تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 می 2022 - 22:17
کد خبر : 504600

مدل کفش مردانه تابستانی و بهاره1401

مدل کفش مردانه تابستانی و بهاره1401

پای شما قلب دوم شماست پس باید در انتخاب کفش خود نهایت دقت را داشته باشید! در این مطلب قصد داریم اهمیت انتخاب کفش مناسب را به شما بگوییم. همان‌طور که می دانید، کفش مردانه تنوع زیادی دارد اما در این مطلب می خواهیم درمورد مدل کفش مردانه تابستانی و بهاره صحبت کنیم. مسلماً این

پای شما قلب دوم شماست پس باید در انتخاب کفش خود نهایت دقت را داشته باشید! در این مطلب قصد داریم اهمیت انتخاب کفش مناسب را به شما بگوییم. همان‌طور که می دانید، کفش مردانه تنوع زیادی دارد اما در این مطلب می خواهیم درمورد مدل کفش مردانه تابستانی و بهاره صحبت کنیم. مسلماً این نوع از کفش های مردانه از نظر جنس و ظاهر تفاوت هایی با کفش های زمستانه و پاییزه دارند.

با تغییر هر فصل اکثر افراد لباس ها و پوشش خود را تغییر می دهند و کفش ها نیز از این قضیه مستثنا نیستند. با رسیدن به فصل گرما، باید کفشی بپوشید که مناسب همین فصل باشد و در عین حال مد روز نیز باشد.

برای انتخاب کفش مناسب فصل بهار و تابستان کمکتان خواهیم کرد. در این مطلب شما را با ویژگی های کفش مردانه مناسب بهار و تابستان، انواع آن ها و مزایا استفاده از آن ها آشنا می کنیم. پس بریم با هم بهترین مدل های کفش بهار و تابستان مردانه را ببینیم.

کفش مردانه مناسب برای فصل بهار و تابستان

خرید کفش مردانه برای فصول گرم سال اصول دارد و  باید سبک، خنک و راحت باشد. کفش های بسیاری وجود دارند که در این کتگوری قرار می گیرند که کفش کتونی، پارچه ای، کفش کالج، بوت تابستانه و صندل از انواع آن هستند. ضرورت پوشیدن کفش تابستانه در فصول گرم سال در این است که به سلامت پای شما کمک می کند.

اگر کفش مناسبی پا نکنید ممکن است پای شما قارچ بگیرد یا به انواع بیماری های پوستی دچار شوید؛ بنابراین برای جلوگیری از این موضوع لازم است که درمورد انواع کفش مناسب آقایان تابستانه و زمستانه اطلاعات کسب کنید تا مناسب ترین کفش را برای استفاده در این فصول انتخاب کنید.

انواع کفش مردانه برای فصل گرما

 

با گرم شدن هوا مدل کفش را نیز مانند سایر البسه باید تغییر دهیم. حتماً شما هم مشاهده کرده اید که چند سالی است که کفش های بدون جوراب در بین اقایون طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. این‌گونه کفش ها غالباً راحت هستند و به خوبی با سبک های مختلف لباس ست می شوند.

کفش لوفر مردانه

یکی از انواع کفش هایی که بدون جواب می توان پوشید، کفش لوفر است. سبک این کفش نیمه رسمی است و می توانید آن را با پیرهن یا تیشرت نیز ست کنید.

گوچی از برندهایی است که در زمینه این نوع کفش بسیار قوی عمل کرده است و لوفر های براق با لگام فلزی وارد بازار کرده است. این نوع کفش ها درحال حاضر مد روز هستند و خواهان زیادی به ویژه در بین جوانان دارند.

کفش کتونی مردانه

کتانی ها کفش هایی هستند که در فصول مختلف تقریباً کاربرد دارند. کتانی ها تنوع بسیار بالایی دارند و از ساده تا توری، پارچه ای و… در رنگ های مختلف تولید می شوند و می توانید با لباس های مختلف خود آن ها را ست کنید. برندهایی همچون نایکی، فندی، نیوبالانس و آدیداس کفش های کتانی بسیار شیک و باکیفیتی تولید می کنند و در زمینه فروش کفش کتابی بی نظیر اند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید ظاهری اسپرت و شیک داشته باشید، بهترین گزینه برای شما کفش کتانی است. خوشبختانه این نوع «کفش مردانه» همیشه جز پرفروش ترین انواع کفش است؛ بنابراین بعد از خرید آن خیالتان راحت است که هیچ گاه از مد نمی افتد. همانطور که گفتیم، تنوع رنگی فوق العاده ای در بین کفش های کتانی مردانه به چشم می خورد که از این بین رنگ بژ، خاکی، کرم و قهوه ای طرفداران بسیاری دارند.

