تاریخ انتشار : دوشنبه 3 ژانویه 2022 - 11:29
کد خبر : 502485

محفظه شارژ ایرپادز پرو 2 با تولید صدا به کاربران هشدار خواهد داد

محفظه شارژ ایرپادز پرو 2 با تولید صدا به کاربران هشدار خواهد داد

محفظه شارژ ایرپادز پرو 2 با تولید صدا به کاربران هشدار خواهد داد ایرفون‌های بی‌سیم سری ایرپادز جزو پرفروش‌ترین محصولات اپل بوده و این شرکت هر سال نسخه‌ی تازه‌ای از آن‌ها را با قابلیت‌هایی جدید به بازا..

محفظه شارژ ایرپادز پرو 2 با تولید صدا به کاربران هشدار خواهد داد

ایرفون‌های بی‌سیم سری ایرپادز جزو پرفروش‌ترین محصولات اپل بوده و این شرکت هر سال نسخه‌ی تازه‌ای از آن‌ها را با قابلیت‌هایی جدید به بازار عرضه می‌کند. اپل در ماه اکتبر گذشته ایرپادز 3 را روانه‌ی بازار کرد اما علی‌رغم گمانه‌زنی‌های متعدد، این شرکت هنوز ایرفون‌ها پرچمدار ایرپادز پرو 2 را معرفی نکرده است.

حالا مینگ چی کو اطلاعات تازه‌ای را در خصوص این محصول و تاریخ عرضه‌ی آن منتشر کرده است. به‌گفته‌ی این تحلیل‌گر مشهور، اپل ایرپادز پرو 2 را تا قبل از سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2022 به بازار عرضه نخواهد کرد. گفته می‌شود که این دستگاه از صدای بدون افت کیفیت (Lossless Audio) پشتیبانی خواهد کرد. این در حالی است که تمام ایرپادزهای قبلی اپل از بلوتوث برای انتقال صدا استفاده می‌کردند که تنها از صدای Losssy پشتیبانی می‌کند. مینگ چی کو همچنین اعلام کرده که محفظه‌ی شارژ ایرپادز پرو 2 در صورتی که از ایرفون جدا شود، با تولید صدا به کاربران هشدار می‌دهد.

نظر شما در مورد ایرپادز پرو 2 چیست؟ به‌نظر شما اپل این محصول را با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.