انتخاب و نصب درست چراغ های سردری، تسهیل می کنند.

پایان رپرتاژ آگهی

Luxurylight.ir

 

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.