صندل مردانه

شاید بتوان گفت مناسب ترین گزینه برای تابستان کفش صندل مردانه است. این نوع از کفش ها بسیار راحت اند و دمای بدن شما را پایین می آورند  و اجازه می دهند پای شما هوا بخورد، بو نگیرد و خستگی از تنتان در برود. تنها مشکلی که درخصوص صندل وجود دارد این است که برخی از افراد آن را با جواب می پوشند که این کار باعث می شود ظاهر بدی به خود بگیرد.

کفش منفذدار مردانه

یکی از انواع قدیمی کفش که از دیرباز در صنعت مد بوده است، کفش منفذدار است. مزیت این نوع کفش در آن است که منافذ ریزی دارد که اجازه می دهد باد به پای شما بخورد ولی در عین حال چون کفش جلو بسته  است، پای شما محافظت می شود. دو نوع کفش منفذدار وجود دارد: سوراخ ریز و سوراخ درشت. کفش های چرم نیز منافذ بسیار ریزی دارند که به گردش هوا در کفش کمک می کنند.

ویژگی های کفش مناسب بهار و تابستان

مدل کفش مردانه تابستانی و بهاره1401

کفشی برای فصل گرما مناسب است که ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • کفش مناسب فصل بهار باید ضد آب باشد
  • کفش مناسب بهار و تابستان باید سبک باشد
  • مفش تابستانی مردانه باید خنک باشد
  • کفش مناسب فصل گرما باید راحت باشد
  • کفشی که برای تابستان انتخاب می کنیم باید با کیفیت باشد
  • کفش تابستانی مردانه می تواند جلو باز یا بسته باشد، ساق دار یا بدون ساق، بند دار و یا بدون بند باشد.
  • می توان از کفش های طبی نیز استفاده کرد چرا که فعالیت ما هم با گرم شدن هوا بیشتر می شود و کفش مناسب پیاده روی را باید استفاده کنیم.

مزایا کفش مردانه تابستانه و بهاره

کفش های تابستانه و بهاره مزایایی دارند که کفش های زمستانه و پاییزه از آن ها بی بهره اند. این مزایا عبارت اند از:

هوا خوردن پا

با استفاده از کفش های تابستانه هوا در کفش شما جریان می یابد و پای شما هوا می خورد.

جلوگیری از عرق کردن پا

این کفش ها از تعریق پا جلوگیری می کنند و در نتیجه دچار بیماری های پوستی نمی شوید.

جلوگیری از بد بو شدن پا

با به جریان افتادن هوا پای شما دیگر بوی بد نمی گیرد.

معایب کفش مردانه تابستانه

  • اغلب کفش های تابستانه شاید حدود دو ماه و نیم یا نهایتاً سه ماه کاربرد داشته باشند.
  • 80% کفش های تابستانه برای پیاده روی طولانی مدت مناسب نیستند.
  • از پا به خوبی کفش های زمستانه و پاییزه محافظت نمی کنند.

کفش تخت مدل گیوه

اگر بدنبال یک ست شیک غیر رسمی می گردید، کفش تخت مدل گیوه انتخاب برتر شما خواهد بود. ست کردن کفش گیوه ای بسیار راحت است. می توانید آن را با شلوار کتان و پیرهن نخی ست کنید در این مورد سعی کنید از رنگ های روشنی که با هم همخونی بیشتری دارند استفاده کنید.

کفش جیر مردانه برای استایل رسمی

اگر برای استایل تابستانه خود به دنبال مدل شیک می گردید، شاید کفش جیر تابستانه بهترین گزینه باشد. کفش جیر مردانه بسیار سبک و راحت و در عین حال شیک است و به ظاهر شما جلوه ویژه ای می بخشد. کفش های جیر تنوع رنگی و ظاهری بسیار بالایی دارند و استایل خاصی به شما می بخشند.

همچنین این نوع کفش با انواع استایل شلوار و پیراهن به راحتی ست می شود بنابراین دغدغه ست کردن آن را با لباس های خود نخواهید داشت. برای داشتن استایل به روز و با مد پیش رفتن، کفش جیر را اولویت خرید خود قرار دهید.

کفش مردانه طرح مینیمال

گاهی جزئیات در یک کفش مردانه می تواند جذابیت زیادی ایجاد کند. این جزئیات در کفش کتانی بیشتر به چشم می خورد بخصوص اگر بتوانید آن را با شلوار جین ست کنید. پیشنهاد ما به شما ست کفش طرح مینیمال سفید با شلوار جین آبی روشن است. این استایل از جمله بهترین انتخاب ها برای استایل روزمره مردانه شماست. اگر طرفدار استایل های ساده و شیک هستید، کفش های مردانه طرح مینیمال را در لیست خرید خود قرار دهید.

کفش راحت مردانه

کفش راحت مردانه می تواند کفش کتانی، ورزشی یا هر نوع کفشی باشد که پای شما را اذیت نکند. کفش راحت کفشی است که برای پیاده روی های طولانی مناسب باشد و سبب کمردرد یا پا درد نشود؛ بنابراین در انتخاب این کفش نهایت دقت را بکند و سعی کنید برندهایی که در این زمینه قوی عمل کرده اند را انتخاب و خریداری کنید.

مدل کفش مردانه تابستانی و بهاره1401

کفش ورزشی

کفش ورزشی انتخاب همه ی ما برای تمامی فصول سال است و علت آن راحت بودن و کاربردی بودن آن است. انتخاب کفش ورزشی نیز مانند هر کفش دیگری اصولی دارد که در ادامه برای شما آورده ایم: ویژگی هایی که کفش ورزشی مناسب باید داشته باشد عبارت اند از:

  • کفش ورزشی مناسب شما باید تهیه شده با پارچه مشبک باشد تا هوا در کفش شما جریان داشته باشد. این مورد برای سلامت پای شما بسیار مهم است.
  • کفش ورزشی شما باید تا حد امکان سبک باشد تا در حین راه رفتن و پیاده روی شما را خسته نکند.
  • جنس بندهای کفش شما بسیار مهم است. باید بند کفش شما جنس مرغوبی داشته باشد که گره نخورد و همزمان در طول زمان پیاده روی شما زود باز نشود.

کفش جورابی مردانه

کفش جورابی کفشی است که غالباً بند ندارد و اگر هم داشته باشد تزئینی است و نیازی نیست که بر روی بستن بند های آن وقت بگذارید. کفش جورابی یکی از جدیدترین مدل های کفش اسپرت است که در یک دهه اخیر ترند شده است. کفش های جورابی در انواع مردانه، زنانه و بچه گانه در بازار موجود هستند. کفش های جورابی بسیار راحت، سبک و زیبا هستند و به همین دلیل بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته اند. شاید بتوان گفت خنک ترین کفش اسپرت برای تابستان و روزهای گرم سال، کفش جورابی است. کفی منعطف کفش های جورابی بسیار جالب توجه است زیرا برخلاف اغلب کفش های اسپورت، کفش جورابی رویه و کفی بسیار منعطفی دارد که برای هر حرکتی در هنگام پیاده روی مناسب است.

دمپایی

شاید نام دمپایی در این لیست کمی عجیب بنظر برسد اما بد نیست بدانید که افراد زیادی هستند که از دمپایی در تابستان به عنوان کفش تابستانی استفاده می کنند. علت آن راحتی، سبکی، خنکی و ارزان بودن آن است. دمپایی ها قیمت های سرسام آور کفش ها را ندارند و از طرفی ماندگاری خوبی دارند؛ بنابراین اگر راحتی و قیمت کفش برای شما اولویت دارد، می توانید دمپایی را به عنوان کفش تابستانه استفاده کنید. فقط این نکته را فراموش نکنید که دمپایی محافظ خوبی برای پای شما نیست و ممکن است انگشت یا ناخن شما در برخورد با اشیا آسیب ببیند. پس در طول استفاده از دمپایی احتیاط فراموش نشود.

سخن آخر

در این مطلب با انواع کفش مردانه مناسب برای بهار و تابستان آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، انتخاب کفش مناسب جهت سلامت پاهای شما الزامی است؛ بنابراین باید برای انتخاب کفش مناسب هر فصل زمان بگذارید، تحقیق کنید و در آخر کفش مناسب پای خود را انتخاب و خریداری کنید.

در بین فصول مختلف سال، تابستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که گرمای تابستان باعث تعریق بیش از حد پای شما می شود و بیشتر از هر وقت دیگری پای شما در معرض خطر انواع بیماری های پوستی قرار می گیرد.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.